Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
koupila jsem na tomto eschopu bohužel šaty a kalhoty. Ani jedno nesedí, šaty jsou malé vel.L a kalhoty velikost M velké v jiné barvě než jsem objednávala. Na zboží jsem čekala 3 týdny. Vše šité horkou jehlou.
Bohužel jsem si všimla pozdě, že zboží není kam vrátit ani vyměnit.
Jak je možné, že takový eschop vůbec na netu funguje? Je poměrně i velmi drahý a jejich produkty jsou šunty za pár korun,Tady jsem si přečetla, že ČOI o tom ví a nic se nedělá. Spousta lidí nalítne. Vždyť jsou to vyhozené peníze.
A na naší blbosti oni vydělávaji nemalé peníze.
Jarka
Jen k tomu, že ČOI nebo "se" nic nedělá. NIc se neudělá samo a ČOI může jen varovat, nemůže zrušit web někomu na jiném konci světa. Chce to vlastní opatrnost. Cizímu člověku na ulici byste taky nedala peníze na nějaké zboží, které vám údajně za chvíli přinese. A přes internet udělá sposta lidí v podstatě to samé. Základní zásady nakupování na e-shopu: zjistím si předem, kdo to vlastně je a jaké má podmínky, případně si vygooglím nějaké názory a zkušenosti jiných - samozřejmě ne přímo na tom webu- sám sebe bude chválit. Podezřelé známky: není jasné, kdo to provozuje - žádné IČO, sídlo nebo se musí pracně hledat, platby pouze předem - slušný e-shop umožňuje i dobírku= platbu při převzetí, někdy za poplatek, ale je to solidní; podezřelé jsou i nezvykle nízké ceny a málo věcných informací ke zboží - třeba u oblečení něco o materiálu, zda se to dá prát a podobně. Vyfotit i úplný hadr tak, aby vypadal jako úžasný model není těžké. Jestli znáte nějaké solidní zavedené e-shopy, tak si porovnejte, zda se ten, který potřebujete prověřit, něčem nápdně neliší.
Take jsem nakupovala na FLORYDAY a naprostá katastrofa co mi přislo..po nekonečném dopisováni na mail kde je jen jakysi překladac..zboži vratit se nevyplati a kdo vi zda vratí penize..NA ČOI mi poradili at si dojdu do banky od ktere mam ucet a existuje tzv.charge back a banka da príkaz zpetne vratky částky kterou jste zaplatili..nedejte se prece nebudeme sponzorovat takove šmejdy!
Také jsem chtěla vrátit zboží, dokonce jsem dle pokynu zboží odeslala na své náklady do nějakého skladu v Holandsku. Urgovala jsem vrácení peněz, neúspěšně. Dozvěděla jsem se před Vánoci, že je možné, pokud doložíte písemnou komunikaci, požádat banku o vrácení peněz, případně se obrátit na EU. To se chystám udělat. Objednávala jsem asi 3x, 2x jsem byla maximálně spokojená, zajímavé oblečení (větší velikost), sedělo mi. Ale ta poslednín zásilka byla hrozná.
Ahoj, já jsem loni také nalétla - je mi útěchou, že jsem nevěděla, že zboží je z Číny. Předem jsem v eurech musela zaplatit, zaplatila jsem za 4 věci, ale přišly mi jen 3. Čekala jsem na to tak dlouho, že letní věci přišly na podzim. Jen jedno tričko se dá nosit - ale stejně vypadá jinak než na obrázku. Zbylé dvě věci jsou strašné a malé. U číňanů je asi XL nepředstavitelná velikost. Tu nezaslanou věc, kterou jsem předem zaplatila mi nikdy neposlali. Dopisování e-mailem bylo marné, odepisuje automat. Tak všechny varuji - nabízené věci vypadají bombasticky, ale pravda je opak.
Nakoupila jsem, zboží přišlo asi za 6 týdnů, ale na webu mi to stále hlásilo, že jsem ještě neudělala nákup, i když byl zaplacený. Ale pokud netrefíte velikost ( jejich velikosti jsou poněkud zvláštní), tak vám nezbývá nic jiného, než to tady prodat a případně si objednat novou velikost. Mám dojem, že jsem to měla posílat do Bruselu.
Na reklamaci dle návodu v dodaném balíčku byla reakce teprve asi za 2-3týdny, eviidentně napsané překladačem a nabídli mi, abych si zboží nechala a udělala nový nákup za asi 80% ceny ponechaného zboží. To jsem zatím nezrealizovala a nevyhovující zboží jsem prodala kamarádkám.
Hezký den, poprvé jsem si objednala na Floryday před 6 týdny dvě krásný trička s kočkama, dneska tj. 29.9.20 mi byly doručeny a jsme moc spokojená, Jsou z kvalitního materiálu, velikost sedí a cena 315 za jedno mi připadá skvělá. A cena za dopravu 150 Kč z Belgie přijatelná s porovnáním s ČP. Velká spokojenost.
Take jsem nakupovala na eshopu Floryday..to co prislo byla naprostá hruza..chtěla jsem vrátit a zadná komunikace s nima.Obratila jsem se na ČOI a tam mi poradili ze mam kontaktovat banku u ktere mam kreditku..existuje tzv.charge back tzn.ze banka muze vasi platbu vratit zpet na vas ucet..tak se nedejte..jsou to šmejdi a podvodnici!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.