Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
potřeboval bych si vyplatit nějaké peníze z sro, kde jsem 50% majitelem a zároveň jednatelem. Z různých článků jsem se dověděl, že nejlepší způsob je asi zaměstnat se na DPP. Všechna omezení s DPP znám.
Zajímalo by mě, zda pro mě není nějaká vhodnější varianta vzhledem k tomu, že jsem student.
Samozřejmě chci, aby to bylo co nejvýhodnější pro firmu i pro mě.
Kdyby měl případně někdo i další info o náležitostech, co vše musím na to DPP zařídit, budu rád za každou radu.
Díky
Ta DPP je asi nejjednodušší. 400 Kč/hod., 25 hodin měsíčně, podepsat daňové prohlášení a vyplácíte si každý měsíc po celý rok 10.000 Kč. Líp to s dohodou nejde.
Sepište písemně DPP na nějaké administrativní práce, které byste byl schopen v případě nutnosti doložit.
Možno takto sepsat více DPP na rodinné příslušníky nejlíp v důchodě, kteří jinde nepracují a tedy jinde neuplatňují slevu na dani.
A když budeš na dně (protože jsi všechno utratil) tak ti Stát pomůže z peněz těch, kteří poctivě platěj daně
Rád bych věděl, jak přesně stát "pomůže". Pokud jsem společníkem nebo jednatelem společnosti s ručením omezeným stát mi opravdu nic nedá. Jak přesně bylo toto myšleno?
xabcx...to nic, priklad ještě nevydejchal těch třicet nebo kolik tisíc pro živnostníky v dubnu
To těžko vydechávají i jiní kteří si odkládají stranou a musí pamatovat na horší časy. Není nic nového že státní pokladnu nejvíce plní svými daněmi ti co jsou za píchačkami. OSVČ se snaží dát státu co nejméně a co nejvíc získat. Ostatně jak je vidět i na dalších radách
No upřímně, když jsem se dozvěděl, že některé pobočky nejmenovaných nadnárodních firem dostaly příkazem uměle omezit plně alokovanou výrobu, aby mohly zaměstnance poslat na kurzarbeit a brát na ně kompenzace z různých podpůrných programů Covid-XXX, tak mi nějací živnostníci čerpající příspěvek rozhodně netrhají žíly. A jejich odběratelé, kteří musí na dodávku objednaných zakázek čekat, jsou taky štěstím bez sebe.