Nejste přihlášen/a.
Musíte k lékaři, typuji to na trombózu, na nic nečekejte a jdete na pohotovost. Obklad je v tomto případě k ničemu.
Jesti mamku něco kouslo, tak je to otrava, ten hmyz kdo ví, na čem seděl, než štípnul, musí dostat antibiotika. Toto se mi stalo s rukou a byla to otrava krve, brala jsem antibiotika. Jestli je maminka alergik, tak to by snad věděla.
Taký jsem měl něco podobného kolem kotníku po štípnuti nějakým svinstvem. Ze začátku to nebolelo a nebyl s tím příliš problém a tak jsem si myslel, že se to obejde bez doktora. Po asi dvou dnech to začalo dost silně bolet a svědit a nemohl jsem ani pořádně chodit a navíc jsem měl i trochu teplotu. Zašel jsem s tím k lékaři a ten mi na to dal višněvského mast a antibiotika.
Tak tohle důvěrně znám. Nikdy jsem netrpěla žádnou alergií na nic a pak jsem šlápla bosou nohou na vosu, která asi byla něčím infikovaná. To, co se mi na noze udělalo, to nikomu nepřeji. Oteklá noha až ke koleni a do rána nárt a chodidlo doslova mokvavé. Nemohla jsem si ani nic obout a k lékaři jsem musela. Odvezla mne kamarádka a píchli mi ihned kalciovou injekci a předepsala mi kožní lékařka tu černou mast, kterou mi vyráběli v lékárně. Trvalo to možná víc jak 10 dní, než se to vyléčilo a bylo to hodně bolestivé. Ke konci to začalo svědit, že jsem zatínala zuby a vší silou jsem odolávala tomu, abych si to nezačala škrábat, protože pak to bylo ještě horší. Prostě jsem prožívala opravdu peklo, hlavně v noci. No a od té doby jsem začala být alergická na každé štípnutí a jakýmkoliv hmyzem. Tak mám doma pilule na alergii, které jsou na předpis, protože ty volně prodejné nezabírají. A na té fotorafii je vidět, že tam nějaké píchnutí je. Nepodceňovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.