Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, právě se mi stalo, že jsem chtěla přeposlat ze svého účtu peníze jak to dělám obvykle a když po kliknutí na odeslat, ověřovací kód nepřišel. Tak jsem klikla znova a pořád nic. To jsem opakovala 3x a pak jsem to zkusila s jinou platbou a problém se opakoval. Prostě ověřovací sms kód nedorazil, ani po několika pokusech. Tak jsem to raději všechno zrušila a volala tam. Ale je sobota nikdo neúřaduje. Tak jsem hledala na internetu, co v takovém případě dělat a najednou, asi po 40 minutách, mi začaly chodit ty ověřovací kódy jeden za druhým . Už se na to dneska raději vykašlu a nechám ty platby na zítra, nebo raději na pondělí, ale zajímalo by mne, jestli se Vám to také stalo. Přece nemohu čekat skoro hodinu, na to, než mi přijde ověřovací kód na mobil.
Nojo, ale to co popisujete, je něco úplně jiného. Já mluvím o interbankinku a tam přece nemohu nechat účet otevřený hodinu a čekat na ověřovací kód. Ten mi musí přijít v řádu několika vteřin, abych mohla platbu dokončit. Navíc by se mi účet sám po 10 minutách uzavřel a to nemám ráda, jde o peníze a já se z účtu odhlašuji řádně a ne náhodně.
Smode, o jakém letovém režimu to mluvíte? Já to ani neznám. Kde by to mělo být nastavené? Já jsem před chvílí raději zaplatila z účtu České spořitelny a ověřovací kód mi přišel ihned na mobil jako vždy. Tak nevím, kde by měl být ten letový režim nastavený. Já jsem si ho určitě nenastavovala, protože to ani neznám. A mimochodem, právě mi přišly další 2 sms těmi kódy pro Fio banku a to už je teda skoro 2 hodiny. Takže problém bude někde jinde.
Smode, to jsem se právě chtěla zeptat, jestli se to už někomu u té Fio banky stalo. Já se s tím setkala poprvé a to interbanking používám už několik let, tak mi to bylo divné a docela mi to zamotalo hlavu, protože jsem to samozřejmě zkoušela znova a když jsem klikla na odeslat, tak mne upozornili, že už mám tu samou platbu zaregistrovanou a jestli chci pokračovat. A dalo mi práci najít stránku, kde to bylo všechno už zaregistrované, abych to raději všechno zrušila. Nikdy jsem to nedělala a byla jsem z toho dost nervózní. Potřebuji si ještě přeposlat peníze, ale vůbec se mi do toho nechce. asi budou mít dneska nějaký problém. Ale můj operátor to nebude, když ta Č. spořitelna fungovala v pohodě.
Že by nepřišla ověřovací SMS jsem ještě nezažil.
Může mít krátké zpoždění v řádu nekolika sekund (dejme tomu do 30sekund), pokud je přetížená síť.
Spíš bych to viděl na problém telefonního operátora nebo tvého telefonu.
Neuškodí telefon třeba 1 krát za čtrnáct dnů vypnout a po minutě znovu zapnout.
Taky mohl telefon ležet na místě, kde zrovna nebyl signál.
Myslím žes neudělala nic špatně. Protože ty ověřovací SMS mají omezenou platnost (u mě 10minut), tak by ti po delší době byly stejně k ničemu. A to že se ti bankovnictví odhlásí po deseti minutách je pouze bezpečnostní funkce a to to stejné, jako když dáš povel na odhlášení. Ještě k tomu automatickému odhlášení dojde pouze tehdy, když v bankovnictví nic neděláš. Pokud tam budeš třeba hodinu a uděláš jednu platbu a pak si budeš prohlížet výpisy za jednotlivé měsíce, tak tě to neodhlásí. Pokud se ale přihlásíš do bankovnictví a u dvěří ti zazvoní návštěva, se kterou půjdeš na zahradu na lavičku a po hodině si vzpomeneš, že máš puštěné bankovnictví, tak tě to po deseti minutách odhlásí a ty máš o starost míň.
Aha, tak to teda asi bude operátor. Ale jak je teda možné, že z interbankingu Č. spořitelny mi ty kódy v pohodě přišly ihned. Já jsem to raději zaplatila z jiného účtu a z jiné banky a to šlo v pohodě. A ta Fio mi poslala dva kódy ještě v tuto chvíli, teda skoro dvě hodiny po zadání. A telefon mám vždy na stejném místě, tím to nebylo, protože to by nefungovala ani ta spořitelna a platbu jsem prováděla hned poté, kdy mi to nešlo zaplatit z Fio banky.
Stalo se mi také. Doporučili mi odmazat nepotřebné SMS a uvolnit paměť. Pomohlo to, SMS opět chodily bez prodlevy.
Já mám totálně prázdný telefon, nemám tam žádné zprávy, já to hned mažu. Takže určitě nemám přetíženou schránku. Já ještě potřebuji přeposlat peníze z Fio banky na svůj druhý účet, ale raději už to nebudu pokoušetdneska a zkusím to až v pondělí, kdy budu moci volat na jejich operátora. Mně se totiž nezdá, že z Č. spořitelny to šlo a z Fio to nešlo.
Smode, jsem holka a do kupy se to nemohlo dát ve chvíli, kdy jsem mazala ty zprávy. Já nemám ve schránce uložené zprávy, protože po přečtení vždycky smažu. Takže se mi nestává, že bych měla plnou schránku. Tolik jich zase nedostávám, jelikož už jsem v důchodu, nejsem pracovně aktivní a tolik přátel, kteří by mi furt něco psali, teda nemám. Když mi něco chtějí tak zavolají.
A pořád jste mi nevysvětlil to s tím režimem v letadle.
Od 9.36 hodin jsem u Fio banky platila několik faktur a vše proběhlo v pořádku. V nepořádku to bude u vašeho telefonu nebo operátora, netuším, kterého máte.
No to by mi ale nešla odeslat platba ani přes inerbanking ze spořitelny, kterou jsem udělala ihned poté, co se mi to nepodařilo přes Fio banku. Schválně to teda teď zkusím ještě jednou, ale moc se mi do toho nechce. Operátora mám 02 a telefon mám obyčejný ten jednoduchý tlačítkový pro seniory. Nic tam nepřepínám na režim letadlo a tak dál, protože to nepotřebuji a ani nevím jestli to vůbec jde.
Tak jsem to přece jen zkusila a už to funguje normálně. Asi byl problém v tu chvíli. Já jsem napřed hledala jinde, než jsem se zeptala tady a tak jsem to zkoušela asi kolem té deváté, nebo i dříve. Já jsem se na hodiny nedívala. Vy píšete, že jste to dělala chvilku po deváté a že nebyl problém, tak asi pak už to dali do pořádku. No hlavně už je to v pohodě.
O2 měl včera a asi i dnes problém s smskama. Chodí opožděné min o hodinu, ale i více, takže čas na zapsání kódu je krátká.
Tak to bude určitě ten důvod. Já se s tím setkala poprvé a zrovna když jsem prováděla tu platbu u Fio. Zajímavé ale je, že od stejného operátora mi sms přišla, když jsem platila z účtu Č. spořitelny, asi 10 minut poté, co to nešlo z Fio banky.
To se občas stává i u jiných bank, že SMS s kodem nepříjde vůbec nebo s větším zpožděním a není to asi nic vyjímečného. Občas čtu v různých diskluzích o bankách, že se na to lidí ztěžují. Příčit může být více např. nějaký problém u banky nebo u mobilního operátora nebo také v mobilu příjemce těch SMS. Obvykle se to po nějaké době vyřeší a SMS s kodem zase začnou normálně chodit tak jak mají a pokud ne tak až pak je čas to řešít např. s bankou. V případě FIO je to ale možné jednoduše řešit odesláním platby z mobilní aplikace kde se při tom SMS nezasílají a platbu se potvrzuje pouze PINem.
Děkuji za odpověď. Už to zase funguje. Já bych ale stejně nemohla využít jiné odeslání, protože mám ten obyčejný telefon. Asi už budu jediná, co pořád nemá ten dotykový moderní telefon se vším všudy. Ale já pro něj nemám využití a zatím ho nechci . Abych kupovala nějaký křáp za 3 tisíce, co se každou chvílí rozbije, to se mi nechce a kupovat nějaký značkový, který je drahý a nepotřebuji ho vlastně k ničemu, tak to se mi také nechce. Já telefonuji tak dvakrát do týdne, a někdy ani to ne. A ti co se mnou chtějí mluvit, tak mi sami zavolají a na to mi stačí ten obyčejný co mám.
Ono se stává, že něco jak na schvál přestane fungovat ve chvíli kdy to zrovna člověk potřebuje a pak když už to až tolik nepotřebuje to najednou zase začné fungovat normálně tak jak má.
Pokud jde o mobil tak já jsem kdysi měl také obyčejný tzv. hloupý a myslel jsem si, že mi stačí a jiný lepší jsem příliš nechtěl. Když mi ale začal dosluhovat a pořídil jsem si nový modernější dotykový a s internetem a zvyknul jsem si na něho tak nyní bych už jiný rozhodně nechtěl. Ne, že bych ho používal na hraní her a jiné blbosti, ale mít přístup k internetu většinou u sebe je dobrá věc která se může často hodit např. i pro to bankovnictví a jiné věci.
To chápu, ale já jsem pořád doma, do práce nechodím a internet si otevřu kdy se mi zachce, nebo když potřebuji. A navíc mne otravuje číst malá písmenka. Proto vůbec už nepíšu SMS nikomu. A také všichni vědí, že mi mají napsat email a ne sms na telefon, protože mne to otravuje. Takže já fakt ten chytrý telefon kvůli internetu mít nemusím. Ale já jsem už stařenka . Ale kdybych byla mladá, nebo o kousek mladší, tak bych ho samozřejmě mít musela
. A kdybych musela do nemocnice, tak si koupím raději rovnou ten tablet, abych alespoň něco viděla bez namáhání očí.
Nechci aby to vypadalo jako, že tě chci přesvědčit ke koupi nového "chytrého" mobilu. To rozhodně nemám v úmyslu. Je na každým jaký mobil používá a co mu stačí. Pouze vyjádřuji můj názor na to. Já jsem už také ve starším věku i když za starce se ještě nepovažují a také mám dost problémy s malým textem a často musím na to používat i lupu, protože ani brýle mi na to nestačí. Na těch "chytrých" mobilech je dobré to, že texty si jde nastavit větší a v některých případech i zvětšovat podle potřeby. Pokud jde o ty SMSky tak předpokládám, že se asi nevyhneš těch z banky s kódem pro odeslání platby, protože e-mailem to banky asi nezasílají.
Ano, to máš pravdu, ale já zase tak moc plateb přes interbanking za měsíc neprovádím a už jsem nacvičená a čtu jenom to číslo a kontroluji sumu. Ale rozumím jak to myslíš. Jenomže já jsem takový starý mezek. Sice mám ráda různé novoty, ale tohle mne zrovna nechytlo. Mám kamarádky, které ten telefon mají a moje děti také, ale fakt mne to nijak nezaujalo. Bude to asi tím, že opravdu ten telefon moc ani k životu nepotřebuji. Člověk ho mít v dnešní době musí, ale zatím mi doposud stačil ten obyčejný, jenom na to, abych mohla někomu zavolat, nebo aby někdo zavolal mne. Prostě jen funkční telefon, který mohu strčit do kapsy, kdybych ho náhodou potřebovala.
Někde se zasekly, tipuju spíš u operátora než banky... Občas mi i normální SMS přišly třeba až po dvou dnech , hodina je ještě úspěch
Banka má občas údržbu sítě, obvykle po půlnoci ca tak nahodinu.. Ale to obvykle nejde internetbaning vůbec..
Zaseknout se to mohlo kdekoliv. Už několikrát jsem četl v diskuzích, že to některým lidém museli v bance nějak ty SMSky resetovat aby jim zase začaly chodit. Ono nic není až tak ideální a dokonalé aby se to nemohlo občas pokazit nebo nějak zaseknout. Pokud se to nestává nějak často a vyřeší se to v rozumném čase tak se to dá i omluvit i když i to dokáže člověka naštvat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.