Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Převzetí balíčku bez podpisu

Od: spoke odpovědí: 7 změna:
Zdravím. U žádného z balíčkářů nepodepisuji nic při převzetí. Dnes ppl a pošta. Celkem věci asi za 7000. Platím předem převodem. Co když by se balíček ztratil? :-o Nedávno nám dokonce hodil ppl balíček za ploz. Máte někdo zkušenost? Docela mě to zarazilo

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar pansvacinka

Nesmíte to tak "žhavit", systém je již nažhavený dost. Sedm litrů nejsou dnes žádné velké peníze na to, aby se tomu věnovala nějaká mimořádná pozornost. *nene*

 

hodnocení

0x

Mám zkušenost, docela zajímavou.

Objednala jsem si a předem zaplatila notebook. V den, kdy měl být doručen, opravdu přijel kurýr PPLky, přes plot mi podal balíček, dost se uchichtával a hned uháněl zpátky k autu. Já na něj volala, jestli něco chce podepsat. Nechtěl. Koukla jsem na balíček - měl po stranách otvory a vše nasvědčovalo tomu, že jsou v něm zkušební ink. vložky. Nebyla jem si vědoma, proč bych měla něco takového obdržet, ale hlavně mě zajímal můj vytoužený NB (cca 15 tisíc), a ten to evidentně nebyl. Tak jsem ještě volala na řídiče, že mi měl dovézt NB, jestli jede ještě dnes někdo od nich - prý že ne, jenom on. Pořád jsem se dožadovala NB, vrátil se z kabiny řidiče, vyhrabal vzadu v autě jiný balíček a vrátil se s ním zpátky ke mně. Podal mi balíček, vzal si ten, co mi dal původně.

Ani jeden balíček nechtěl! podepsat. Nechápu dodnes. Ale asi mu to (řidiči) zatím vychází, stále jezdí, a to už je to asi 3 roky.

spoke
hodnocení

No mě by právě zajímalo, jak by se k tomu přepravce stavěl. Předpokládala bych, že dokázat předání balíčku by měli oni a stopa z GPS přece není směrodatná.

Také by mě to zajímalo. Tento kurýr nikdy nic nechce podepsat, podá balík a jede dál. Ale s tím noťasem mi docela zatrnulo.

 

hodnocení

0x

podpis nahradil kod který přrijde v SMS nebo v emailu

spoke
hodnocení

Na ten vám to vydají na poště. Mně jde o doručení domů. Prostě mi podají balík a jedou

 

hodnocení

0x

Doručovací firma (spíš její zaměstnanci) optimalizují. Asi se jim vyplatí zrychlit a zjednodušit práci za cenu mírného zvýšení rizika. U nás to ověření adresáta trochu nahrazuje telefonát doručovatele. Pravděpodobnost, že z paneláku vyklusne někdo jiný a bude se hlásit příjmením na balíčku není moc velká, že? A adresát je stoprocentně krytý. Doručovatel nemá žádný doklad o tom, že zásilku doručil. Reklamace je v tom případě snad jasná.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]