Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

UP a sankce

Od: vava* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

můžete mi prosím někdo poradit?

Před 30 měsíci jsem se zaevidoval na UP a zažádal jsem podporu z nezaměstnanosti. Po měsíci jsem si vzpomněl, že jsem si zapomněl pozastavit Živ.list. A pozastavil jsem si ho, avšak opožděně. Používal jsem ho minimálně, protože jsem byl zaměstnán na HPP. V nejbližších dnech se bohužel musím zase zaevidovat na UP. Mám obavy, že nebudu mít nárok na podporu, popř. mi dají sankci. Mám se jen zaevidovat a nežádat podporu? Jak to vidíte vy?

Díky

Vava

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lee*
hodnocení

1x
Nejsem odborník na podporu, ale domnívám se, že veškeré skutečnosti, které mohou vést k vyřazení z ÚP (zatajení, nedodání, nepřijetí doporučeného místa atp.) má za následek nemožnost získat podporu v dalších 6 měsících. Pokud tedy ostatní podmínky splňujete, tak zažádejte. Maximálně Vám ji zamítnou, ne?

hodnocení

1x

Dobrý den. Pokud splňujete podmínky pro přiznání podpory v nezaměstnanosti, tak si o ni zažádejte. Nic vracet nebudete, ani žádná sankce nebude. Nikdo to nebude řešit.

vava*
hodnocení

0x
Děkuji za reakci, ale asi budu muset vrátit podporu, že?

lamy13
hodnocení

0x

Sice tomu časovému sledu moc nerozumín, ale čo bolo, to bolo. Teď se nově zaevidujete, přerušíte živnost a pokud splňujete podmínku12/24, tak dostanete podporu 5/9/11. Důvod k nějakému vracení podpory z doby před 30-ti měsíci nevidím. Kdyby tam byl problém, tak by se děvčata ozvala už dávno.

vava*
hodnocení

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.