Nejste přihlášen/a.
Velice ráda v Tetě nakupuji. Těch prodejen mám v bízkém okolí několik a všude se setkávám s laskavým a vstřícným přístupem.
Nechtěla bych se vás dotknout, jen si nedovedu situaci, o které píšete, představit. Kartu přece vytáhnu u pokladny, až pokladní zboží načte. Jak se mohlo stát, že vám prodavačka vytrhnula kartu z ruky? Vy jste nepřinesla zboží k pokladně? A když jste ho k pokladně přinesla, tak proč? Jen jste ji ho, s kartou v druhé ruce, přinesla ukázat? Nebo ona přišla k vám, mezi regály a kartu vám násilím vzala? Vy jste si zboží prohlížela s kartou v ruce?
Se mi zdá, že vyprávíte pohádku,která nemá logiku.
Spíš nechápu že si to líbit nechají.. Proč jsi to neřešila na místě? Mohlo se to stornovat, při odmítnutí s policíí řešit neoprávněné použití platebního prostředku případně přímo loupež. V prodejnách obvykle bývají kamery a nebyl by problém s dokazováním...
Té pokladní tam můžeš na kase nechat velký nákup, ať si užije uklízení zpátky do regálu. Jen řekneš "pardon já si zapomněla peněženku, to víte ještě jsem v šoku z toho tahání karty". Příp. Teta je síť obchodů, má svoje vedení a za tohle by prodavačku mohli (měli) na hodinu vyrazit.
A opravdu to bylo takto? Nebo jste chtěli platit kartou, ale nevěděli jak, tak vám (třebaže otrávená) prodavačka chtěla pomoci (a nákup uspíšit) a dala vám tu kartu na terminál sama? Několikrát jsem viděla, jak nějaký postarší občan máchal kartou všude možně, jen ne tam, kde měl, a někdo (ať už pokladní nebo jiný nakupující) mu tu kartu vzali a přiložili správně?
Proč jste si s sebou k pokladně brali, něco, co nechcete (pokud vám jde o kontrolu ceny, stačilo to oznámit). Případně pokusit se na místě vystornovat.
Nebo jste si zboží vzali, odešli domů a až pak psali na internet, co dělat? No, teď už asi nic. A pozor na zveřejňování jména, ať vás prodavačka neudá, za pomluvu.
Můžete napsat na centrálu prodejen Teta a tam už si to s ní vyřídí. Kontakty jsou na netu. Jinak, vždy, když vidím odpornou vzteklou prodavačku, tak si řeknu, kdoví, jaké má potíže a tak, že se nechová dobře k zákazníkům. O jakou se jednalo částku? Ono je někdy menší ztrátu oželet, než se trápit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.