Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace židle ve firmě Mountfield

Od: helenavasickov odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, před pěti lety jsme ve firmě Moutfield koupili luxusní teakový nábytek. Teď nám prasla pod synem židle a firma nám nechce uznat reklamaci, ačkoli nabízí na nábytek 7 let záruku. Tvrdí, že jsme na židli působili silou a další jiné nesmysly. Můžeme se nějakým způsobem domoci našich práv? Děkuji

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

0x

Nadhoď že pokud zamítnou tak necháš udělat znalecký posudek a budeš vymáhat právní cestou včetně nákladů. Pokud tě zase vyfakujou, tak bez posudku máš smůlu/ s posudkem podle toho jak dopadne..

 

hodnocení

0x
avatar nonek

Podívejte tady a tady, a asi vám bude jasné, co dále...jak to asi dopadne. Je dobré si informace z těchto odkazů přečíst důkladněji...A taky na stránkách Mounf-du. je toto:

Za vadu, na kterou se vztahuje záruka, nelze považovat změnu výrobku nebo jeho vlastností, které vznikly v důsledku nerespektování návodu k použití, v důsledku přepravy a manipulace, v důsledku nesprávného používání nebo neodborného zásahu a úmyslného poškození, v důsledku přirozených změn materiálů nebo působení vnějších vlivů....pod tyto pojmy schovají skoro vše...a pak ještě bod 15. To vše odsud... Osobně tento podnik obcházím zdaleka, po zkušenostech s nimi...

asd1

Proto potřebuješ posudek že nešlo o přetížení ani o přirozenou ztrátu pevnosti např. špatným skladováním, ale o vadu materiálu/ zpracování.

Matlové jsou šmejdi a reklamace zamítají automaticky, takže musíš mít náladu na soudní tahanici nebo radši investovat do kvalitního lepidla a opravit si to.. Bez znaleckého posudku tě na 99%pošlou do háje. Něco jak reklamovat v béčkách...

 

jurajjuraj*
hodnocení

0x

sem netusil ze na 7 letou zaruku u mountfieldu nekdo veri

to je asi jako zaruka v ackach, kdyz je podepsana smlouva nezajem

 

hodnocení

0x

A to já bych to zkusila. Osvědčil se mi tento postup:

1. poslat reklamaci

2. opět poslat reklamaci s tím, že nesouhlasím se zamítnutím reklamace

3. poslat reklamaci, kde v kopii mailu bude další adresát (nadřízený, jiná prodejna, ..)

4. poslat reklamaci, kde bude v kopii více adresátů, a to včetně někoho mého známého

...

(ombudsman, pořad v TV, který se tím zabývá, ...)

Obvykle uspěju nejpozději v bodě 3. Důležité je přidávat další adresáty se stále vyšším "postavením", a aby je firma M. viděla.

Držím palce.

No jo, ale jestli syn buď dělal na židli hlouposti, houpal se apod., na to židle není stavěná a chyba je u Vás. Nebo pokud pán váží metrák.

Jinak bych to zkusila. Ale oni už předem vědí, že těch 7 let záruky je hloupost. Nechápu, proč dají 7 let při dnešních kvalitách zboží. Jaga.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]