Dobrý den,asi před týdnem jsme stornovali zájezd do Chorvatska (s autobusovou dopravou), kvůli obávám pandemie, jelikož dcera má astma. Cestovní kancelář si naúčtovala 30% storna a vrátila nám ze zaplacených záloh (26000,-) pouze 8400,-. Cestovní kancelář navíc napsala že můžeme uplatnit u pojišťovny. Můžeme uplatnit u pojišťovny když dcera má astma? Děkuji za odpověď Novotná
neni duvod proc b vam mel nekdo neco platit, to ze ma dcera astma uz vite urcite delsi dobu a zakaz do chorvatska neni, takze neni duvod proc by mel nekdo doplacet na vase vymysleni
Měli jste odstoupit od smlouvy dle paragrafu 2535, i když to by vám taky nepomohlo, protože do Chorvatska se už může. Storno se použije od doby výpovědi dle obchodních podmínek. Nejmenší je 1490 Kč 60 dnů předem, tak to má většina cestovek. Některé cestovky zrušili zájezdy až do konce prázdnin. Fischer, Exim atd. Nechte dceru u babičky a jeďte s někým jiným, je to jen na vás, jak s tím nalozite. Cestovky v této době nedodržují žádné zákony ani svoje podmínky, já bojuju už tři měsíce, nepomůže ČOI, MMR, stojí za nimi i celá prolhaná vláda. A soudit se nemá smysl...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.