Nechuť k sexu vs antikoncepce?

Od: Datum: 01.12.12 15:21 odpovědí: 4 změna: 01.12.12 19:22

Ahoj...Mám dlouhodobější problém, jsem mladá je mi necelých 20 let a se svým přítelem chodím již 5 rok, beru antikoncepci Minisiston, a trpím více než roční nechutí k sexu, spím s partnerem jen z povinosti a je to nepříjemné, take trpím častými vaginozami a podobnými onemocněními. S přítelem se hádame a vyčítá mi že jsem frigida a to si značně začínám také uvědomovat. Poraďte prosím jestli by to na svědomí něměla byt antikoncepce kteru beru již 3 rokem a po dvou rocích braní sem přibrala a začala nechut na sex, změny nálad . Když jsem to sdělila svemu gynekologovi řekl mi že antikoncepce na to vliv nemá ale na internetu lidé pišou jiné názory na nechuť k sexu, máte zkušenosti? Je normální nemít chuť na sex ve 20 letech? :( sem zoufalá, a snažím se o partnera nepřijít i když si někdy připadám že beze mě mu bude líp, ale to on odmítá.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.12.12 15:51
 

Ahoj :) já brala HA asi 4 roky, minulý rok jsem s ní díkybohu skončila. V průběhu braní bylo na začátku vše moc fajn, nemusela jsem se o nic starat ale asi po dvou letech jsem najednou začala mít šílené výkyvy nálad (já je měla vždy ale tohle bylo opravdu hodně - třeba jsem byla na přítele naštvaná aniž by cokoli řekl nebo udělal a za 5 minut bych ho láskou sežrala :))

Co se týče té chuti k sexu tak jsem zhruba taky po těch dvou letech přestala chtít, strašně mě to nudilo, bylo to jen z povinnosti. Asi mi v té době hodně kolísaly hormony. Každopádně jak jsem ji přestala brát, tak je to lepší. Nebylo to lepší hned ale asi po půl roce, mezitím se mi ještě stačilo vyvinout onemocnění štítné žlázy, takže hormony kolísaly uplně příšerně.

Dle mého názoru braní HA určitě na změny nálad i na snížení chuti k sexu má, souvisí s tím to kolísání hormonů, třeba jako v době menstruace :) A taky mi je kolem 20 let.

 
Datum: 01.12.12 15:53
 

Ahoj,

já bych začal tím,že vyměním gynekologa,nebo se alespoň na tento problém poptej u jiného.S těmi záněty nevím,ale pokud jsi předtím neměla problém s tou sexuální nechutí,tak by ti třeba mohli doporučit jinou antikoncepci.Je vidět,že přítel o tebe stojí,ale tvůj nezájem o sex by mu časem mohl vadit.

 
Od: dolphin*
Datum: 01.12.12 15:57
 

Ahoj stalo se mi to podobné co tobě, s partnerem jsme 3 roky, po vysazení antikoncepce se nic nezměnilo, takže si myslím, že to nejde posuzovat nějak globálně ale spíše záleží na konkretním jedinci.

 
Datum: 01.12.12 19:22
 
avatar

stejna zkusenost... diky antikoncepce nemela vubec chut ani potrebu, po vysazeni ok :)

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.