Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Provoz nečinné firmy..co za tím stojí?

Od: nvmnemam odpovědí: 5 změna:

Ahoj. Chtěl bych si založit firmu. Úplně od nuly. Ještě studuji, proto by mé zisky nyní byly nulové, ale měl bych výdaje - tvorba webu, nákup vozu, benzín.

Co je potřeba aby byla firma "legální"? Kvůli 2 účtenkám z benzínu za půl roku, nějakým výdajům mmimořádným se mi nechce platil účetní. Zároveň kontrolní hlášení, zvládl bych to? Kde se to vůbec podává, kde zjistil informace co mám dělat, pokud mám firmu?

Pokud to bude muset jít všechno přes účetní, na kolik výjde "provoz účetní" u firmy, která nemá žádné příjmy, jen 1 účtenka za benzín měsíčně?

Lze si pořídit auto bez DPH na firmu, když nemá žádnou historii a zisky?

Důvod proč chci firmu je právě, abych tam mohl dát ty náklady na web, který bych si chtěl nechat udělat a vybudovat si podvědomí u lidí.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mate59
hodnocení

1x

Aby byla FA legální, musíš mít na ni živnostenský list.Musíš být plátce DPH,aby ti fin. úřad DPH z auta vrátil,auto musíš nejprv koupit s DPH,dále z toho vyplývá, že musíš se přihlásit i k silniční dani a platit ji, vést věci k evidenci firemního vozidla,cesty jízd atd.Jestli povedeš jednoduché účetnictví,dá se zvládnout sám, podvojné s účetní.Každé podnikání musí vést k tvorbě zisku a jestli budeš mít pouze náklady a zádné tržby po podání daň.přiznání počítej s kontrolou z berňáku.Do firmy na nákup auta a jiných věcí múžeš vložit své zdaněné peníze,které si po vytvoření zisku múžeš vzít zpět.Podnikat není vúbec jednoduché.

janh*
hodnocení

0x
A ty účtenky ti budou k čemu...
Ty náklady budeš hradit z vlastní kapsy?
Měl bys jít študovat,asi medicínu...

jenda2*
hodnocení

0x