Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Práce v call centru, jak to chodí?

Od: alena350® odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, ví někdo jak to funguje v takzvaných call centrách nebo taky na zákaznických servisech...? Tam člověk volá pokud potřebuje poradit s nějakou službou nebo zbožím.

Zajímá mě práce tam, přesněji řečeno, jestli nějaký šéf může regulovat počet hovorů, které jdou na jednotlivé pracovníky?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
Záleží na tom, jestli aktivní nebo pasivní call centrum.
Aktivní - když náhodně voláte lidem a nabízíte jim různé služby a produkty. Nepříjemná práce.
Pasivní - lidé volají do call centra a dělají objednávky, reklamace, dotazy ke službám, e-shopy.
Někdy může být oboje - banky, plynárny, elektrárny. Lidé volají tam a také z call centra volají a nabízejí různé slevy, změny apod.

 

lolipop
hodnocení

1x

Pracoval jsem v invii - +- pasivní call centrum.

Fungovalo to tak, že jsem seděl u počítače, se sluchátkama na hlavě, před sebou počítač a viděl kolik lidí je ve frontě na volání.

Ty si pak jednotlivé hovory bereš kdy chceš. Samozřejmě je nějaký limit, kolik jich musíš stihnout za hodinu/den/měsíc.

Hovory se nahrávají a pak nám je jednou týdně pouštěli na sezení a řekli co jsme udělali špatně, co dobře.

My měli provizi z prodaných zájezdů, u vás nevím jak to bude. Asi podle počtu odbavených hovorů.

Jinak je to lepší než pracovat v obchodě a doplňovat zboží, takže pokud jsi teenager nebo student, chápu. Jinak to asi není práce na delší dobu. Pak z toho půjde hlava kolem.

 

smode*
hodnocení

0x
Dobrý den. Osobnostními předpoklady pro práci v call centru je rychlost a pohotové reakce, u pasivního typu nezřídka hluboká znalost dané problematiky a u aktivního bezohlednost a orientace na výsledek (prodej). Hovory jdou většinou jeden za druhým, jen když si pracovník např. potřebuje odskočit tak své místo dočasně "vypne". Malé pauzy bývají někdy pevně dané (př. 5min za hodinu). Veškeré hovory jsou nahrávány a dle jejich výsledků jste pak hodnocena a odměňována. Nezřídka se mohou na pozdějších poradách při poslechu zpětně rozebírat při poslechu nahraných hovorů (ne)správné reakce jednotlivých pracovníků atd. Fluktuace je obrovská, nejvyšší je na aktivních odděleních.

 

hodnocení

0x
avatar majo78

Sorry alčo to bych nechtěl dělat ani omylem, raději bych kopal kanály

 

ezwz
hodnocení

0x

Nikdo vám počet hovorů regulovat nebude. Naopak čím víc hovorů vyřídíte, tím větší míváte plat. Sleduje se průměrná délka hovoru i délka práce po hovoru (pokud je po hovoru potřeba zpracovat nějaký požadavek), také kvalita hovoru, kdy si vaše hovory poslouchá nějaký vedoucí pracovník a hodnotí je.

 

hodnocení

0x
Hodne bylo receno, ja jen poznamenam, ze jsou i programy na analyzu hlasu a tim padem je pak treba i poznat jestli mluvis klidne, jsi vystresovana, agresivni... a muzou ti podle toho i padat hovory a na druhou stranu te i vedousi hodnotit. Ale kazde call centrum je jine. Popravde me obcas fakt stvou, naposledy mi volal nejaky manik s tim jestli se mi muzou ozvat s nabidkou plynu, tak rikam zavolat muzou, ale nic nechci, ok zavolame a muzu se zeptat na jmeno? Jaka byla asi moje odpoved? Nu polozil to rychleji nez ja a pokud vim tak to casto nesmeji udelat...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]