Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poštovné zdarma - zásilka nedošla

Od: sklar® odpovědí: 32 změna:
avatar sklar

kdo ma skusenost s postovnym zdarma. objednal jsem si satek s lebkou sice jen za 59kc v breznu zaplatil ho predem a jeste nedosel.predtim me psali at jsem trpelivy ze prijde a ted uz me prestali i psat. delaji podvody na lidi.jeste stesti ze to nebyla nejaka draha věc.o penize me nejde ale o to jak ojebavaji s lidmi, taky nekomu neco neprislo?,

 

 

32 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

xenofob
hodnocení

6x

to sem jede až z Asie, kvůli koronaviru i o 2 mesíce déle

 

hodnocení

6x
avatar babkazov

Osypu se, když o tomhle prodejci slyším. Objednala jsem vrtulku pro vnuka, v květnu, za vysvědčení. Při urgenci mi bylo řečeno, že netuší z jakého konce světa to jde, ať vydržím.Přišla v srpnu. Ještě jsem to nevzdala a objednala si kostičkovanou rozšířenou, zelenkavou letní halenku. Za půl roku přišel tmavězelený, neprodyšný, jako z igelitu, puntíkovaný hnus na 6ti letého Asiata. Navíc, s čínskou zpáteční adresou. Už nikdy více! *zed*

 

hodnocení

6x
avatar totak
Proč nenapíšeš pořádně "kdo má zkušenosti s e.shopem poštovné zdarma". Free shipping má půlka zboží na aliexpressu. Vůbec nevím že takový krám v Čechách funguje a už jsem se chtěl divit... Sám mám přímo z Číny přes 400 objednávek a problémy byly asi se dvěma kusy. Nevim, proč to někdo kupuje u českých zlodějů kteří si akorát přirazí 100% k ceně a stejně to objednají na Aliexpress.

Z 99% přes tuhle stránku objednávají lidi kteří tomu nerozumí a netuší že existuje aliexpress apod.

Ale oni ví že existuje AliExpress. Například "babkazov" to ví zcela určitě, protože tady o tom mluvíme hodně dlouho a přesto si objednala u tohoto šizuňka "pošta zdarma". Je to proto, že tam to je česky a lidé si prostě myslí, že když to je česky, tak že nebudou podvedení ;). No a jsou a zrovna u tohoto šizuňka je to na 100% jisté. A tito lidé ale budou nadávat na Čínské prodejce, kteří v tom jsou úplně nevinně. Oni jenom pošlou to, co u nich objedná ten podvodník a co on jim zaplatí a vůbec nemají ani tušení, za kolik on to tady přeprodává a jak vysokou marži si on na každou věc přidává. A je zbytečné se snažit vysvětlovat, jak to ten člověk dělá, stejně by zrovna tito lidé nevěřili. Takže to je marné...

priklad1*

Objednal jsem pro jednu známou šály. Kus za 75 Kč. Ona je děsně fajnová a nemůže si je vynachválit. Pochopitelně přímo z Aliexpressu. Ovšem tady, když něco přišlo od těch šizunků, každý skučí co je to za šmejd. Kde je chyba.

To samé dodací doba a doručení vůbec. Asi z 500 objednávek se mi stalo poprvé že čekám balíček již od února za pouhý dolar. Při tom jsou již doma objednávky z května. No obchodník nechce spor. Prý ať počkám do konce června. Uvidíme jak to dopadne.

suzymon1

S tím sporem, že ho obchodník nechce, tak příště ho otevřte, protože jakmile přistoupíte na to, že budete čekat a nic nepřijde, tak už pak nemáte vůbec žádnou možnost spor otevřít. Systém to nepřijme, pokud neotevřete spor v limitu, který mají oni určený. Tady jde pouze o 1$, tak to nevadí, ale kdybyste zaplatil třeba 20$, tak to už je dost peněz. Já zásadně nepřistupuji na žádné žadonění a sliby obchodníka a je mi fuk, kolik to stálo. V tomhle jsem dost tvrdá. Sliby chyby. Klidně se může stát, že se balíček opravdu ztratí, obchodník zboží sice odešle, ale on zodpovídá za způsob dopravy, bohužel to tak je a pokud si vybere co nejlevnější transport, tak se to stát může a za to nikdy nemá nést následky kupec, který zaplatí zboží a to ať se jedná o jakoukoliv částku. Takže když mi obchodník napíše, abych byla trpělivá a čekala, vždy odpovídám, že budu čekat pouze do posledního dne, kdy mohu otevřít spor a pak ho otevřu a to ať se jedná třeba o 2$. To bych za chvilku "přišla na buben", kdybych mávala rukou nad takovými částkami, protože pak bych to platila ze svého a při množství objednávek pro cizí lidi, jim nemůžu vysvětlovat, že jsem věřila že to dojde a ono to nepřišlo. To nikoho nezajímá a zaplatí mi jenom za to, co mu předám. Takže já si takovou benevolenci dovolit nemohu, protože kdyby to bylo třeba 10 balíčků a každý by byl v ceně třeba 3$, tak už to je 30$ v čudu. A proto jsem neoblomná. Samozřejmě, že se mi už několikrát stalo, že i když mi AliExpress peníze vrátil, tak se balíček najednou třeba za 3 měsíce objevil, ale to je riziko podnikání. JKdybych objednávala jenom pro sebe, tak bych asi dolarové položky také neřešila a čekala, ale stejně k tomu nevidím žádný důvod. Každý neseme nějaké riziko. Já také ihned platím a musím věřit, že mi domů nedorazí nějaký šmejd, což je také někdy možné. Ale musím přiznat, že zrovna u AliExpress se mi to stalo opravdu hodně málokdy. Za ty roky co u nich nakupuji se to stalo opravdu jenom párkrát a to jsem v některých případech mohla dokonce žádat peníze zpátky a také je dostala, protože byl výrobek vadný a stačila fotka a popis problému.

priklad1*

Taky mi to bylo divné. Spor už byl jednou otevřen a zrušen. Taky myslím že znova nejde otevřít. Jedná se o dolar tak jsem mu uvěřil. On totiž opět znova prodloužil ochrannou lhutu až do konce června. Počkám. Prý když to nepřijde tak mám otevřít spor. Pokud by to nešlo, tak objednám znova a navrhnu mu ať upraví cenu na 0,01 dolar. On totiž potřebuje objednávku a sledovací číslo.

Myslím že spor jde otevřít i po ukončení ochranné lhůty. Třeba kvůli vadě. Já mysle14 dnů, protože já jeden spor otevřel 13. den ale po oficiálním převzetí. Někde jsem četl 5, že to snad má být 9 dnů

szymon1

Příklade, když se podíváte do té konkrétní objednávky a rozkliknete "detail objednávky", tak se Vám rozbalí okénko s podrobným popisem co se s balíčkem děje a tam je i přesné datum, kdy zrovna u té konkrétní objednávky končí ochranná lhůta. Jednak to není vždy stejné a navíc opravdu může obchodník požádat o prodloužení ochranné lhůty, nebo to dokonce můžete udělat i Vy. Ale u každé Vaší objednávky takto můžete sledovat naprosto přesně, kdy máte už otevřít spor. To datum je u každé vaší objednávky, ale je to vidět pouze když na to kliknete. Je to hned vedle čísla Vaší objednávky vlevo Nº de commande: 8015355568494331 Voir details Tak na to kliknete a tak můžete bezpečně sledovat přesný datum konce ochrany u každé objednávky. Vy to budete mít asi v angličtině, já mám francouzský prohlížeč.

priklad1*

To já přece vidím. Detail a podrobnosti o doručení. Žlutá tečka bliká mezi Odesláno ze země původu a letadlem. A v podrobnostech je Země Česko poslední záznam 4. března. Ovšem obdobně na tom jsou levné zásilky které už mám doma.

A waiting delivery je teď 14 dnů. Já to nikdy neprodluzoval, ale měnilo se to

priklad1*

Ještě do 25.6.2020

Poštovné zdarma - zásilka nedošla
suzymon1

No asi jsme si opět nerozuměli. Vy píšete, že jste "někde" četl o různých datech, do kdy můžete otevřít spor a tak dál. To všechno máte vždy přesně napsáno u každé objednané položky a to není vždy stejné. Tak jsem Vám jenom chtěla říci, že se nemusíte po ničem pídit, ale stačí otevřít pokaždé tu Vaši konkrétní objednávku a tam vidíte přesné datumy, které se týkají té Vaší objednávky. No a podle toho se Vy zařídíte. Tak se Vám omlouvám za svou odpověď. Ale může se stát, že má odpověď pomůže někomu jinému.

priklad1*

A co myslíte že píšu. Já udělal reklamaci těsně před koncem ochranné lhůty. Nedělám to poprvé. Obchodník mne ukecal ať spor zruším a sám zase prodloužil ochrannou lhůtu. Tu lhůtu již prodloužil několikrát. Vždyť je to objednávka z února. V jediném v čem si nejsem jist, jsem někdy dávno četl, že jednou zrušený spor nejde znova otevřít. Uvidíme. Ochranná lhůta znova běží a zbývá ještě asi 10 dnů.

No budu ještě hledat do kdy mohu otevřít spor po převzetí zboží. Pamatuji, že dron jsem reklamoval 13. den po převzetí a už druhý den byla reklamace uznána.

Tak pokud jste Vy zrušil spor, tak už ho samozřejmě nemůžete znova otevřít. V tom případě musíte teď čekat, jestli zboží dojde. Když nedojde, Vy už znova otevřít spor nemůžete. Jde o 1 $, tak to můžete hodit za hlavu. Já to nedělám. Spor ruším pouze v tom případě, že třeba do dvou dnů od otevření sporu mi zásilka přijde. Jinak ne. Píšete, že obchodník několikrát prodloužil ochrannou dobu. Tak čekejte. Ale jedno nechápu, když obchodník prodlouží ochrannou lhůtu, tak přece nemá smysl otevírat spor a ani to nejde. Teda já to tak mám. Když už otevřu spor, nedám na žádné sliby obchodníka. Nevím co bylo s Vaším dronem a proč jste otevíral spor. Asi něco nebylo v pořádku a Vy jste ještě nepotvrdil přijetí balíčku. V tom případě samozřejmě můžete reagovat a žádat nápravu.

priklad1*

Už nevím jak to napsat. Tak znova. Dolarová objednávka už byl jen jeden den do konce lhůty. Udělal jsem reklamaci. Obchodník žadonil. Asi za 3 dny jsem spor zrušil a znova tam běží ochranná lhůta do konce června. Takže pokud to nepřijde do té doby, uvidím zda půjde otevřít spor znova.

Dron ten se měsíc válel na poště. Lhůta ještě byla dostatečná. Po vyzvednutí na poště jsem ho Aliexpresu převzal. Asi po deseti dnech používání přestal být funkční. Respektive vrtule se točila i ve vypnutém stavu. Třináctý den po převzetí jsem udělal reklamaci a poslal video. Za 12 hodin byla reklamace přijata a následovala lapálie s kursem. Arbitr k ničemu, teď to řeší ČNB.

Již mám nový dron. Lhůta ještě asi 40 dnů. Původně bylo 90. Takže budu celou dobu zkoušet, než ho převezmu

Já to chápu, ale ještě se mi nic podobného nestalo, asi proto, že já na žádné žadonění nedám. Já si to nemůžu dovolit, protože nenakupuji jenom pro sebe a kdyby to nedopadlo dobře, tak jsem já v mínusu. Tak Vám přeju, aby Vám to dobře dopadlo.

priklad1*

Pochopitelně nějakým slibům taky často nehodlám věřit. Šlo jen o dolar. Číňan je taky jen člověk. Na druhou stranu bylo minimum případů kdy některý napsal, že poslal náhradu za vadný kus. Nikdy nedošel. Ale reklamace byla úspěšná. Třeba napařovač byl sice prasklý, ale použitelný. Údajně poslána náhrada nedošla. Peníze ano, takže vlastně ten použitelný kus byl zdarma. Jen mi nejde na rozum to případné nové otevření reklamace. Na druhou stranu ochrannou lhůtu někdo prodloužil i po uběhnutí té původní.

Vím jak jsou Číňani nešťastní, když je reklamace, nebo nedostanou 5 hvězdiček.

Několikrát mne Číňan i zadal, že peníze dostanu, jen ať změním důvod reklamace. Třeba špatná logistika.

suzymon1

Nikdy neměňte důvod reklamace. Vždy napište pravdu a za tou si musíte stát. Jak píštete, Číňan je je také jenom člověk a hledá pochopitelně možnost, jak dostat peníze. A tohle náhodou znám, to se mi také už stalo, že po mně chtěl, abych změnila důvod sporu. Jenomže kdybych mu vyhověla, tak bych tratila já, protože pak by systém mou stížnost neuznal. No a on by dostal své peníze a já bych "ostrouhala" a on už by se ani neozval, nebo by Vám napsal, že mu je to strašně líto.;) Nejsou to mí kamarádi, jsou to obchodníci a já jsem zákazník a platím. Já mám své povinnosti a on má zase ty své.

priklad1*

Vy si dělejte co chcete. Já naopak vyhovím. Pochopitelně tratit nechci. A taky i po změně důvodu obchodník vždy reklamaci uznal. On byl spokojen, já jsem byl spokojen a o to přece jde.

priklad1*

Jednou jsem objednal baterii do tabletu. Asi 700 Kč. Jistě našel jsem v ČR jeden obchod který ji sice neměl, ale prý objedná. Stála by přes 2000 Kč. A tak baterie přišla, já neměl čas a za půl roku jsem zjistil, že jsem sice objednal do správného tabletu, ale novější typ a já měl starší. Moje chyba. Nastala naprosto vstřícná komunikace. Baterii jsem vrátil a následně obdržel jinou. Ovšem stálo mne to 160 Kč za malý balíček do Číny České poště. Nejsem si jist zda to byl ten případ kdy jsem musel udělat objednávku něčeho za 0,01 dolarů a na tu objednávku dostal novou baterii. Obchodník potřeboval sledovací cislo

 

liska5
hodnocení

3x

Začátkem února objednáno. Došlo koncem května. Zboží šmejd. Napíšou kožené - je to koženkové, napíšou kabelka, je to taška na brambory z laciného hadru. POŠTOVNÉ ZDARMA - UŽ NIKDY !

liska5

Jo a magnetoterapeutiché rukavice mají na obrázku z reklamy magnety, ale v reálu jsou to vlisované gumové čudlíky, jako mají děcka na šlapkách ponožek. Naštěstí výborné na práci a chůzi s holemii.

A ty šly podle toho štítku pro změnu z Jerevanu.

 

sabina
hodnocení

2x

Taky se připojuju. Před dvěmi roky a půl jsem si objednávala dvoje šaty. Cena dokupy cca 400 - 500,-. Na emaily odpovídali jen ze začátku, že to přdávají dál k řešení. Hovory nezvedají. Nezaleknou se ani podáním žaloby. Nikomu nepřeju nic šptného ale jim přeju, aby brzo zkrsachovali a byli v dluhu. S penězi i objednávkou jsem se už dávno rozloučila. Ale ten jejich název mě dokáže vytočit vždy. Z aliexpressu mi přišlo vždycky všechno narozdíl od těhle šmejdů.

 

jofa*
hodnocení

0x

V takovém obchodě bych nikdy nenakupoval nicméně nečekejte, že objednávku za pár drobných bude někdo někde okamžitě balit a posílat přes půl světa. Čekají, až bude podobných "blbostí" stovky, ne-li tisíce do míst odkud objednávky přišly a potom se možná dočkáte.

liska5

Jofa, to ještě příjde každý kousek zvlášť, i když zásilku s více kusy / dvoje rukavice/, objednal a zaplatil jeden člověk..Dvě stejné věci naráz objednané došly s třítýdenním rozdílem! Vysvětlili mi, že to kvůli proclení. A stejně to nechápu *alene*

priklad1*

Pokud ti šmejdi to berou z Číny a to berou a tam to je od dvou obchodníků tak budou dva balíčky. Pokud je objednávka v součtu víc než asi 25 dolarů tak je to lepší poslat každý kus zvlášť. V Aliexpresu by to bylo tak za 650 Kč ovšem od těhlech šmejdů by to mohlo být třeba za 1500 Kč které u nich zaplatíte za těch 25 dolarů které oni pošlou Číňanovi.

 

hodnocení

avatar sklar

az jsem jim napsal kde je zasilka tak me odepsali ze se ztratilaa at vydrzim ze me poslou novou a zadarmo.tak budu čekat snad se dočkam.

hodnocení

s činy s aliexpresu me vzdy prislo zbozi maximalne do 2 mesicu a tady s postovne zdarma delaji podvody,jeste ze jsem si u nich neobjednal neco dražšiho,,,

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Ja se přidam před vanoci sem si zkusmo obědnal 2 věci nic drahyho
Jedna přišla před vanoci a vzhledem k tomu jak to je vyrobeny je to téměř nepoužitelný a ta druha přišla měsíc po vánocích byly to barevny dětsky kostky ty sou v pohodě
Tento prodejce už byl i v TV neustale sou na nej stížnosti čojka jim snad dala už i nákou tu pokutu v podstatě sou všude na ně negativní recenze
Jo lidi vidí poštu zdarma dobrou cenu a pak se diví *smich*

 

houbes*
hodnocení

0x
Přítelkyně měla objednané boty . Samozřejmě neposlali ani korunu. Ještě musela dohledávat číslo objednávky atd. a zdlouhavé e-maily . Prostě od nich už nechce nic. Nic není zadarmo jak se nazývají.. a ani oni nejsou výjimkou.

 

hodnocení

0x

Objednávám na Wishi a Aliexpresu, žádný problém, počítám s dlouhou dodací lhůtou, ale stalo se mi, že mi zboží nepřišlo, tak jsem to na stránkách napsala a do týdně jsem měla peníze zpět. Je potřeba číst.

priklad1*

S Aliexpress taky skoro žádný problém. Sice uvádějí dodací lhůtu 90 dnů, průměr je tak 30. Pouze jedna dodávka za dolar z února mi dosud nepřišla. Obchodník asi 2x prodloužil ochrannou dobu. Dnes jsem objednal znova, po dohodě obchodník upravil cenu na 0,01 dolarů, zaplatil jsem24 haléřů a jde nová dodávka s novým sledovací číslem. Pochopitelně tu nedodanou dodávku jsem potvrdil.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma poštovné zdarma

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]