Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se počítá neděle v nepřetržitém provoze?

Od: puma* odpovědí: 16 změna:

Dobrý večer,je nějak zvlášt ohodnocena neděle pracujícím v hotelu?Pracuji jako pokojská,máme málo hostů na zítra,takže mě prý zítra úklid nějakého bytu,asi šéfova kamaráda,nebo co,má na to právo,,?Že je prázdný hotel ,za to přeci nemůžu,už mě to vážně štve-tahle dnešní doba,která přeje jenom vychytralým hrabivákům,minulý týden jsem dělala velký úklid po řemeslnících,to se taky počítá jako běžný úklid,,,?Mám pocit,že když se neozvete a děláte,tak si každý myslí .,že jste hloupý a cvičí s Vámi.díky za odpověd,

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jozinec
hodnocení

0x

Proč nedáte výpověď? Zaměstnavatel si určitě oddechne a bude mít od vás konečně pokoj.

puma*
hodnocení

Děláte si srandu?

kytka*

A neštve Vás náhodou, ta manažerka Vašeho hotelu?

jozinec

Vážená, s těma pindama, které tady pravidelně prezentujete, byste u mě v práci vydržela tak maximálně 2 hodiny. Pak byste dostala pár sekund na opuštění mého hotelu, pokud byste to nestihla, tak by váš krok zrychlil můj pes. To je asi tak vše, co mohu k vaším výjimečně hloupým příspěvkům říci. Čest vaší práci ...

puma*
hodnocení

Vážený,nechápu co si to vůbec dovolujete,z vás bych si určitě sedla na zadek,nechtěla bych být váš zaměstnanec-chudáci,ale podle vašeho psaní -jistě jsou spokojeni a pracují za bezva mzdu.Myslíte si,že můžete všechno,nebo jak,,?

8976*
hodnocení

0x

Jářku - jste nejlepší za celý den - potěšila jste mne - kolipak je vám let a kde jste pracovala před štací v hotelu?

puma*
hodnocení

Jak to s tím souvisí,,,?Odpoví mi někdo,zda je to normální,?děkuji

kytka*

Pokud NEMÁTE ve smlouvě přímo specifikováné místo práce,adresu hotelu,kde pracujte,tak vás může přeředit na místo jiné pokud není práce v hotelu.Buďte ráda ,že máte práci.

puma*
hodnocení

Bezva,proto jsme zvonili klíčemi,já tedy ne,nemám ráda tuhle dobu-kapitalistů,vykořistovatelů.

cyril*