Nejste přihlášen/a.
delam 11 mesicu ve skode, a mam porad stejnej nejnižší platovej tarif co na zacatku, akurat mi pridali po asi 4mes. 10% osob. ohodnoceni.
Toto je moje treti prace a ja nevim, jestli se mam jit hadat s mistrem ze mi nezvysil plat. Je tu nekdo ze Skody?
Brzo budu mit novou smlouvu, a jestli tam neuvidim vyssi plat, tak mi bude jasne ze me podelavaj, protoze kolega ma vyssi mzdu, akurat ten tam už jednou dělal. Je bezne ze si ma chodit zamestnanec po nejake dobe zazadat o zvyseni platu?
Myslím, že to není nejvhodnější doba ani z hlediska délky zaměstnání, ani z hlediska obrovských ekonomických ztrát firmy v době pandemie. Buď rád, že tě nepropustili.
Z mého pohledu nenáí plat až tak rozhodující. Důležité je, aby Vás zaměstnání bavilo a naplňovalo. Aby jste měl dobré kolegy na pracovišti, se kterými si budete rozmět. Finance jsou sice důležité, ale ne na prvním místě.
No já teda nevím, sice tazatel nepíše kde konkrétně pracuje, ale podle toho co píše, tak asi někde u pásu. A to prý je dost dřina a nedovedu si představit, že by to byla práce, u které by se člověk dokázal nadchnout pro to, co dělá a že by ho mělo naplnit osmihodinové vykonávání nějaké stereotypní práce a pohybů, jakoby byl robot. Prý to je velmi náročné na psychiku, dělat do zblbnutí pořád stejné pohyby a sát na jednom místě. A proto si myslím, že by taková práce měla náležitě oceněna a placená. Ale co já vím, tak prý zaměstnanci Škodovky dobře placení jsou a všichni prý dostávají i velké bonusy, nebo co to je. Já to totiž vím od své sousedky, její syn dělá v Mladé Boleslavi a prý dostávají 2x do roka 80 tisíc jako bonus. A to je ještě ten její syn pořád nemocný, byl na operaci s kolenem a tak je dost často marod. Teď je teda zrovna už docela dlouho doma, Škodovka je asi ještě zavřená.
Mám zkušenost z autorizákem Škoda. Hledali přes pracovní úřad. Dorazil jsem a hned mě chtěli dle CV. Mzdu slibovali 25 - 30 tisíc dle výkonu. Stále se neměli ke mzdovému výměru ač měl být přílohou k pracovní smlouvě. Práce byla zajímavá a tak jsem dělal a čekal první výplatu. Málem jsem spadnul ze židle. Dostal jsem minimální mzdu tehdy 9500,-Kč. Prý je nástupní.
Poslal jsem je do řiti. Mechanici přiznali se divili, proč jdu pryč a pak přiznali, že dostávají 15 - cca 21 000 čistého. O trošku víc v lakovně a karosárně.
Samozřejmě smlouva na dobu určitou, atd...
Pak se diví, že tam pracují převážně lemplové a točí se velice rychle z pracáku další a další.
Možná jsem měl jen smůlu já a jinde to chodí jinak. Každopádně jsem si prošel 4 zaměstnáními a tohle bylo bezpečně platově nejhorší. Srovnatelné s mojí 10ti dení brigádou.
Maveric: Pro mě to byl takový sen dělat v autorizáku Škoda. Proto jsem na mzdový výměr nijak netlačil a nechal si mazat med kolem huby. Práce mě totiž velice bavila a bylo to v čistém prostředí s velmi dobrým osvětlením a vybavením. Žádná garážní kůča na betonu v prachu a bordelu.
Soucítím s vámi,taky dělám v aut. průmyslu a po 4 letech beru 20 čistého, stejná firma, ale pobočka v Rakousku 25 km dál berou operátoři trojnásobek. Je to bordel, ale dokud budem blbí, není pomoci. Např. Slováci ve VW stávkovali a pomohlo jim to k lepším platům,ale jedinec nic nezmůže, situaci lze řešit jen před odbory, to by tam ale nesměli být přizdisráči.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.