Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Platba na účet

Od: veritel odpovědí: 7 změna:

Dobrý den. Obdržel jsem upozornění od dvou klientů (nezávisle na sobě), že mně nemohou převodem poslat peníze na účet. Nesedí totiž počet číslic mého účtu a komp to odmítá "sežrat". Mám 10-místné numero účtu a doposud potíží nebylo. Co s tím, doplnit někam nuly? Děkuji. *nevi*

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar arne1

Deset čísel je v Česku správně. Pokud je jich méně, doplní se nulami zleva. Pokud je jich více, tak se ty nejvíce vlevo oddělí do takzvaného předčíslí.

Čísla účtu mohou mít ale kontrolní mechanismus obdobně jako rodné číslo. Takže zkontrolovat, zda zadávají skutečně správné číslo.

hop®

Číslo účtu standardně MUSÍ mít kontrolní mechani/..., ale jinak souhlasím.

 

hodnocení

2x

Pokud číslo účtu souhlasí vč. identifikace banky, sdělte klientům, že vaše č. ú. je správné, chyba je na jejich straně a nezmatkujte..

 

hodnocení

2x
avatar milancukrar

Pokud jste jim opravdu dal správné číslo, je chyba u nich.

 

lukas32
hodnocení

0x

Pozor na skryté mezery. Mohou být třeba za posledním číslem a oni to jen kopírují (i s tou skrytou mezerou), aby nemuseli psát účet číslo po čísle. Dříve platilo, že číslo účtu by mělo být dělitelné devíti. Možná bych jim to také napsal.

priklad1*

Určitě 9. Bývalo to 11

hop®

Ano ty mezery bývají problém. S tou dělitelností čísla účtu je to trošku složitější...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]