Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám nějakou šanci, že mi vrátí peníze? Přes e-shop jsem objednávala drtič větví. Přišel poškozený (praklý kryt), jenže jsem si toho všimla, až když jsem rozbalila krabici. Navíc chyběly šroubky. Odesílatel evidentně podcenil balení zboží. Tak jsem drtič vrátila ve 14denní lhůtě s tím, že jsem na formuláři zaškrtla kolonku vráceno z důvodu nefunkčnosti.
No a e-shop mi odmítá vrátit peníze, protože prý jsem zboží špatně zabalila, a je poškozené... tedy uvádějí to, co už tam bylo. Je mi jasné, že jsem udělala chybu, že jsem to do formuláře neuvedla, případně že jsem si neuděla fotografie a nezdokumentovala jsem to.
E-shop mě obvinil, že si vymýšlím, že tomu tak nebylo a kdesi cosi a prý mi držič vrací zpátky. Takže budu mít jejich vinou poškozený drtič, který nelze sešroubovat, protože chybí šroubky. Já jsem to nepoškodila, ani šroubky neztratila.
Asi nemám moc šancí se domoci nápravy, že.
Poučení pro příště. V takovém případě byla na místě reklamace.
@re4zon: Souhlasím. S jednou výhradou - přepravu můžete reklamovat pouze u dodavatele, který má s dopravcem smlouvu. Vy s ním žádnou smlouvu nemáte, takže na vás udělá tak akorát dlouhý nos.
Tvoje chyba, měla jsi reklamovat poškození.
Kryt jde vyměnit nebo svařit, šroubky si kup v železářství. Nebo jim dej vybrat, buď ti pošlou šroubky a kryt což je bude stát pár korun, nebo u nich už nic nekoupíš a poradíš to i všem svým známým že nejsou solidní obchod a přijdou o kšeft za desítky tisíc. Víc toho moc neuděláš, 90% prodejců jsou v ČR šmejdi a jak to nemáš zdokumentované tak se zákazníkem vy...ou.. Muselo by být jasně vidět že znáš správný postup a dotáhneš to do konce, pak by to vyreklamovali bez větších průtahů.. Bohužel jsi předvedla že se nevyznáš, tak tě posílají do háje zelenýho...