Nejste přihlášen/a.
Začal mě bolet zub . 6ka dole Asi rok jsem ho měla jen citlivý na studené, ale jen občas , že mě to nějak neobtěžovalo. Potom se ta citlivost na studené prohloubila jakoby hloubš v zubu a teď nedávno mě začal sám od sebe bolet . Obvolávání zubařů nikdo mě nechtěl vzít kvůli koronaviru. Takže jsem šla ke své lékařce obvodní ta mi napsala atb a po nich se mi ulevilo,Ale za pár dní to zase začalo. Jediná možnost pohotovost ,ale to jsem odmítala , pohotovost je u nás špatná a nic neřeší. Nikdo vás jen tak neošetří pokud nejdte jejich pacientem prostě nezájem i na soukromých klinikách. Musíte se registrovat pokud přijímají. Našla jsem si kde doktora kde berou pacienty, jenže on dělá spíš postaru a většinou na pojíštovnu. Na rentgenu nic neviděl a tak vyvrtal amalgánovou plombu a říkal že tam nic nevidí. ještě mi to ukazoval zrtcátkem. že je to divné ,ale že prý je to blízko nervu takže muže být infikován nerv ,ale že se mu to nezdá. Dál mi tam provizorní plombu a zadělal provizorní plombom i krčky kolem , bohužel je to vidět vypadá to jak plak na zubech ,ale prý se to dá předělat. Plombu na zkus mám jak kámen. Zub mě začal zase bolet po těch atb je bolet menší i otok mě po nich zmizel ,ale cítím ,že mě to zas jakjoby tuhne čelist. Tlačí mě v tom zubu něco, to jsem měla i předtím. Bohužel celý týden jsem problém otevřít pusu a jíst jelikož mě nějak špatně napíchl injekci na vrtání takže jsem nemohla nikam ani jít. je mi toho zase celkově špatně že polehávám ,ale nic v tom zubu prý není tak nevím. prostě to vychází z toho zubu uvnitř jakoby vespod. Tuhne mi tvář a bolí hlava. Prý mám zavolat jestli se to nezlepší. Ale nevím doktor vcelku co se týče komunikace v pohodě jen mám starch abych nepřišla o zub on nemá zrovna nejlepší vybavení . protože pak by se ten zub musel umrtvit a čistit kanálky a on má jen metodu strojově nemá mikroskop . Zda stačí ta medoda strojově nebo zda mikroskop není třeba nevím . ještě jsem našla jednu doktorku co přibírá pacient