Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
jste někdo klientem České pojišťovny? Pokud ano, budu rád, když mi poradíte.
Mám u České pojišťovny nějaké peníze, ne moc, ale pár set tisíc tam je. Má ČP nějaké výhodné spoření?
Mám to jen na vkladní knížce, takže se mi tam jen nečinně "válí" a žádné úroky z toho nemám. Ale rád bych, aby mi peníze tzv. vydělávali.
Díky za rady, vůbec se v tom nevyznám a chtěl jsem se jen poradit nejdřív zde, než zajdu do pobočky.
Já co vím, tak na spořícím účtě máte nějaká tři procenta, vzhledem k tomu jak peníze ztrácí na hodnotě (co si koupíte dnes za 1000, co si koupíte za rok za tisíc?) a přemýšlela jsem jak se jmenuje vklad "zmrazený"na nějakou dobu. Tak jsem to našla a zároveň s šikovnou kalkulačkou. Podívejte se mesec.cz/...
Předem upozorňuji že jsem jen laik!
a je to určitě Česká pojišťovna? Zrovna dnes mě ve spořitelně přesvědčoval na csas.cz/... a také na chytrou kartu ale neměl jsem čas bo parkování zaplacené jen na 15 minut a on by vykecával díru do hlavy hodinu tak nevím jak je to výhodné, musím na to sám kouknout.
Milý spořílku, jděte za bezplatným finančním poradcem. Jak poznáte, že bude jednat ve Váš prospěch? Že bude bezplatný. Ten už pro Vaše peníze nalezne nejvhodnější produkt, který je zhodnotí. Doporučím Partners For Life Planning, zrovna mi vyřizují hypotéku.
Chcete-li, pošlu Vám telefon na mého poradce.
P.S. na pobočku nechoďte, tam Vám napálí největší shit a jelikož tomu jak sám říkáte nerozumíte... pěkný den
"bezplatný" doporučí to z čeho má nevyšší provizi tedy pokud se nejmenuje Jiří Jánošík.
Osobně bych si nechal poradit u něj, pak u přepážky, pak třeba mrknul na net co kdo nabízí. Produkty které poradce a u přepážky doporučili bych proklepl opět na netu protože oba budou chrlit klady toho co nabízí tak je třeba zjistit i zápory a zkušenosti. No a na závěr si udělat rozhodnutí sám.
Ahoj,