Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mám vizionářské nápady a nevím koho zaujmout

Od: rick* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

již před nějakou dobou mě začaly napadat hromady nápadů jak změnit svět pomocí strojů a různé plnohodnotné filozofie ohledně toho jak by to fungovalo a podobně. Již jsem našel nějaké vhodné společnosti a napsal jsem jim ohledně mého uvědomění o budoucnosti techniky, ale myslím, že pro ně to bude spíše jen zajímavost. Potřeboval bych něco u čeho bych mohl začít postupovat, samozřejmě něco malého a postupně expandovat, ale nemám příliš možností, jsem student a všechno použitelné co mám jsou pouze nápady, filozofie a vize.

díky za tipy

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

"...všechno použitelné co mám jsou pouze nápady, filozofie a vize"
...a jste si tím jistý? Před pár lety jsem narazil na stránky jistého "vynálezce", který o tom byl také přesvědčený a při tom vymýšlel tak neskutečné pitomosti, odporující většině fyzikálních zákonů, že zůstával rozum stát. Nejdřív jsem si myslel, že je to recesista, ale on to myslel vážně.

To by vysvětlovalo i nezájem odborníků o vaše nápady.

rick*
hodnocení

jednoho člověka některé konkrétní nápady napadly již přede mnou a vybudoval na nich firmu "Unlimited Tomorrow" běžící od roku 2014, a toto jsem zjistil předvčírem

hodnocení

2x

Mít nápad nestačí, i nápad se musí umět prodat. Musíte najít někoho, kdo ho může realizovat a dokázat ho zaujmout, nadchnout. On bude investovat své peníze, by jen čas a to je rozdíl. Ideálně si to realizovat sám za své a po prvním úspěchu si udělat jméno a investoři se pak pohrnou sami. ;)

Jen nápad nestačí. Napadlo mě, že by bylo fajn mít něco místo svíčky. Nějaké světlo... je to nápad, který jde prodat? Určitě ne. Pokud byste měl kompletní nákres, specifikaci a vzorek fungující žárovky určtě byste výrobce a distrubutora našel.

rick*
hodnocení

souhlasím, člověk musí pořád něco zkoušet

houbes*
hodnocení

1x