Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kluk z oběda

Od: ajkapajka* odpovědí: 5 změna:

Ahoj. Studuji prvním rokem vošku.. Líbí se mi kluk z vedlejší třídy, kterého potkávám na obědě.. Vím, jak se jmenuje a do jaké třídy chodí. Na facebooku jsem napsala anonymní přiznání, že se mi "on" líbí.. Facebook zřejmě nemá.. Napsala jsem mu na školní mail.. Ahoj. Potkáváme se na obědě a přijdeš mi celkem fajn.. Co si vyměnit pár řádků? Tedy pokud budeš chtít. Zatím se měj. Blondýnka. Asi za 10 minut mi přišla odpoved: Ahoj, tak ty jsi ten tajemný anonym. Vím, kdo jsi. Vídám Tě též na obědě...:) Nechápu, jak může vědět, kdo jsem? Na oběd chodí plno holek. Přijdu si teď celkem trapně.. Nevím, jak z toho ven. Nechci vypadat, ze po něm nějak jedu nebo tak.. Kdyby měl zájem se bavit, tak by asi nepsal takovou odpověd. Netuším ani, co bych na to řekla.. Nechtěl jsem, aby hned věděl, o koho se jedná.

výtka
Upozornění od sys ladinpraha 08. 02. 2014 22:30:51
! Pravidlo Z6: je zakázáno pokládat stejnou otázku vícekrát po sobě.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martinaa*
hodnocení

3x

Zdravím, chtěla jsi být tajemná a ono to prostě neklaplo. Možná jsi při jeho okukování nebyla tak nenápadná, jak si myslíš, nebo si tě mohl splést s jinou blondýnkou, která mu padla do oka.

Přestala bych si hrát na puberťáky a napsala mu něco ve stylu "No vidíš, tak když už se vlastně známe, tak co zítra pokecat u druhého stolu?"

hodnocení

3x

Ahoj. A proč si hrát na tajemnou neznámou..? Není lepší se za své city nestydět a nebát se k nim přiznat? Proč se cítíte trapně? Prostě se Vám líbí a že po něm jedete, je konec konců pravda. Tak mu napište, že Vás těší, že si Vás také všiml a že byste si někdy mohli popovídat z očí do očí, když bude chtít. Další krok nechte na něm...

ajkapajka*
hodnocení