Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřebuji poradit nebo spíš normálně vyvětlit. Objednala jsem do Alzaboxu kočičí toaletu. Doma než jsem ji rozbalila, jsem si všimla, že má na několika místech rozbité dno a navíc mi přišla bez filtru. Hned jsem volala na infolinku, nahlásila jsem. Včera jsem jela zboží vrátit na nejbližší výdejní místo, kde jsem vyplnila formulář, popsala jsem v jakém stavu zboží přišlo, převzali si ho. Asi po hodině ani ne mi na mail přišel dobropis. Nabízejí mi buď vybrat si jiné zboží ( stejné už skladem nemají, jiné nepotřebui), nebo vrátit peníze na účet. Jenže mi vracejí částku bez dopravu, tedy pouze za zboží. Opět jsem tedy psala, proč mi neposlali celou částku, když bylo odstoupení od smlouvy důvodem jejich porušení kupní smlouvy a to tedy dodáním poškozeným a nekompletním zboží. Odpověděli mi, že mi poslali dobropis na opravu. Můžete mi někdo normálně vysvětlit, když mi tedy poslali dobropis na 449 Kč, a já platila 499 Kč, k čemu mi je odpověď, že mi poslali dobropis? Vždyť jsem si stěžovala, že není částka v plné výši. Děkuji za odpověď.
Stalo se mi před pár lety něco podobného (ne u Alzy). Dobropis jen na kupní cenu, až poté, co jsem byl neodbytný, uznali, že jsem v právu a dostal jsem zpět celou částku. Vynaložený čas mi bohužel nikdo nezaplatí.
Podívejte se do NOZ, tam to najdete. Bohužel číslo § si nepamatuji a teď ho hledat nemohu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.