Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vrácení peněz na zrušenou kreditní kartu

Od: kamaz007 odpovědí: 3 změna:

Měl jsem u Monety kreditní kartu (dávali 5% zpět za nákup zboží v určité kategorii, vydělal jsem na tom každý měsíc několik stovek), kterou jsem po osekání výhod zrušil. U banky mám ale stále vedený béžný účet a debetní kartu.

Kvůli koronaviru mi letecká společnost zrušila let a hotel mi zrušil ubytování. S tím, že peníze refundují.

Teď jsem si uvědomil, že jsem to všechno platil kreditkou. Kartu jsem zrušil v lednu 2020, platby byly provedené v září 2019.

Zítra bance samozřejmě zavolám, ale je mi jasné, že z toho zase nebudu moct spát.. Nevíte někdo, co se stane, když mi platbu obchodník na zrušenou kreditku vrátí? Připíše mi to banka na běžný účet?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Nejsem bankovní odborník, ale peníze snad nemáte uložené na kartě, ale na bankovním účtu. Takže peníze Vám nikdo na kartu vrátit ani nemůže, vrátí Vám je na účet, ke kterému karta patřila. Karta je jen pomůcka k manipulaci s bankovními operacemi, není to žádné úložiště a je zcela lhostejné, jestli ještě existuje.

kanaz007
U normální karty ano. Tam bych se nebal, ale kreditní fakt nevím.. to je vlastne uver, který běží nekonečnou dobu a ja ho kazdy mesic z uctu splacim. Zavolam do banky. A dam sem pak vedet..

kamaz007
hodnocení

Tak peníze přijdou bance na nějaký sběrný účet. A já jí pak musím napsat, aby transakci dohledali a poslali mi na můj účet. Automaticky to u kreditek není.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.