Chtěl bych se zeptat,jak je to přesně s reklamací zboží,koupil jsem si mobilní telefon a zítra s ním musím po třetí do opravny,jednalo se pokaždé o jinou závadu.Zajímá mě,kdy mám nárok na výměnu zboží za nové a kdy mám nárok na vrácení peněz.Děkuji.
Obecně se udává třikrát stejná závada, no pokud vám dělají ve ,,vaší,, prodejně problémy, tak bych kontaktoval dovozce, nebo přímo zástupce firmy, třeba N****, nebo M******** a jim pak objasnil problém s telefonem a věřím, že to půjde!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.