Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se nakopnout

Od: znavenykluk odpovědí: 15 změna:
Co vas dokaze nakopnout? Piste...
Me uz asi nic, hladina stresu nula jak je ta karantena a nemusim do prace, studena sprcha semnou nic nedela ani ty cinky. Jeste zkusim dneska naspat jen 3 hodiny jestli me to nakopne, protoze ted spim az 9h a to muze byt taky pricina.
Zkusim se projit, mam pred sebou praci ktera se dela hlavou, ale nejak nefunguji. Po7h probuzeni se mi chce spat znova a to sem na svetle.

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lukas32
hodnocení

2x

Dnes ráno jsem si zašel zaběhat. Žádné dlouhé tratě, jsem začátečník a střídám to s chůzí. Pokaždé mě to naladí do celého dne.

hodnocení

1x
Pěkný den, roušku na obličej a šupem ven,jestli máte příležitost,tak nejlépe do přírody,bez vycházek si neumím představit den, mám výhodu, že mám psa,tak jsem venku skoro pořád

tak
hodnocení

0x

Pustit si půlhodinový dokument dění z koncentračního tábora.

etana*

pokud není nácek, tak to neocení

Tak porovnávat karantenu nebo nucený pobyt doma s koncentračním táborem je slušná ubohost.

Tam nebylo výběru,jen týrání,denně smrt před očima,lidská důstojnost nula,boj o přežití,hlad a v mrazech bez oblečení.

tak

No právě proto. Dnešní lidi jsou rozhýčkaní, rozmazlení, od dobroty už nevědí co by. Více si vážit toho, že není války, bídy a utrpení.

@tak, teď dávají dobrý film na ČT2, Vlak se jmenuje. To by mohl zkouknout taky. ;)

znavenykluk
hodnocení

to muselo psat nejake decko

bcxx
hodnocení

0x
3 hodiny je málo, to si akorát naprosto rozhodite denní rytmus.

etana*
hodnocení

0x