Nejste přihlášen/a.
Ahoj
chtel bych se zeptat : objenam si něco z e-shopu ale nakonec nebudu chtít vyzvednout balíček z pošty? Takže musím ten balíček nejak platit postovny a tak? Nebo proste pošta odešle zpět balíček? Diky za nějaký vysvetleni
Nemyslím si o Tobě nic pěkného. Tohle slušný člověk nedělá. Než si něco objednám, ujasním si, že to opravdu chci. A když objednám, je to pro mě závazek, že věc pak opravdu převezmu. A neměnit své požadavky ze dne na den.
Představ si, kolik práce se zásilkou je: vybrat správně ve skladu, zabalit, fakturovat, dovézt na poštu, doručovat... A nějaký hňup si to pak nevyzvedne. Tak zase doručovat zpátky, vybalovat, stornovat fakturu...Kdybys měl nějaký e shop a zákazníci se takto chovali, jak by se Ti to líbilo? Myslím, že moc ne!
Jako chceme, aby byli slušní ostatní k nám, musíme být slušni i my k niím. A převzetí zásilky k tomu patří. Nejsi opravdu férový člověk, ale podrazák, pokud uvažuješ takto. A obchodovat bych s Tebou nechtěla. Jaga.
No, vy se je snažíte jen okrást, kdepak živit. Živit je budete, až uhradíte škody, které jste způsobil.
Ivánku, ty palice medvědí, nic jsi nepochopil.
Obchodníka živí to, když prodává, a následně za to dostane zaplaceno. To je to, co ho živí.
Ale aby tam seděl, chystal balíčky, posílal je, přijímal zpátky a zase vybaloval, bez zaplacení, to ho opravdu neživí. Na mou duši!
Vzhledem k Tvým scestným názorům a taky znalosti mateřského jazyka bych Ti radila, až se otevřou školy, ještě jednou si tu zvláštní zopáknout. Ale jestli to pomůže, kdo ví. Jaga.
Díky podobným kreténům se zavedl poplatek za platbu dobírkou, protože sice vznikne škoda která je vymahatelná, ale je s tim tolik práce + riziko že kretén je nějaká nemajetná fetka, že to nemá smysl. Tak se na kreténa složí všichni slušní... Ale třeba jednou někoho naštve tak, že za nim zajde a rozbije mu ciferník
Slušnost je to převezmout a do 14 dnů to přece můžete bez udání důvodu e-shopu vrátit,samozřejmě poštovné zaplatíte ale jsou e-shopy které i při vracení vám poštovné zaplatí ale na to bych až tak 100% nespoléhala. Příště si koupi řádně promyslete,zbytečně tak přiděláváte práci jiným lidem.
Najeďte si na stránky E-shopu, ze kterých jste si objednával a přečtěte si podmínky, které jste jistě zaškrtl před odesláním objednávky. Povětšinou se objednávka bez seznámení s podmínkami nedá odeslat. A tam si přečtete -
údaje o tom, jak bude postupováno v případě, kdy kupující nepřevezme zboží.
Ano, pošta odešle balíček s poznámkou - adresát nevyzvedl.
Napište e-mail do té firmy a oznamte, se zásilku nepřevezmete, ať Vám pošlou do e-mailu fakturu na uhrazení poštovného a balného. Slušný přístup zákazníka potěší. Když to udělá více zákazníků, tak potom má firma zbytečně vysoké náklady a ztráty.
Ale nejsem povinny nic platit? Proste nevyzvednu zásilku a nic mi nehrozí ne? Na webu jen napisu ze to nechci do e-mailu
Nevím, jak to má ten Váš e-shop ošetřené.
Hoďte sem jeho stránky, podíváme se do těch podmínek.
Objednávala jsem nějaká prostěradla.
A protože jsem chtěla změnu, tak jsem tam zavolala a přidání zboží bylo provedeno. Kdybych to nechtěla a zboží bylo již odesláno, tak píší, že mají nárok na uhrazení nákladů.
Z jejich webu:
2.3. Můžete již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?
Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali, můžete zrušit či změnit telefonicky nebo e‑mailem.Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky jsou možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 6), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.
-------------------
Takže, v jaké fázi je Vaše objednávka? Zavolejte tam /nachystejte si číslo objednávky/, jestli ji ještě nedali na poštu, tak nemusíte platit poštovné, a to je dnes nejdražší. Ty podmínky budou mít šopy všechny velmi podobné. Komunikujte, oni Vám odpoví a jistě se domluvíte. Třeba zaplatíte jenom okolo 100 balné, anebo Vám to odpustí, krabici použijí znovu.
Pokud budete nekomunikativní, tak Vám třeba za nějaký čas přijde upomínka na uhrazení nějakého poplatku, s dovětkem, že to budou třeba vymáhat přes nějakého právníka.
Pokud jste dospělý a svéprávný, tak se tak nebudete chovat. Buď se s e-shopem domluvíte na stornování včas před odesláním nebo nic neobjednávejte. Proto ráda nakupuji na internetu, že si to mohu v klidu ujasnit, jestli to opravdu chci , nikde se nemusím vracet, jezdit, rozhodovat na místě, mám čas třeba několik dní . Neobjednávám zbrkle, pokud mi něco nevyhovuje, v zákonné lhůtě vrátím / třeba oblečení /. Zkuste rychle tam zavolat a jinak balíček převezměte , zaplaťte a potom vraťte. Vaše chyba.
Hloupé narážky tu neměl nikdo.Takové chování kařdého každého naštve,ale vy vidíte jen to,že už to nechcete-ale pordejce musí zabalit zaplatit poštovné a pak ještě další za odeslání na eschop?To co se Vám zde paslo je hloupá narážka pak tedy promiňte ale hloupý jste jen Vy ,protože nevidíte a ani si asi nevážíte práce druhých.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.