Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Musím vyzvednout balíček, když už ho nechci?

Od: charger® odpovědí: 28 změna:

Ahoj

chtel bych se zeptat : objenam si něco z e-shopu ale nakonec nebudu chtít vyzvednout balíček z pošty? Takže musím ten balíček nejak platit postovny a tak? Nebo proste pošta odešle zpět balíček? Diky za nějaký vysvetleni

 

 

28 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

11x
avatar babajaga

Nemyslím si o Tobě nic pěkného. Tohle slušný člověk nedělá. Než si něco objednám, ujasním si, že to opravdu chci. A když objednám, je to pro mě závazek, že věc pak opravdu převezmu. A neměnit své požadavky ze dne na den.

Představ si, kolik práce se zásilkou je: vybrat správně ve skladu, zabalit, fakturovat, dovézt na poštu, doručovat... A nějaký hňup si to pak nevyzvedne. Tak zase doručovat zpátky, vybalovat, stornovat fakturu...Kdybys měl nějaký e shop a zákazníci se takto chovali, jak by se Ti to líbilo? Myslím, že moc ne!

Jako chceme, aby byli slušní ostatní k nám, musíme být slušni i my k niím. A převzetí zásilky k tomu patří. Nejsi opravdu férový člověk, ale podrazák, pokud uvažuješ takto. *zed* A obchodovat bych s Tebou nechtěla. Jaga.

hodnocení

I tohle je jejich práce ,která je živý . Hezky den

inspa*

No, vy se je snažíte jen okrást, kdepak živit. Živit je budete, až uhradíte škody, které jste způsobil.

Ivánku, ty palice medvědí, nic jsi nepochopil.

Obchodníka živí to, když prodává, a následně za to dostane zaplaceno. To je to, co ho živí.

Ale aby tam seděl, chystal balíčky, posílal je, přijímal zpátky a zase vybaloval, bez zaplacení, to ho opravdu neživí. Na mou duši! *bzum*

Vzhledem k Tvým scestným názorům a taky znalosti mateřského jazyka bych Ti radila, až se otevřou školy, ještě jednou si tu zvláštní zopáknout. Ale jestli to pomůže, kdo ví. *nevi* Jaga.

Babuško - *palec*velmi výstižný komentář.

asd1

Díky podobným kreténům se zavedl poplatek za platbu dobírkou, protože sice vznikne škoda která je vymahatelná, ale je s tim tolik práce + riziko že kretén je nějaká nemajetná fetka, že to nemá smysl. Tak se na kreténa složí všichni slušní... Ale třeba jednou někoho naštve tak, že za nim zajde a rozbije mu ciferník *smich*

 

hodnocení

6x
avatar dabel
Nemusíš si ho vyzvednout ani nic platit jen ale pak ryskuješ že si tě prodejce zapamutuje a bez zaplacení předem ti už nikdy nic nepošle
joudic*
presne, a protoze napr stejny system jako mam ja, vyuziva tisice lidi, muze se stat, ze nenakoupi u mnoha cz eshopu na dobirku.

 

hodnocení

4x
avatar ruze

Slušnost je to převezmout a do 14 dnů to přece můžete bez udání důvodu e-shopu vrátit,samozřejmě poštovné zaplatíte ale jsou e-shopy které i při vracení vám poštovné zaplatí ale na to bych až tak 100% nespoléhala. Příště si koupi řádně promyslete,zbytečně tak přiděláváte práci jiným lidem.

 

lipanek
hodnocení

3x

Najeďte si na stránky E-shopu, ze kterých jste si objednával a přečtěte si podmínky, které jste jistě zaškrtl před odesláním objednávky. Povětšinou se objednávka bez seznámení s podmínkami nedá odeslat. A tam si přečtete -

údaje o tom, jak bude postupováno v případě, kdy kupující nepřevezme zboží.

Ano, pošta odešle balíček s poznámkou - adresát nevyzvedl.


doplněno 15.04.20 08:04:

Napište e-mail do té firmy a oznamte, se zásilku nepřevezmete, ať Vám pošlou do e-mailu fakturu na uhrazení poštovného a balného. Slušný přístup zákazníka potěší. Když to udělá více zákazníků, tak potom má firma zbytečně vysoké náklady a ztráty.

hodnocení

Ale nejsem povinny nic platit? Proste nevyzvednu zásilku a nic mi nehrozí ne? Na webu jen napisu ze to nechci do e-mailu

lipanek

Nevím, jak to má ten Váš e-shop ošetřené.

Hoďte sem jeho stránky, podíváme se do těch podmínek.

Objednávala jsem nějaká prostěradla.

A protože jsem chtěla změnu, tak jsem tam zavolala a přidání zboží bylo provedeno. Kdybych to nechtěla a zboží bylo již odesláno, tak píší, že mají nárok na uhrazení nákladů.

Z jejich webu:

2.3. Můžete již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?

Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali, můžete zrušit či změnit telefonicky nebo e‑mailem.Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky jsou možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 6), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.

-------------------

Takže, v jaké fázi je Vaše objednávka? Zavolejte tam /nachystejte si číslo objednávky/, jestli ji ještě nedali na poštu, tak nemusíte platit poštovné, a to je dnes nejdražší. Ty podmínky budou mít šopy všechny velmi podobné. Komunikujte, oni Vám odpoví a jistě se domluvíte. Třeba zaplatíte jenom okolo 100 balné, anebo Vám to odpustí, krabici použijí znovu.

Pokud budete nekomunikativní, tak Vám třeba za nějaký čas přijde upomínka na uhrazení nějakého poplatku, s dovětkem, že to budou třeba vymáhat přes nějakého právníka.

 

inspa*
hodnocení

2x

Jelikož jste odesláním objednávky uzavřel kupní smlouvu, ponesete náklady (minimálně poštovné, balné).

 

hodnocení

2x
avatar diesel

Nejste vy náhodou ten blbec, co mi zkazil aukci na aukru? Přihodil na zboží,vyhrál a ...nyní mrtvý brouk.

 

hodnocení

1x
avatar gotrekzagary

Já bych byl rád za vysvětlení... proč si objednáte něco co nechcete?

radbychporadil

Tak to bych si taky rád přečetl.

hodnocení

Treba jsem zjistil , ze už to nechci a nechci zbytecne podávat reklamaci :(

Reklamaci čeho? Vy ještě nic nekoupíte a víte, že to budete reklamovat?
A i takoví mají volební právo...
joudic*
jakou reklamaci twe, napiste jim, ze to nemaji nikam posilat, ze chcete stornovat objednavku...
Ano joudic.*palec*

 

hodnocení

1x

Pokud jste dospělý a svéprávný, tak se tak nebudete chovat. Buď se s e-shopem domluvíte na stornování včas před odesláním nebo nic neobjednávejte. Proto ráda nakupuji na internetu, že si to mohu v klidu ujasnit, jestli to opravdu chci , nikde se nemusím vracet, jezdit, rozhodovat na místě, mám čas třeba několik dní . Neobjednávám zbrkle, pokud mi něco nevyhovuje, v zákonné lhůtě vrátím / třeba oblečení /. Zkuste rychle tam zavolat a jinak balíček převezměte , zaplaťte a potom vraťte. Vaše chyba.

 

ledo
hodnocení

0x

Asi budou po vás chtít zaplatit poštovné tam i zpět. Myslím, že ze slušnosti by jste to měl e-shopu sám nabídnout a o omluvit se. O to více, je-li ten obchod seriózní.

tomasotc

Neseriozni je jeden ze zakazniku. Jak se pozna takovy seriozni shop, ze to zbozi posle? :)

 

 

hodnocení

0x
avatar clayman

Nejlepší je balíček odmítnout hned(!) a nechat ho poslat zpátky. Nic to nestojí navíc. Vy ušetříte poštovné a odesílatel nebude mít zboží blokované 10 dnů než skončí lhůta uložení. Správné to není, ale je to nejmenší zlo.

 

mak*
hodnocení

0x

Nemusíš, ale musíš počítat se sankcemi. Zboží z e-shopu můžeš do 14 dnů vrátit, ale vrátit a nepřevzít je rozdíl, na nepřevzetí právní nárok nemáš. Přečti si obchodní podmínky daného e-shopu a uvidíš, zda je to nějak sankcionováno.

 

hodnocení

Děkuju všem lidem kteří odpověděli slušně a neměli hloupé narážky.

Hloupé narážky tu neměl nikdo.Takové chování kařdého každého naštve,ale vy vidíte jen to,že už to nechcete-ale pordejce musí zabalit zaplatit poštovné a pak ještě další za odeslání na eschop?To co se Vám zde paslo je hloupá narážka pak tedy promiňte ale hloupý jste jen Vy ,protože nevidíte a ani si asi nevážíte práce druhých.

 

tomasotc
hodnocení

0x

K uzavreni smlouvy na dalku doslo odkliknutim "Objednavam". Zasilku jste povinnen prevzit. To, ze firma to nebude resit nejspis, protoze ji takove mrzke existence nestoji za to se tim vysilovat je vec druha.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]