Nejste přihlášen/a.
Pěkný den,
mám takový problém,že mi večer,než ulehnu,bývá na zvracení. Beru na noc vícero léků,tak nevím,zda to může být tím,ale tuhle medikaci beru dlouhodobě a dřív jsem takové potíže neměla. Jednoduše je mi na zvracení,ale nezvracím. Svěřila jsem se obvodní lékařce,udělala mi odběry krve a až na nějaké zvýšené hodnoty štítné žlázy mám vše v pořádku. Měla bych jít na gastro vyšetření?Nebo se dělá nějaký ultrazvuk?Toho gastra se docela bojím,ale asi by to bylo namístě. Doktorka mi to nenavrhla,mám si o to říct sama?Nebo jaká vyšetření bych ještě měla absolvovat?Děkuji za odpovědi.
Vícero léků na večer? Dlouhodobě? Problém se nasbírá. Žaludek nebo játra. A nejde to jinak? Myslím některé brát s jídlem v poledne. Případně ještě postupně snižovat dávky nebo některý z léků vysadit. Až pak bych zvažovala gastroenterologa, kdyby omezení léků nepomohlo. Mně je špatně, jen když to čtu.
Tak samozřejmě gastro vyšetřením se nic nezkazí, ale mě to spíš připadá, že důvod problému je buď ve večerních prášcích nebo v psychice. Jinak si myslím, že kdyby byl důvod v onemocnění žaludku, byly by problémy i během dne. Pokud je to pravidelně vždy jen večer, pak vidím důvod spíš zvenku v něčem, co se děje večer..
Mohlo by za to i to množství prášků. Tělo to do určité doby může tolerovat, ale pak může "kolabovat" a třeba to odnese žaludek, může to zhoršit i stres. Mám známou, která roky brala prášek na tlak a z ničeho nic začala hodně kašlat, mívala takové záchvaty. Doktorka jí změnila lék a vše ustalo. Ten původní lék začal vyvolávat alergii. To gastro je nepříjemné, ale každý to vydrží, vyšetření netrvá zase tak dlouho. Oni dají rady, jak to ustát a hrdlo vám obstříknou, umrtví, že nebudete tak cítit tu hadičku. Zkuste ty prášky vzít dříve, třeba už tak v 16.00 hodin a uvidíte. Ale jsou to jenom laické rady.
Ještě mě napadlo, že některý lék špatně reaguje s jiným Překontrolujte si to, třeba tady nebo si najděte šikovnější srovnání. Na netu je toho hodně.