Dobrý den, chtěla jsem se zeptat nebo spíš poprosit o radu... 3.4. Jsem si poprvé objednávala boty přes aboutyou jenomže už tehdy mi bylo divné, že mi nedošel e-mail o potvrzení objednávky. Zjistila jsem nakonec mam dva účty- přes jeden stejný email pokud je to možné. Je mi to však divné a nedává to smysl. Pokaždé když se přihlasím s mým mailem tak mě to hodí na jiný z těch dvou účetů. Takže uvažuji o zrušení objednávky, raději. Zatím jsem ještě nic nezaplatila (platím na dobírku) takže je to vpohodě, ale co kdyby nahodou? Co byste mi poradili vy a je normální že mi nedošel potvrzovací email? (nemůžu totiž sledovat ani zásilku). Samozřejmě jsem už kontaktovala zákaznický servis, ale vzhledem k dane situaci se to bude tahnout dlouho... děkuji moc.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.