Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
také jsem měla negativní zkušenost, zboží sice do 60 dnů všechno přišlo, ale musela jsem hned po dodání postupně reklamovat všechny tři produkty kvůli špatné kvalitě. Na maily sice celkem reagovali, ale často nerelevantně a na odstoupení od smlouvy nereagovali vůbec.
Ale ani ne po měsíci od odstouepní od smlouvy jsem se domluvila se svou bankou, že mohu podat trestní oznámení. Před tím jsem ještě na oba maily Rivalenti zkusmo pohrozila, že pokud mi nevrátí na účet peníze za nevyhovující zboží nebo voucher v hodnotě 110 % jak slibovali, tak podám trestní oznámení na Policii ČR a Českou obchodní inspekci. A světe div se, peníze mi fakt hned další den vrátili na účet a to bez nějakého vysvětlujícího e-mailu nebo požadavku na navrácení zboží.
Takže nevzvyklé jednání, ale pokud budete hodně otravní, nenecháte se odradit a pohrozíte jim trestním oznámením, tak by to mohlo vyjít.
Jinak je samozřejmě lepší prevence a na podobných webech už nikdy nenakupovat, i když vypadají na první pohled věrohodně
I.
Dobrý den,
mohla bych Vás poprosit na jaké emaily jste jim pohrozila, že pokud Vám nevrátí peníze, podáte trestní oznámení na PČR a ČOI?
Děkuji Michaela Kopka Řeháková
Dobrý den, přidávám se k negativním zkušenostem s touto firmou, v podstatě nejhorśi, kterou mám. NEDOPORUČUJI
Taky mně podvedli, zboží zaplacené a nedodané. Na moje dotazy, kde se zboží nachází poslali neexistující trackovku a po vyhrůžkách , že je nahlásím na ČOI mi poslali reklamační formulář, ten jsem vyplnila a nic, na další mé dotazy, jej poslali znova a pořád dokola. Dělají si legraci a okrádají slušné lidi. Najlepší by bylo jim zablokovat stránky, aby už nemohli okrást další lidi.
Zřejmě tady pár lidí neumí číst. Že ten e-shop je šmejd je věc jedna a je to fakt. Ovšem že se na stránkách dočtete, že dodací lhůta je 5 - 40 dní, maximálně 60 dní, svědčí hlavně o tom, že vy i další reagující si neumíte přečíst dodací podmínky, které ten e-shop netají.
Takže nadávejte především sobě a řádně si vždy přečtěte Obchodní podmínky, tj. podmínky, na které svou objednávkou přistupujete!
Budiž vám útěchou, že lidí jako vy je spousta a právě jste úspěšně vstoupili do jejich řad.
Dobrý den,
přidávám se také k velmi negativní reakci , vřele tento e-shop nedoporučuji.
U mě stejný průběh, dostala jsem jen jedno zboží, objednávku jsem zaplatiula 1.3. a potom nic, nereagují, neodpovídají. Kdyby někdo zvažoval hromadnou žalobu, přidám se. Jinak pouze ČOI, dávám podnět.
Ahoj, jsou to podvodníci! 14 dní mi psali, že platba stále nedorazila. Pohrozila jsem jim policii a najednou přišlo,že platba je na účtě. Co se týká zboží dorazilo úplně něco jiného než jsem si objednala. Komunikovat se s nimi nedá na email nereagují a telefon s předvolbou Jablonce nad Nisou neexistuje. Reklamace nemožná. Uvažuji o trestném oznámení za podvod
Samozřejmě jsem naletěla... Když začala být zima, hledala jsem válenky, které byly všude vyprodané a nebo hrozně drahé. Našla jsem tento e-shop, boty jsem objednala rovnou dvoje s tím, že jsem byla šťastná, že jsem konečně nějaké sehnala. Zaplatila jsem a po pár dnech jsem napsala email, zda je vše s objednávkou ok. Dostala jsem odpověď, kterou si myslím, že mají docela nacvičenou "Dobrý den, v obchodním podmínkách, se kterými souhlasíte tím, že potvrdíte objednávku uvádíme, že jsem pouze přeprodejní společnost..." A sakra objednala jsem si Čínu a ještě mi příjde nejspíš na jaře... Doufám, že nepříjdu o peníze, zapaltila jsem přes 1000 Kč...
VÝRAZNĚ NEDOPORUČUJI NIC OD RIVALENTI.CZ OBJEDNÁVAT.
zkušenost s tímto eshopem mám velmi špatnou Nejenže nemůžete zboží do 14 dnů vrátit, jelikož jsou pouze zprostředkovatele, ale také Vám nejsou schopni dát kontakt na firmu, kde teda můžete vrácení uplatnit. Objednali jsme si olejomalbu v rámu (u produktu v popisu bylo uvedeno: olejomalba, v rámu) -> dostali jsme vytištěný rozmazaný plakát bez rámu. Když jsem jej reklamovala, reklamace byla zamítnuta a popis u nabízeného produktu přepsán.. (myslím, že to je vrchol neslušnosti).
Dobrý den.
V tomto e-shopu Rivalenti jsem objednal věci za 624,-Kč. Peníze jsem odeslal na jejich účet. A začalo martyrium zboží prý mají připravené k odeslání. Každý den chodil email,že objednávka není uhrazena, po třetím upozornění jsem jim nabídl,že když mají připraveno zboží k odeslání, tak ať ho pošlou na dobírku a zároveň jsem jim dal lhůtu do 15.10.21 jinak,že učiním trestní oznámení na Policii a zašlu podnět ČOI k prošetření. Tak uvidíme. S pozdravem Jiří Z.
Dobrý den, i já jsem si naběhla, ale aspoň je donekonečna otravuju a otravuju maily na jejich zákaznickou linku, někdy mi odepíše automat, jindy nějaká Líza z týmu Rivalenti, ale výsledek stejný - naprosto nic, Nepřišlo všechno z objednávky, to, co přišlo, je šunt nejhlubšího zrna , který jsem buď vyhodila hned, nebo se sám rozpadlo do týdne, vyreklamovat se mi nepovedlo nic, dodnes čekám na kabelku za 700 - haha -v očekávání jsem již jpátý měsíc, prachy nikde, zboží nikde, spousta lží a příšerná komunikace, Vyhrožovala jsem i ČOI, Finanční správou - neboť faktury, doklady, dobropisy taky mají v nepořádku, také Živnostenským úřadem - pro klamání zákazníka a podvodné jednání, neetické obchodní praktiky, poslala jsem zatím jen ČOI, neb nemám čas sepisovat elaboráty. Ale z principu to udělám, protože mi víc vadí, že beztrestně podnikají tímto způsobem evidentně několik let, než žě mě okradli.
Taky mám v úmyslu to tak nenechat, při představě kolik nás asi je jim to prostě nesmí procházet. Poslala jsem jim nějakých 500Kč, bez nich neumřu, ale vytáčí mě ta sprostota s jakou podnikají.Dneska jsem psala na ČOI, uvidim,co mi odpoví.V každém případě to nenechám usnout. Částka o kterou jsem přišla asi není na podání na policii, ale snad je nás více a ČOI bude vědět co dál, snad se připojím k nějakému již dříve podanému trestnímu oznámení. Držme se palce, je to fakt svinstvo.
A jaký kontakt chcete? Vždyť o tom to celé je, je to podvodný e-shop, a je toho na internetu o tomto prodejci tolik, že bych se moc divila, že by to chtěl někdo řešit v televizi. Ale pokud ano, tak tomu přece nepotřebují žádný zvláštní kontakt. Snad si nemyslíte, že když tady o něm něco odvysílá česká televize, tak že se ten podvodník, který sídlí v Šanghaji lekne? Vždyť tady nemá ani žádné zastoupení. Jediné co je dostupné je ten jeho falešný e-shop a číslo konta, kam mu lidé cpou peníze.
Ničeho se nedomůžete, ten provozovatel a majitel Rivalenti, se v Šangaji směje, protože tam na něj žádné české zákony nedostanou. A ani mu ten e-shop jak je vidět nezablokují, ono to totiž není tak jednoduché. Takže jediná cesta, jak se takovým šmejdům bránit je, nenakupovat u nich. Já, která v Číně nakupuji hodně a pořád, bych ale nikdy neposlala žádnému e-shopu ani desetikorunu, pokud bych si ho předem neověřila. Takže když lidé nechtějí číst a dají se tak lehce nachytat, nedá se nic dělat.
Já bych to tak beznadějně neviděla. Firma Rivalenti.cz má české IČ a sídlo v Praze Holešovicích. A mimo to podniká i v jiných oborech činnosti. Nehledě na to, že jsem peníze poslala pravděpod. na český účet banky. Uvidíme, obrátila jsem se ČOI, snad odpoví.Navíc, účet banky patří nějaké firmě Delta Division s.r.o. tak jdu pátrat dál.
Dobrý den,
jsem další okradená, ráda se připojím k Vám, kteří to řešíte. Prosím o kontakt na Vás.
Děkuji Volejníčková
tak vážení, já mám s nimi opravdu zvláštní zkušenosti - objednala jsem si zboží 5.7.2021 a zaplatila - a doteď jsem nic nedostala!
Komunikace s nimi vázne, jen mají pořád čas - a že jsem si měla přečíst drobné písmenka, kde jsou podmínky dodání, no a tam je že se jim to povedlo dodat i za tři měsíce. To teda asi držím rekord, protože mně ještě nic nedodali a je to již sedmý měsíc !
hahaha
Dobrý den, my jsme 7/12 objednávali batůžky v částce 1360 Kč. Avšak do dnes objednávka nebyla doručena. Takže super. Budu podávat stížnost na ČOI.
Zboží bylo původně jako vánoční dárek.Dnes je 6.4 a stále nic,řeším to už od prosince,avšak veškerá snaha obchodu je všechno smést"pod stůl"několikrát jsem prosil ať mi vrátí peníze,vždy bez výsledku.
JSOU TO KLASIČTÍ ZLODĚJI ,LHÁŘÍ A PODVODNÍCI napadá mě ještě spoustu vulgarit ,ale ve skratce
Kdo nechce platit podvodnílum OBLOUKEM SE TOMUTO"ESHOPU" VYHNĚTE!
Dobrý den, škoda, že jsem si nic o tomto "obchodníkovi" nepřečetla. Následující recenze na jejich stránkách nikdy publikována nebude.
1 hvězdička
Výhody:
Nějaká by se jistě našla, ale jen pro tohoto "obchodníka".
Nevýhody.
Škoda, že tu není na výběr 0 hvězdiček, protože i 1 je moc! Vnuk si něco přál, zeť objednal a obratem zaplatil, ale protože neměl moc času, tak nezkoumal podmínky s reklamačním řádem "obchodu". Hračka nikde a peníze taky nikde. Zatím, nejspíš ale už navždy. Vnuk to obrečel, naštěstí jeho skvělý táta pak našel zboží jinde, tak je už díky jinému a opravdovému obchodníkovi (nikoliv partě podvodníků!) doma. Mezitím jsem se podívala na různé recenze (ta má se tu stejně neobjeví), takového nářku, že se to i špatně čte.
Zdravím ! Bohužel pozdě jsem se začala zabývat recenzemi na tento podvodný e-shop a už chápu, proč stále nemám objednané zdravotní pomůcky, na které jsem velmi pospíchala a byla nadšená, že je mají skladem. Jen nerozumím tomu, jak může takový obchod, za kterým někdo stojí , fungovat i přes tolik stížností a nikdo není nikým pokutován, stíhán, nevím, to tady kvete pšenka vážně jen šmejdům? Mám podobnou zkušenost s S-dražby a tam nejspíš přijdu o 5tis. Jejich obchod je postaven na nepozornosti uživatelů a velmi pěkně jim to vynáší, nicméně je strašně moc podvedených lidí a žádný orgán s nimi nic nezmohl za roky jejich praktik. Toto bude tedy asi podobné...škoda, že není moc, která by na šmejdy měla páku..
Zdravím. I já jsem se zařadila mezi ostatní hlupáky co naletěli. Sice je to jen 14 dnů, ale podle předchozích zpráv je mně jasné že výsledek bude tristní. Sice mně to štve, ale zase je to zkušenost. Dělá to v mém případe necelých 800,-. Ne vždy je výhodný nákup, opravdu výhodný.
Moje trpká zkušenost mě nutí napsat tuto recenzi, snad si ji někdo přečte a nenaletí tomuto obchodu. Začátkem dubna jsem již věděla, že mě čeká letní dovolená a tak jsem si objednala plavky u kterých bylo napsáno, že jsou skladem k odeslání. Ale skladem zřejmě na Marsu. Zboží jsem musela zaplatit předem. Na moje dotazy a telefonáty mi bylo vždy odpovězeno, že zboží bylo odesláno. Začátkem června mi přišlo od České pošty do mailu, abych vyplnila žádost o celní řízení a následné odpověď, že se celní řízení začne vyřizovat 1.7.2023. Bohužel, nic se neděje a na můj dotaz u České pošty mi bylo sděleno, že zboží ještě nedorazilo do České republiky. Už dávno jsem oželela 399,- Kč, je mi jasné, že plavky mi nebudou, protože jsou odněkud z Číny a jejich číslování se nerovná našemu. Až si budete někdo něco objednávat, tak jen z prověřených obchodů, já jsem se předtím nepodívala na recenze a dopadlo to tak, jak dopadlo.
pozor na ně - nic neobjednávat! Při objednávce bylo zboží skladem a následně se dozvíte, že bude doručeno do 2 měsíců...možná, nebo také do půl roku !
V jejich očích je to normální - cituji z jejich emailu:
Vážený zákazníku,
dovolte mi nejprve vyjádřit naše poděkování za Vaši objednávku a za Vaši důvěru v naše služby. Chceme se také omluvit za jakékoli nedorozumění nebo nepříjemnosti, které mohly vzniknout v souvislosti s procesem Vaší objednávky.
Rádi bychom upřesnili, že naše česká společnost působí jako lokální administrátor platformy pro Českou republiku a Slovensko. To znamená, že nejsme přímým prodejcem, ale fungujeme jako nákupní galerie pro široký sortiment produktů.
rivalenti.cz/...
Důležitým aspektem našeho procesu je čas odeslání objednávek. Standardně se snažíme objednávku odeslat do 24 hodin od jejího zaplacení. Nicméně v určitých případech, na základě podmínek provozovatele a prodejců, může být odeslání objednávky posunuto až na 25 pracovních dní od jejího zaplacení. Přesto ve většině případů (99 %) dokážeme zásilku odeslat z našeho skladu do 3 dnů od zaplacení.
Zboží, které nabízíme, se nachází ve skladech našich zahraničních dodavatelů. Po obdržení Vaší platby ihned zpracujeme objednávku a předáme ji dodavateli, který se zavazuje zboží dodat v termínu 5-30 pracovních dní, přičemž 95% zásilek obvykle dorazí do 14 pracovních dní od odeslání.
Výjimečně se může dodací lhůta prodloužit až na 180 dní, ale podle našich zkušeností a obchodních podmínek taková situace nikdy nebyla delší než 3 měsíce.
Chtěli bychom Vám také připomenout, že při potvrzení a odeslání Vaší objednávky jste souhlasili s našimi obchodními podmínkami.
Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení v této věci. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, jsme zde pro Vás. Děláme vše pro to, abychom zajistili, že Váš nákupní zážitek bude co nejpříjemnější.
Ještě jednou děkujeme za Vaši objednávku a přejeme Vám příjemný zbytek dne.
S pozdravem, Zákaznická podpora
S pozdravem zákaznický tým Rivalenti.cz
Jedním slovem HROZNÉ!Nedoporučuji nic nakupovat. Dovolat se tam to absolutně nelze a pak jedině komunikace s někým, kdo vám stroze odpoví a pošle odkaz, kde můžete zásilku sledovat. Sleduji z jedne strany Číny na druhou a zpět. Pozor všichni si přečtěte předem recenze. Jsou z 90 %nwegativní a věřím,že těch 10% je podplaceno nevo zaměstnanci na lince. Koupila jsem za 1500.- boty pro syna a než přijdou ,tak mu budou malé.
Bezkonkurenčně nejhorší e-shop, se kterým jsem se setkal. Na jakékoliv dotazy reaguje "prefabrikovanými" odpověďmi. Například řešení reklamace je popsáno takhle: "Jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách, s kterými jste souhlasil/a při objednání, existuje možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží podle občanského zákoníku § 1829. V případě, že se rozhodnete pro tuto možnost po přijetí zboží, prosíme o kontaktování Poskytovatele služby, společnosti SUNRISE IT AND SOFTWARE SOLUTIONS L.L.C-FZ, která se nachází na adrese Business Center 1, M Floor, The Meydan Hotel, Nad Al Sheba, Dubaj, Spojené Arabské Emiráty. Vrácení zboží probíhá na Vaše náklady a riziko. Je třeba vzít v úvahu, že v případě dohody se společností bude nutné zaslat zboží na adresu Prodejce a následně u něj formálně odstoupit od smlouvy. Adresu prodejce Vám poté samozřejmě rádi poskytneme." Na moje dotazy ohledně termínu dodání přišlo toto: "Dodací lhůta je stanovena na 5-30 pracovních dní, přičemž 95 % zásilek dorazí do 14 pracovních dní od odeslání. I když se může výjimečně prodloužit až na 180 dní, toto je nejdelší možná lhůta ze zákona na dodání zboží. Avšak i v maximálně 0.3% případů, kdy je dodací lhůta prodejcem prodloužena doposud nikdy nepřesáhla 3 měsíce." Ještě přišel dovětek, že dobu dodání nemohou ovlivnit, ale udělají vše pro to, aby byla co nejkratší. Samo o sobě nesmyslné ujištění. Tuto obchodní společnost bych řadil mezi nepoužitelné a důrazně varuji před objednáváním zboží od nich. Bohužel jsem nejdřív objednal a až následně si vyhledal hodnocení. Má sice hezký web (fotografie jsou převzaté z jiných e-shopů), ale kvalita poskytovaných služeb příšerná. Typický "kuchyňský" e-shop s fiktivní Adélou a jedním majitelem, provozujícím firmu mezi sporákem a kráječem na chleba. Doporučuji pročíst si další recenze na různých místech. Kladné hodnocení skutečných zákazníků nenaleznete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.