Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Cestovky nebudou vracet peníze

Od: id odpovědí: 7 změna:

Jen upozornění, nevím zda se tak budou chovat všechny CK, ale dnes mi přišlo od nich tohle:

Vážení klienti a partneři,

jelikož vláda vyhlásila dne 12.3.2020 nouzový stav včetně uzavření hranic na 30 dní, veškeré zájezdy s odjezdy do 10.4.2020 se nekonají.

Peníze, které jste vynaložili na váš zájezd, u nás zůstanou ponechány v úschově formou poukazu s platností do 30.11.2020. Poukaz ve stejné hodnotě samozřejmě můžete využít na zájezdy s odjezdem i v roce 2021 a uplatnit jej na libovolný zájezd (poznávací, pobytový, wellness). Jiná varianta není možná. Poukaz nelze vyměnit za peníze.....

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

etana*
hodnocení

2x

No, je možné a pravděpodobné, že mají ve svých obchodních podmínkách výjimku na živelné pohromy a zrušení zájezdu z "vyšší moci" atd., takže na to možná právo mají. Oni zaplatili poplatky i ubytování v cílové destinaci...

Dá se předpokládat, že budou požadovat kompenzaci od státu. Prostě je potřeba se smířit s tím, že virové epidemie jsou jedna z pohrom, kdy vznikají velké náklady a problémy.

 

re4zon
hodnocení

0x
Jenom to zkousi, vratit penize musi. Ale pokud se nekdo neozve a vybere si dovolenou pozdeji, dobre pro ne. A ani se takovemu pokusu nedivim, nekterym cestovkam hrozi velke problemy.

 

hodnocení

0x
avatar stir
Od nich, od koho?
id
hodnocení

Od Cestovní kanceláře.

No když nechcete napsat která, tak nemusíte, protože většina cestovek, i ta moje buď vrátí peníze nebo posune termín, který se mi bude hodit.

 

hodnocení

0x

Je to pochopitelné. Nemají takové finanční rezervy, aby při takových nečekaných komplikacích nezkrachovali, kdyby byly peníze vraceny klientům. Jak někdo napsal, možná to mají i ve všeobecných obchodních podmínkách. Myslím si, že jsou lidi, kteří si tam dokážou zařídit "vyjímku". Třeba by někomu z cestovky něco "pustili" a dostali peníze zpět. Třeba z ceny zájezdu 10 tisíc by "pustili" třeba tisícovku nebo by se dohodli přímo s majitelem, nebo by se zkusili dohodnout na storno poplatku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]