Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nechci předepsané prášky

Od: alb odpovědí: 12 změna:
Zdravím.
Včera jsem byl opět u odborníka a on mi předepsal lithium a vůbec nic mi k tomu neřekl. Moje kamarádka mi řekla, že prý se lithium ale používá na bipolární poruchu.
Nikdy jsem nebral skoro žádné prášky a vůbec se mi do toho nechce, protože s nimi nemám dobré zkušenosti a ještě když mi k tomu nic doktor neřekl.
Proč mi nic neřekl?
Takže teď vůbec nevím, jestli to mám brát nebo nemám. Navíc mi příjde divné, že mi ani nedal vysvětlení...

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Ono úplně stačí, toho doktora se zeptat a nedělat mrtvého brouka. Tak to přeci běžně chodí. S doktorem normálně komunikovat. A ne že pak sháním rozumy od amatérů.

hodnocení

2x

Zdravím. Pokud to předepsal odborný lékař, tak byste léky užívat měl. A měl byste mu důvěřovat více, než kamarádce. On by Vám je nepředepsal jen tak. Jste nemocný, tak byste měl být i ukázněný pacient. Kamarádka Vám od zdravotních potíží nepomůže. Narozdíl od lékaře. Proč jste se nezeptal svého lékaře, pokud potřebujete vysvětlení proč a nač Vám léčivo předepsal? Pokud máte problémy s psychikou, pak Vám nasadil vhodné léčivo. Pokud potřebujete podrobnosti, musíte se ptát přímo jeho. A pokud lékaři nedůvěřujete, můžete ho změnit.

doplněno 12.03.20 22:33:

Jen ještě doplním - nedavno jste zde založil vlákno o svých rušivých myšlenkách, kde jste popisoval i myšlenky na sebevraždu. A když si přečtete příbalový leták předepsaného léku, užívat byste ho měl. Záleží také na tom jak jste své problémy lékaři popsal. Jen malá citace z příb. letáku:

1. Co je přípravek Lithium carbonicum Slovakofarma a k čemu se používá

Uhličitan lithný se používá u léčení a předcházení některých psychiatrických onemocnění.