Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Omyl v objednávce, jak to dopadne?

Od: suzymon® odpovědí: 6 změna:

Dobrý večer, tak se mi stala taková zvláštní věc. Objednávala jsem si zboží v obchodě "profi koření" a jednu položku jsem objednala omylem dvakrát. Uvědomila jsem si to ihned po odeslání objednávky a také ihned napsala do obchodu, aby tu jednu položku stornovali. Dostala jsem rychle odpověď, že byla má žádost kladně vyřízena a položka byla z objednávky vyjmuta. Přišla mi také současně nová faktura, kde bylo už vše v pořádku. Ale dnes mi přešel email od České pošty, že mi budou doručovat zítra balík v ceně, která samozřejmě nesouhlasí, protože je to cena která byla před úpravou a vyjmutím toho produktu z mé objednávky. Tudíž vůbec nevím o mám zítra dělat, protože nevím, jestli tam ta položka je, nebo není. Samozřejmě jsem okamžitě informovala o omylu ten e-shop, ale zatím nemám odpověď. Tak tady přemýšlím, co mám zítra dělat. Protože když to zaplatím a to zboží tam nebude, tak jak to pak dokážu? Myslíte že bude nejlepší balík nepřevezmout? Pokud se teda do zítra obchod sám neozve. Informaci od pošty jsem dostala až v pozdních hodinách. Co byste dělali Vy? Děkuji za odpovědi.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

prestik*
hodnocení

2x

Ráno bych ještě zatelefonoval do e-shopu a zjišťoval detaily.


doplněno 09.03.20 20:25:

Hlavně, že to dobře dopadlo. *placni*

hodnocení

To mám v úmyslu, ale zajímalo by mne, jak to bude obchod řešit a jestli by to někdo uhodl.

 

motak
hodnocení

0x
nestresovat, balik prevezmete a uvidite. bud tam koreni bude a budete ho mit dvakrat, nebo nebude. pak vam bud eshop vrati penize.
podle me tam bude, jenom zapomneli zmenit dobirku u posty, popr uz meli v systemu posty a nemuzou.

 

hodnocení

Tak vše je vyřízeno. I v tak pozdní dobu e-shop reagoval a odpověděli mi. Omluvili se za omyl a nabídli mi vrátit částku na můj účet. Jinak už to nejde. Jedině nabídli další možnost, že bych balík zítra nepřevzala a oni by mi ho posílali znova, se správnou fakturou. A to jim dělat nebudu, protože už nyní neplatím poštovné, jelikož mám objednávku velkou a oni by teda platili dvakrát odeslání zdarma. Fakt dobrý obchod. *palec

 

hodnocení

0x

Taky se mi to stalo. Objednal jsem zboží a po odeslání objednávky jsem potřeboval objednávku upravit - doplnit, ale to u toho eshopu oprava nebyla možná., respektive opravou se mi vytvořila další objednávka.

Tak jsem kontaktoval patřičný eshop mailem kde jsem mu sdělil obě čísla objednávek a že platí ta navýšená a obratem mi bylo sděleno, že tu nenavýšenou stornovává. O který eshop se jednalo si již nepamatuji.

Tak si taky záleží na konkrétním eshopu.

hodnocení

Slavo, když se stane to co Vám, tak stačí udělat normálně druhou objednávku, ale dolů do poznámek napsat, aby tuto novou objednávku přiřadili k objednávce číslo to a to. Jinak to nejde v žádném e-chopu. Tohle znám a občas se mi to také stane, že si vzpomenu až po odeslání objednávky, že jsem na něco zapomněla. Ale musí to být samozřejmě udělané v době, kdy ještě nemají objednávku zabalenou. Teda maximálně tak do dvou hodin. Ale to co se stalo mně bylo jiné, tam oni udělali chybu, která už nešla nijak napravit, protože balík má už Česká pošta. U mne došlo k záměně faktury.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]