Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vyhrezla plotenka a lazne

Od: rocky666 odpovědí: 7 změna:
Dobry den prosim vas zda mate zkusenosti mam vyhrezlou plotenku o 4mm ale trpim nevyspal jsem se uz mesice hruza,ale vyzkousel jsem magnety, ruznou elektriku,dychani atd... Zkusil jsem i fizioterapa kde me promackal vyplazl jsem tisicovku za hodinu a rano me to bralo jeste vic a tak se chci zeptat zda mam narok na lazne placene nebo si musim zaplatit sam ze pry lazne by mi pomohli tak nevim?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

id
hodnocení

1x

Co vám pomůže vám sdělil lékař a na rehabiliaci. Tam vás naučili správné cviky na páteř a určitě řekli, že je nutno denně cvičit a posilovat svalstvo kolem páteře a hlavně chodit plavat. Cvičíte denně?

Nejsem odborník přes lázně, ale pochybuji, že máte nárok. K operaci jdou případy až od 7mm a tam na lázně je nárok. Dnes i po opetaci páteře dostanete na rok pouze 1. stupeň invalidity, po roce nic = jste zdravý člověk. Vyjímky určitě existují.

líp bych to neřekl ale už bych to nikomu neradil protože na mě kouka každej jako na blázna a pochybuje jak mu múže cvičení pomoci,ale věřte že ty správný cviky jsou to jediné co na záda zabírá a neškodí,znám auobusáka ktery říkal že u něj v práci všechny řídiče bolej a naříkaj na bolest zad,.Jeho ale nebolí jedinýho a víte proč?protože cvičí každé ráno 5.tahitanú

hodnocení

1x

Jsou tři léčby (co znám):

- konzervativní, doporučená pokud nedochází k ochrnutí, prášky proti bolesti, čekat a čekat a čekat až bílé krvinky vyžerou část plotýnky zasunuté do míchy, čekal jsem téměř 1/2 roku než jsem začal chodit a pak 1/2 roku než jsem se vrátil do zaměstnání

- chirurgické, dobrý lékař doporučí až v případě, že by byly příznaky ochrnutí, řeže se velmi blízko nervového kmene (vysoké riziko trvalé ochrnutí končetin)