Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zvládáte dojíždění do práce?

Od: lada1® odpovědí: 60 změna:

Je možné,že začnu dojíždět do práce 30 km...Někdo říká,že je to pohoda,ale nevím nevím jestli to budu zvládat,jsem dobrý řidič a mám auto 6 let staré a spolehlivé(dnes výměna motor.oleje a prohlídka podvozku vše Ok!)Ale můj věk 53 a moc se mi dojíždět nechce(asi třísmměný provoz po 8 hodinách)-ono v létě za světla je to opravdu pohoda,jedna cesta z kopce z 535 m.n.m do 238 m.n.m tak zadarmo,to jenom brzdíte a silnice je po celkové rekonstrukci v roce 2017-2018.Zpět domů se musí šlapat na plyn.pedál,ale já mám benzínový motor.Nevím jestli zaměstnavatel bude tak dobře platit aby se vydělalo na benzín,ale sehnal bych lidi do práce do auta a bral bych peníze za dopravu-benzín.

Porěďte prosím jak do vidíte vy a jak jste z dojížděním do práce.

 

 

60 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

7x
avatar babajaga

Jezdila jsem na kole, léta, 10 km tam, 10 zpátky. Celoročně, za každého počasí. Zažila jsem i náledí, kdy jsem sebou občas bouchla, neprohrnuté silnice, zažila jsem i jakéhosi troubu, který mě v létě v noci asi po týden doprovázel beze slova kus cesty na kole, pak mizel. Prostě jel hned za mnou, nikdy nepromluvil. Nikdy se nesnažil nějak mi ublížit. A já byla tak vyplašená, že jsem na něj nepromluvila taky. Jela jsem z odpolední, která končila ve 23,15.

Potom jsem si pořídila malou motorku a už to bylo veselejší. Dneska už nemusím nic. Ale měla jsem pohyb, byla jsem mrštnější, hubenější. K tomu to bylo dobré. Jaga.

lukas32

Tak to jste dost riskovala, kdyby Vás napadl nějaký týpek... Pepřák mít s sebou, pro jistotu.

 

vilik*
hodnocení

2x
Já nejsem asi úplně normální, ale cestu autem si vyloženě užívám, poslouchám hudbu, zkouším měnit styly jízdy, pokud situace v dopravě dovolí.
60 km denně nepovažuji za hrozný problém.
Jenže, zmiňujete, že byste jezdil 5x týdně a to už je závazek, za deště, mlhy, náledí, někdo na to nemá žaludek.
Podívejte se na to takto: jakou práci a jakou odměnu za ni můžete dostat v místě. Dále, totéž v nové práci. Rozdíl porovnejte, prihoďte něco za nepohodlné dojíždění (jen vy víte, jestli jedete po okresní silnici nebo po silnici vyšší třídy, ve městě, přes dlouhé vesnice apod), a vyjde vám, jakou částku po odečtení nákladů na dopravu byste měl navíc a jestli se tedy takové místo vyplatí.
Doprava ovšem není jen přímo benzín, ale i běžný servis vázaný na počet ujetých kilometrů. Naproti tomu bych ve vašem případě nepočítal STK, roční povinné ručení, pořizovací cenu za auto, protože to auto byste měl nejspíš tak jako tak.
Radil bych vám jediné. Bude léto, zkuste tam nastoupit, a kdyby se vám to nelíbilo, ať už práce nebo dojíždění, ve zkušební době můžete odejít.

 

svatoslav
hodnocení

2x

Pokud v práci musíte pracovat, tak jedině vlak či bus... vůbec mi to nevadí, nikdy jsem do práce autem (pohodlnost?) nejezdil... vy ano? (nač ty stresy, v práci jich máme dost...)

Více

Auto je flexibilní a zdaleka ne každý má výhodu pevné pracovní směny. Občas se práce protáhne, občas je potřeba začínat a končit v jinou než obvyklou dobu. A někdy i těch 30 km trvá hromadnou dopravou 2,5 hodiny. Ne každý bydlí na ideální spojnici do práce. Takže třeba já jsem do práce - až na výjimky - vlakem ani autobusem nikdy nejezdil.

svatoslav

Jedině pevná pracovní doba, jakmile je "padla", jdu na bus... přesně denně vždy v 15:30 a jakmile docházím k náměstí, bus přijíždí... nechci zbytečně čekat

 

radis
hodnocení

2x

Vzdálenost není úplně rozhodující. Jako rozhodující by měl být ten čas na cestě.

Ono 30km se dá ujet za 15minut, ale i za 3hodiny. Chodit na tři směny není samo o sobě nic super, jestli to je 1,5 hodiny cesty tak jsou to každý den 3hodiny na cestě, takže je z 8hodinové práce rázem 11hodinová.

Pokud nebude jak píšete "jestli bude tak dobře platit, aby se vydělalo na benzín" tak bych o takové práci absolutně neuvažoval.

Vše je o penězích a o čase. Pokud bude práce pěkně placená jsem ochoten investovat čas do dojíždění a dojíždět. Samozřejmě je nejpohodlnější je mít práci prostě co nejblíž.

30km není mnoho, řekl bych, že to dojíždí většina lidí - záleží, ale na tom čase.

asd1

Podle popisu dobrá okreska bez děr, žádné přískoky v koloně jak přes Prahu atd.. V nížině, tak i zima OK. Takže Pohodové ježdění na půl hoďky

radis

i dobrá okreska bez děr může být klikatá, kde člověk dosáhne průměrné rychlosti 30km/h s dvojitou plnou a je to oblíbené místo všech zemědělců, důchodců, svátečních řidičů, kamionů apod..

hodnocení

rýmařov -uničov-silnice č.449

looney*

Půl dne v práci.Občas chybí nějaký zaměstnanec,takže nějaká ta nucená hodina navíc,cesta 30 km do práce a zpět a půl dne je pryč.To by musela být zvláštní výše platu.( příspěvek na dopravu atd.)

 

figurek*
hodnocení

2x

Podle mých zkušeností se dá v klidu a v pohodě dojíždět i 50 km tam a dalších 50 km zpátky, pokud nedojíždíte do Brna. Při dojíždění do Brna je úplně jedno, z jaké dálky jedete. Ve vzdálenosti deset, dvacet, třicet nebo čtyřicet kilometrů není rozdíl, problém nastává na posledních pár kilometrech, přímo v Brně. Tam čekejte tvrdý boj s vlastními nervy.

 

hodnocení

2x
avatar jmlc

Více

Když to nebude do Brna a máte kde parkovat, je to pohoda. Půl hodiny cesty je mé zbožné přání... Denně do Brna jezdím, už raději busem. Když je vše ok, cesta jen 50 minut. Když je problém (ob den), trvá to i dvě hodiny.

 

hodnocení

1x

Dojíždím do práce 25 km, jezdím vlakem a je to pro mě po všech stránkách výhodnější než jezdit autem. Samotná cesta vlakem trvá 25 minut a vlaky mi jezdí skoro pořád. Z nádraží to mám kousek domů i do práce, takže pohoda. Kdybych jezdila autem, tak za benzín dám podstatně víc než za vlak, řešila bych ve špičce dopravní zácpy, čímž by se celková doba na cestě výrazně protáhla (nedělám na směny, takže bych ráno i odpoledne téměř vždy jezdila ve špičce) a neměla bych u práce kde rozumně zaparkovat, jedině že bych si ještě platila parkovací místo, což by byly další peníze navíc.

Hodně lidí od nás do práce jezdí autem a někteří i shání lidi do auta, že se složí na benzín. Někomu to vyhovuje, ale mně osobně by to nevyhovovalo (nechci se na nikoho při odjezdech vázat a ani se mi nechce v autě vozit cizí lidi).

V zimě je mi navíc ještě vždycky líto těch nešťastníků, co si za tmy ráno kolem auta odhazují sníh, ometají kapotu a škrábou skla - to je zase další promarněný čas navíc.

Více

Doplním, že v případě nehody řidiče, který vozí ostatní, tomuto hrozí (většinou podmíněně) trest za ublížení na zdraví. Stačí malá nehoda a 14 dnů marodění s bolestí krku.

asd1

To hrozí i když jedeš sám a naboříš jiný auto/ chodce, někoho v zahradě když do ní vjedeš atd., takže to bys nesměl vůbec vyjet *smich*

Více

@asd1 - jasný. Jenže když naboříš sám do zdi nebo stromu, zaviníš nehodu, ublížíš sobě... Spolujezdci v autě jsou prostě další zvýšení rizika.

Navíc je to ještě omezení - kdo kdy může odejít, jak brzy musí vyrazit, dohadování v případě, že někdo zaspí, vezme si volno, dovolenou, omarodí...

Spolujízda je možná dobrá v případě, že neřídím a řidič je ochotný i zodpovědný. Osobně se na místě spolujezdce bojím, raději bych řídil.

asd1

Jo, to souhlas. Zaspíš nebo nenastartuješ a pozdě kvůli tobě přijdou všichni. Zase neplatíš sám celý auto tak ušetříš. Všechno má výhody i nevýhody...

Pominu-li trestněprávní rovinu, tak když srazím někoho venku nebo poškodím cizí majetek, zaplatí škodu na majetku nebo újmu na zdraví pojišťovna z mého povinného ručení. Ale když budu vézt spolujezdce ve svém voze a ti utrpí újmu na zdraví nebo škodu na majetku, tak na to už se povinné ručení nevztahuje. Je třeba to mít pojištěno zvlášť - nevím, jestli lidi, kteří někoho vozí do práce, takové pojištění mají a jestli se o to vůbec zajímají, jaké to může mít důsledky, kdyby se někomu něco stalo.

dolga*

danka86

Říká se tomu pojištění sedadel a musí to mít ze zákona naši taxikáři, co mají licenci, takže Uber zákazníky pojištěné nemá. Pokud vás zmrzačí taxikář, tak pojištovna pak vyplácí všechno - i třeba za umrtí, Uber pochopitelně nic, není to taxislužba.

 

 

asd1
hodnocení

0x

Pokud je dobrá silnice a auto tak není problém, takhle dojíždí spousta lidí. Náklady na auto počítej minimálně ca 3 Kč/km spotřebák + k tomu fixní náklady + pořízení.

 

hodnocení

0x
avatar promon

Já s dojížděním nemám problém. Dojížděl jsem prakticky celý svůj profesní život, asi nejhorší bylo dojíždění vlakem, což zamenalo vstávat 4:30 abych dojel na 6:00 do 17km vzdáleného města.

Jinak těch 30 km jsem taky dojížděl - před cca 10 lety, bylo to po okreskách Vysočiny, v zimě někdy docela dobrodrůžo - sem tam zapadlý kamion, padlý strom atd. Ale problém jsem s tím neměl.

No a v současnosti ráno sednu do auta a jedu k zákazníkovi třeba i 400 km. Běžně to je ale tak okolo 150km. Mě to nevadí, řídím celkem rád, nestresuji se zbytečně za volantem. Je ale pravda, že ne každý to tak má, někdo řídí nerad, tak by mu miohlo i těch 30km tam a zpět vadit. Mě osobně to přijde jako takřka za rohem.

 

krtek*
hodnocení

0x
Odjíždím do práce už 8let cca 30km a jezdím vlakem...jde si zvyknout

Více

Jak dlouho trvala cesta z domu do práce, jestli to není tajemství?

krtek*

tajemství to určitě není... cca 12min dveře /nádraží - 20min cesta vlakem bez zpoždění - 5min nádraží/ židla...

 

hodnocení

0x
avatar ernie

Více

Třicet kiláků je normál. Ale je potřeba počítat tak tři litry na benzín. Myslím tři tisíce korun. Z toho kopce brzdit co nejvíce motorem, vhodným zvolením rychlostního stupně aby moc nebylo potřeba šlapat na plyn nebo brzdit, při brždění podřazovat co to de, to je spotřeba nejnižší. Jako dobrému řidiči vám to samozřejmě není potřeba připomínat. Já jezdím padesát po dálnici, ale není to na směny, pouze 8-16 hod.

výtka
Upozornění od administrátora 04. 03. 2020 17:40:22
To je tvoje volba v hlasování

Více

To admin. Co to zase je? To jsem vícemistr nebo co?

asd1

Špatně. Z kopce je na spotřebu lepší plachtit než brzdit kvaltem - sice motor zavírá vstřiky, ale brzdíš motorem a daleko nedojedeš.. Focus benál 1,6 kombík, okresky běžně za 5,5, minimální 5,0 (100 km tam a zpět průměr 70 kmh tj. "aby to nebylo o papíry *smich*)

Ono to není až tak černobílé, že? Teorie plachtění vs brzdění motorem tu byly ( a nejen tu) už snad 100x a stejně si každý hájí tu svou jedinou, neotřesitelnou pravdu. *smich* Rozhodně nejde o nějaký zásadní rozdíl ve spotřebě paliva. Já třeba osobně zásadně neplachtím - jednak jsem na to zvyklý za leta řízení velkých aut a jednak dneska už prakticky nepotkáte valký atmosferický diesel, který při sundání nohy z plynu brzdil velmi intenzivně.

Ale nemíním tu vyvolat opětovný flame - je mi skutečně jedno, jak kdo plachtí/ neplachtí, protože za volantem kolikrát potkám jiné exotiy, nad jejichž počínáním zůstává rozum stát.

asd1

Zkoušel jsem oboje a rozdíl plachtění/ vždy kvalt je podle terénu klidně i půl litru (úseky kde je hodně mírných klesání kde plachtíš třeba 5km). Z prudších kopců kde je třeba brzdit mám kvalt vždycky. Jen to znervózňuje ostatní řidiče, když nejedeš kilo až k ceduli tak se hned lepí na prdel, to že na 100 km je rozdíl času půl minuty jim asi děsně vadí (brzda provozu opravdu nejsem), tak se v provozu to plachtění nesmí přehánět. Spíš se tim bavim když mám čas a za sebou další auto nemám.. Ale to je mimo téma dojíždění.

Více

Ale já neměl na mysli z mírného kopce tam narvat dvojku.

asd1

V malých točkách zase vstřiky otevírá, např. moje auto pod 2000 už vstřiky nezavře, takže když necháš 5 tak pod ca 80 kmh už vstřiky zavřený nejsou. Na nižší kvalt už zase motor brzdí víc a dost zpomaluješ. Oproti tomu motor na volnoběh žere ca 3/4 litru za hodinu, tak je plachtění na neutrál na spotřebu lepší.. Platí pro táhlý klesání nebo zpomalování před vesnicí atd. Z prudkýho kopce kde je třeba brzdit a nepotřebuješ "dlouhej dojezd" je lepší mít kvalt a brzdit motorem se zavřenýma vstřikama..

Některý auta na palubáku píšou nulu i když vstřikujou, asi ekooblbovák aby si lidi mysleli že ta nula sedí... Ale téma spotřeby tu neni, tak toho necháme...

Více

Já jsem se na nějakou úspornou jízdu už vykašlal. Když můžu, tak prostě jedu. K čemu se honit za uspořeným půllitrem paliva? Mám dvoulitrový turbodiesel a dlouhodobý průměr 8,5 litrů na 100 km. Asi by to šlo srazit dolů, ale proč?

Více

@kovis Tak já mám na dvoulitrovým turbochrochtu, co má nalítáno 4+tkm spotřebu 6,4

Více

@ernie: Jak jsem psal, na spotřebu nejezdím, navíc jezdím částečně po dálnici, kde to taky moc nešetřím, a auto má navíc přes 2 tuny. Na takovou spotřebu bych se asi krátkodobě dokázal dostat, ale asi by mě to dost prudilo.

Více

Na takovou krávu je 8,5 dobrá spotřeba, tak opravdu není co řešit.

 

hodnocení

0x
avatar mikihans

Více

Z domu na firmu to mám 45 km, většinou ale jezdím jinam a mnohem dál. Zatím s tím po pěti letech nemám problém, ale je pravda že si jezdím firemním autem (i soukromě), takže mě náklady na cestu netrápí.

 

looney*
hodnocení

0x

Autem OK,autobusem horší a vlakem nejhorší. Tramvaj není žádný med. Já dojížděl přes celý okres.Vstávání ve 3:15 hod.,ranní káva a vyrazit.Půl hodiny na tramvaj,25 minut tramvají,1,5 hodiny pěšky. Jinak by celkové náklady dělaly kolem 80 kč denně.Výplata nebyla vyšší,než 12 000 kč.Z toho nákup potravin,nájem a ostatní splátky. Podtrženo sečteno,..buď být řidičem v povolání,nebo dojíždět autem.Pravda.Někdo bude namítat benzín a nafta a žvatlat něco o cenách.Ale v zimě sednout do auta,je lepší,než promrzlý dopadnout na ještě zmrzlejší sedačku autobusu. Autem se dá zvládnout téměř vše.Kdo to řeší veřejnou,..okrádá sebe i rodinu o drahocený čas,který v životě nemáme

 

liska5
hodnocení

0x

Příbuzný jezdí denně autem do práce 60 km. Já kdysi do školy 32km vlakem plus 2 km pěšky. Během cesty jsem se většinou učila.

 

joudic*
hodnocení

0x

autem uplne vklidu, jezdil jsem do Prahy do centra cca 35-40km, takze jeste najit flek, pak 3 zastavky tramvaji apod a taky se dalo. Ridim velmi rad a s chuti, v aute se proberu, poslechnu si nejakou hudbu, dam si cigarko, zaridim si.

 

levitas*
hodnocení

0x
Dojížděl jsem 8 let na noční 11 kilometrů. Na okraj města z vesnice. Žádný provoz. Pouze jeden semafor na cestě. Nevadilo mi to. Poté se firma přestěhovala a já začal dojíždět 20 kilometrů a to přes celé město. Do práce na noční to šlo,ale ráno jsem jel domů před osmou v největším provozu. Vydržel jsem to pouze chvíli. Velmi mi to vadilo. Změnil jsem práci a nyní dojíždím deset kilometrů pouze mezi vesnicemi kde není žádný provoz a jsem naprosto spokojený. Cesta mi trvá do 15 minut. Za mě určitě nedojíždět 30 kilometrů a ještě na třísměnný provoz. Hledejte práci v blízkosti domova. Po noční jet domů 30 kilometrů není žádný med. L.
looney*

S tímhle tedy souhlasím.Z nočního jsem se vždycky bál.100 tisícové město,spousta Poláků a Ukrajinců v autech,co tvoří obrovské kolony a jeden řidič k smrti unavený z práce,co udrží sotva oči otevřené.Viděl jsem jednoho podobného před firmou,co to vzal čelem auta, přímo do autobusu.Taky bych nejezdil velké vzdálenosti nad 10 km.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Rozhodující je výsledná suma na pásce! V místě bydliště (v rámci okr.města)-kolo,atu dle potřeby a počasí-mimo pak služební auto a rozvoz ,totéž i nyní,dokonce nyní i v rámci města.


doplněno 04.03.20 21:00:

Jinak syn denně 50km -v 15:30 25km do a ve 23 ; 24, někdy i v 5:00 zpět 25km.V místě bydliště nemožnost získat práci.

Dostáva cca1200 na dopravu a projezdí cca1500kč-střídají se s kolegou.

 

prace
hodnocení

0x

lada1 - z Rýmařova dolů do Uničova je velmi známý kopec "Ondřeják", v zimě často nesjízdný. Nevím jakou máte profesi, ale ÚP v Rýmařově mě vyjel 7 stránek volných míst. Pokud chcete dojíždět, tak raději na opačnou stranu, to je Bruntál, téměř po rovině.

hodnocení

Ano máte pravdu,ale Bruntál už moc práce nenabízí...

 

annifej
hodnocení

0x
Reálný čas a počet km je relativní. Na střední školu jsem jezdila do 10 km vzdáleného města, ale autobusem a každý den jsem tam hodinu čekala (pamatuju si to dodnes :-D ), na vysokou 25 km autobusem a tramvají, ale cesta trvala hodinu čistého času. Teď to mám do práce 20 km a jedu autem tak 20-30 min a když se mi nechce řídit, jede autobus (40 min), můžu si vybrat, za mě největší pohoda. :)
30 km by byl pro mě strop, jak daleko jsem ochotná dojíždět, 35 a víc už by mě nebavilo. Taky zvažte po jakých silnicích jedete, rozdíl je rychlostní silnice a cesta plná výmolů nebo vesnice jedna za druhou.

 

hodnocení

0x
avatar amper

20 Km

Za mě OK. 20 let jsem jezdil 35 km tam a zpět. Nejdřív vlakem, potom autem. Teď to mám 20km autem nebo 12 na kole. Jediné, co jsem nedal, bylo 70 + 70, vydržel jsem asi 4 měsíce, pak naštěstí přišlo laso od konkurence. Za ty 4 měsíce jsem 2x usnul za volantem...

 

hodnocení

0x
avatar maky

Jezdila jsem autobusem a nejhorší cestování bylo v letním vedru, jinak pohoda.

 

hodnocení

0x

Více

Z mého pohledu je to vzdálenost v pohodě. Ale mě řízení baví. Roky jsem dojížděl 35 km v jednom směru většinou autem s ohledem na to, že mám problémy končit ve stanovený čas a raději práci dokončím i za cenu toho, že jdu o něco později. Občas jsem místo auta použil autobus. Pak jsem se přestěhoval o něco blíže na poloviční vzdálenost.

Aktuálně dojíždím do práce 120 km jednu cestu. Ale štěstí je to, a s tím jsem i do toho šel, že tam nemusím bývat denně.

Spolujízda je řešení, ale jste vázaný na ostatní, což třeba pro mě je organizační problém, a proto jsem ji zavrhnul. Také počítejte s tím, že při vašem budoucím nájezdu, kdy ujedete jenom na cestě do práce skoro 15000 km ročně, nejsou náklady jenom ten benzín. I běžný servis bude častější, občas se přidá i nějaká závada kvůli rychlejšímu opotřebení a auto bude všeobecně "více stárnout".

Předpokládám ale, že když o té práci uvažujete, máte i představu, jestli se to finančně vyplatí. A nezapomeňte nějak zhodnotit čas strávený na cestě, obzvlášť tehdy, pokud pro vás řízení není příjemný zážitek

 

hodnocení

0x

Nejkratší dojíždění jsem měl na kole 10 minut,nejdelší 300 km ale to byly turnusovky 10 + 4 . Pár let 12 km jedna cesta , v létě i na kole problém byl v zimě (kopve) nebo když trochu zapršelo , to se pak dík objížďkám protáhlo z 12 na 53 km .

Dost dlouho 35 km cesta do práce , v zimě autem v létě na motorce podle počasí, zpáteční cesta se pak někdy hoodně protáhla. Volná pracovní doba - ráno pevně nástup,ale konec až bylo hotovo.V případě nutnosti možnost přespání ve služební garzonce .Okresky, průměrně 35 minut. Problém za celou dobu 2x při mrznoucích deštích, to se pak objížďkama protáhlo na 3 hodiny.Občas nějaká uzavírka,ale byla možnost objet po +- stejně dlouhé trase

 

etana*
hodnocení

0x

No, dojížděla jsem, ale narozdíl od ostatních rádců to zas za takovou brnkačku nepovažuji. Je třeba uvažovat nejen nad technickou stránkou věci a nad penězi, ale i nad kvalitou života, pokud je ztráta času víc než dvě hodiny denně, je to opruz. V třísměnném provozu to platí mnohem víc. To už by fakt musela být práce buď jediná možná, nebo taková, kterou hrozně chci a stojí mi to za všechno to nepohodlí.

 

hodnocení

0x
avatar martincakl

10 Km

Denně celkem 6km.

Zvládám v pohodě. Prakticky celoročně na kole.

Více

V dnešní době , kdy se dá na kole jezdit prosinec, leden, únor, to jde. :)

 

svatoslav
hodnocení

0x

Myslete na své zdraví, jedině vlak či bus, žádný stres za volantem...

Více

Ty cheš tady flamovat. Zkus si jet 30-50 kiláků někam, kde musíš v jednom městě na MHD, přestup na vlak, v cíli z vlaku přestup zase na MHD a jestli je to nějaká pr*del, kde to nejezdí často, tak budeš rád, když to dáš za dvě hodiny. To celé zpět. Takže čtyři hodiny strávíš cestou z a do práce. Velice efektivní, půl směny... A to o zdraví není, protože za půl roku máš infarkt, mozkovou příhodu nebo skončíš jako těžký případ na psychiatrii..

 

apollena
hodnocení

0x

Dojížděla jsem 8 let 25 km tam, 25 zpět, autobusem, celkem jsem byla z domova 12 hodin denně. Za rok jsem projela takovou částku, že by za to byla pěkná dovolená. Musím říci, že jsem si NIKDY nezvykla a po změně zaměstnání jsem ocenila co to je, mít volné odpoledne.

 

pavkazji*
hodnocení

0x

Dojíždím autem 25,7km tam a 25,7 km zpět.Věk též 53. Pohodlnost to není ,jen tím busem nestíhám včas být v práci.Pracuji od 5:00 hod.Vlakem je to opruz to trvá ještě déle než autobusem. A ani tím vlakem bych tam nebyl včas .Domů bych musel čekat hodinu a půl na nádraží. Zkoušel jsem měsíc jezdit takto (nejprve domluva s kolegy ,že přijdu později - bez problému ,ale bylo z nich cítit ,že jim to není příjemné) , toho ztraceného času čekáním na spoje. Věčně sedět venku na lavičce mě nebavilo tak jednou to byla káva ,podruhé dvě pivka ,pak zas něco jiného.Takže časově tragédie ,finančně cca stejné jako dojíždění autem.Ano pravda bylo to za plné palby.Žádná karta.. A autem mínusy -počasí, SRNKY! Je to na Vás co si zvolíte. Pokud se necítíte na auto zkuste si hrom.dopravu , pak uvidíte co Vám vyhovuje.

Více

Vlakem, když se chci kochat na výletě, nebo z Ostravy do Plzně, poněvadž to je fakt rychlejší než po parkovišti D1. Do práce nikdy.

 

break
hodnocení

0x
Cca něco kolem 35km jedná streka. Jezdím autem, protože vyjíždím v pět ráno a jezdím přes hranice...
Jinak před lety jsem zhruba rok denně dojížděl jednu trasu 88,5km... nenašel jsem bydlení a praca byla potřeba, ale to byl extrém...a nikdy víc

 

hodnocení

0x

Dočetla jsem že že je to trasa Uničov- Rýmařov. Pocházím od tama a osobně bych toto nejezdila. Z Uničova do Loučky Ok,ale potom v zimě no nevím. Pocházím z Křivé a znám to jako své boty. Kraj kde je málo práce a když je tak vesměs za minimálky nebo o něco víc. Tedy pokud nejste Vš ap.To je můj názor po 43letém prac. /vazku...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]