Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak nejlépe reklamovat obuv

Od: luckinga odpovědí: 12 změna:

Dobrý den,

před pěti měsíci jsem zakoupila boty a po pár měsících nošení se otevřela pata na podrážce. Boty byly celkem drahé a o to vic mě mrzí jejich vada. Obuv budu určitě reklamovat, ale rada bych znala Vaše zkušenosti s reklamací obuvi.


Jak nejlépe reklamovat obuv

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar martincakl

To bude klasický postup..

Vy donesete boty na reklamaci.

Oni si boty měsíc nechají.

Vy tam zajdete.

Oni buď reklamaci uznají (spíše ne) a bude vyřešeno.

Oni reklamaci neuznají...a "míč" bude na vaší straně hřiště. Zbývá Vám potom jen soudní znalec, jemuž za posudek zaplatíte (a ten posudek také nemusí vyznít ve Váš prospěch). Následně půjdete znovu zkoušet reklamaci, a oni ji buď uznají nebo ne (vezmou si svého znalce). No a potom se budete dva..tři..čtyři roky soudit o 3000Kč s velmi nejistým výsledkem.

 

hodnocení

3x
avatar jmlc
Taky si myslím, že toto na reklamaci není. Někdo prostě chodí a nezvedá nohy.

 

hodnocení

1x

No přeju tazatelce hodně štěstí...Protože reklamace bot v ČR to je jedna velká smutná kapitola sama pro sebe.

Řeknou Vám že jste v nich neměla chodit nebo jste špatně našlapovala a jiné komické duvody.

Já jsem reklamoval zimní boty ! které se po měsíci rozlepili a reklamaci neuznali s tím že jsem chodil hodně ve sněhu...

 

hodnocení

1x

Kupovat dnes boty není legrace. Napřed pracně odfiltrovat ty, co jsou z umělé hmoty (někteří prodejci se nám to snaží ztížit a boty mají zamíchané). Potom důkladně zkontrolovat spoj mezi podrážkou a kůží. A pak silou promačkat paty, že tam nejsou velké komůrky, které se po pár týdnech či měsících zbortí. Jsem si myslel, že po pár chybných nákupech pro děcka už jsem dotatečně opatrný. Chyba lávky! Koupil jsem takto synovi zimní kotníkové boty v Deichmannovi, pracně jsem tam našel jedny kožené, ještě jsem dělal chytrého a vysvětloval mu,co vše má při koupi bot zkontrolovat. No a po třech měsících přišel ze školy bez podpadku. Oni normálně pod gumovou patku zimních kotníkových bot vlepili cca 7 mm papundeklu, který se ve vlhku rozpadl na strukturu mokrých movin.. Účet už jsem samozřejmě neměl, tak jsem koupil v Řempu podpadky a body opravil, ale ta drzost výrobce byla fakt nebetyčná. *zed*

Joo Deichmann tam jsem kdysi asi 3 páry koupil.Všechno katastrofální kvalita a odpad.Všechno šlo brzo po nákupu na reklamaci.Dnes jdu kolem Deichmannu a zrychluji krok at jsem pryč...

 

72mona3*
hodnocení

0x

Jak nejlépe? Co nejrychleji. Čím déle je budete míti doma, tím se zhoršuje šance na kladnou reklamaci.

Ovšem u těchto bot je vidět, že podešev je šunt. Dutina je pod tenkou vrstvou gumy. Ta se hned prodřela. Kdyby byla obuv s podešví bez této dutiny, vydržela by. Takže běžte reklamovat hned a formulujte to stylem: po krátkém užívání... A hlavně udejte to, jak chcete reklamaci vyřídit. Vrátit peníze, výměnu (tu nedoporučuji). Věřím, že se vše povede. Zvlášť, když ještě neuběhl půlrok. M.

 

ooplo
hodnocení

0x
V roce 2013 jsem si koupil v Deichmannu boty, po 1/2 roce proslapu patu a jdu je vyreklamovat. Boty mi vemou a hned nabídnou buď výměnu nebo peníze. Takže u nich naprostá spokojenost.

 

hodnocení

0x

No tohle teda na reklamaci je. Opravdu je jasně vidět, jak nekvalitní a tenká je ta podrážka. Už bych nikdy u stejného výrobce nekoupila. Cukat se ale budou, i když to je jasně nekvalitní výrobek. Budou říkat, že je prodávají běžně a že ostatním lidem se tohle nestalo a že to je Vaše vina. Bohužel. Také si myslím, že to někam pošlou a ti odpoví, že to je nesprávným nošením obuvi. Určitě ale reklamujte, možná, že budete mít štěstí. Ale pochybuji silně, že vyhoví. Dneska to je opravdu strašné s kvalitou všeho. Boty jsou asi podle foto kožené a oni tam dají takovou hnusnou podrážku. Je to hanba. Podle značky jsou to boty kolem 3 tisíc a to není zrovna málo peněz za takový šunt.

 

hodnocení

0x
Nedávno jsem reklamovala domácí pantofle, ale byly drahé za 1 300 Kč. Po 4 a půl měsících se propadla pata a nakonec ještě zlomily, ten korek. Naštěstí to uznali a vybrala jsem si jiné, levnější české. Snad vydrží. Reklamujte je. Za měsíc tam zajděte.

 

mak*
hodnocení

0x

V první řadě se podívejte, zda vaše boty nejsou označeny jako "módní obuv". Pokud ano, máte nejspíš smůlu, protože taková obuv není určena k trvalému nošení za všech podmínek a vady způsobené opotřebením prodejci obvykle neuznávají, protože podle nich jste boty užívala v rozporu s návodem k použití.

Pokud máte štěstí a boty takto označeny nejsou, pak stačí obvyklý postup, donesete je do obchodu (v případě e-shopu odešlete), popíšete závadu a předáte k reklamaci.

A to je právě ta hnusná finta neferových vyrobcu ! Co to je "módní obuv"? Není to nic než ochrana pro reklamaci protože moc dobře vědí co za šrot prodávají.

 

asd1
hodnocení

0x

Prošoupaná podrážka = běžné opotřebení. To ti nejspíš řekne i prodejce. Jde to znova podrazit.. holt podobné botky jsou spíš na parádu než na větší chození..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]