Dobrý den,vim ze otázky typu nevite co by to mohlo byt nemate rádi protoze nejsem u lékaře,ale všichni vime jak je dneskw těžké se k lékaři dostat kdyz se nejedna o viditelné zranění nebo nějakou zlomeninu. Boxuju a vcera na tréninku jsem se svym partakem boxovali bez rukavic a nechtene se naše pěsti potkali plnou silou v jednom bodě. Hrozně to zabolelo,ale spíše jako bodava bolest kosti nebo kloubu. Dotrenovala a zdalo se to byt ok jenomže vecer to zacalo a to dost intenzivně. Tentokrát mam ale pocit ze to jsou šlachy. Bodava bolest pri pohybu,nemůžu vůbec setnout pěst. Natekle se mi to nezda. Pro představu přikládám obrazek s vyznacenym polem kde me to bolí nejvíce. Děkuji moc zachránci
Namažte to "Voltaren forte" a na dvacet minut na do dejte něco z mrazáku zabalené do utěrky. Chladit se to mělo sice hned, ale i nyní by to mohlo pomoci.
Větší smysl mi dává naraženina... prohmul bych druhou rukou všechny klouby, že sedí tam kde mají a dal tomu čas. Když se to nezačne lepšit je čas, aby se na to někdo podíval. Obecně naraženina bolí hodně a celkem dlouho. Ale už druhý třetí den by mělo být poznat zlepšení. Ruku nechat v klidu.
Ruku namazat nějakým gelem, mastičkou proti bolesti, zánětu. Pokud v lékárničce není, tak obklad octan hlinitý, nebo alespoň zábal priesnitz /pokud nevíte, zjistěte si na internetu jak/ nejvýše na 2 hodiny a to během dne opakovat, omotat obinadlem a ruku zavěsit do závěsu na šátku na krk. Nechat v klidu, nic s rukou nedělat.
Pokud se bude vše zhoršovat, tak návštěva lékaře nemine.
hráli jsme volejbal, jeden kluk smečoval, já jsem skákal do bloku, balon jsem mu odpinkl a on se místo do balonu trefil přesně do mých prstů. Bolely mě několik dní.