Nejste přihlášen/a.
Dobrý den ,
v jedné stolní hře je při pohybu toto pravidlo toward centre of object , tj pohyb musí být směrem ke středu objektu. Další pravidlo pak je že pohyb musí být po přímce. Připouští tato definice pouze jeden možný druh pohybu?
Děkuji
Zni to tak. Primocarry pohyb smerem ke stredu. Ten bude jeden jediny.
Chtelo by to ale videt pravidla cela, zda neco nezustalo opomenuto / ztraceno v prekladu...
Napr. zda je dano, ze tato pravidla jsou aplikovatelna zaroven nebo v urcitych situacich atd.
-
V extremnim pripade me napada coriolisuv efekt rotujici hraci plochy, ktery i z primemo dostredneho pohybu dokaze udelat pohyb po krivce viditelny hracem v neinercialni vztazne soustave.
A tedy naopak, pokud hrac na takove hraci plose bude chtit pohybovat figurou po primce, ve skutecnosti bude figura vykonavat pohyb po krivce...
Ono by toopravdu chtělo prostudovat pravidla kompletně. Dovedu si představit například linii tahu,která nemíř přímoke středu.ale jew tangenciální. pak zpohyb po ní se múže středu blížit sdo jistého okamžiku a tam by se musel zastevit. TaKY JE OTÁZKY, JESTLI TŘEBA JEDEN TAH SÍ BÝT PŘÍMÝ A DALŠÍ TAH SICE TAKY, ALE PO JINÍ PŘÍMCE. cELKOVĚ TEDY BUDE POHYB ZALOMENÝ A TEĎ CO TO UDĚLÁ S TÍM SMĚREM. (Sorry za capslock.)
Zde je výcuc z pravidel : Ve hře jsou kruhové podstavce 25mm , o tomto pravidlu se hodně debatuje nicméně konečný výklad v naší komunitě a někde sme to vyčetli i na foru nicméně neoficiálním je že jediný možný pohyb je po přímce mezi středy podstavců. Nicméně mi tam pak nedává moc smysl proč by do pravidel psali že když se něco pohybuje toward nemuže se v žádném bodě svého pohybu od modelu vzdálit.
Toward and AwayIf something is moving "toward” an object, it must move toward the center of that object. If something is moving "away” from an object, it must move away from the center of that object.In both cases, unless that something is being Pushed, it will move around things that would impede its movement (such as terrain with the Impassable or Severe traits, as described on pg. 37), provided that doing so will get it as close or as far from the object as possible (as appropriate).Something moving toward an object cannot move fur-ther from that object at any point during its movement, even if doing so would ultimately bring it closer to the object at the end of its movement. Similarly, something moving away from an object cannot move closer to that object at any point during its move-ment, even if doing so would ultimately leave it further from the object at the end of its movement.
Push a movement effect indicates that it is a Push, the move-ment must be in a straight line and may not be broken up into smaller horizontal segments. All Pushing is horizontal (though models may change elevation if they Push horizontally along a staircase or hill; see pg. 39 for more details).If a Pushed model encounters another model or Impass-able Terrain during this movement, its movement is interrupted and stops.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.