Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pojistka na blbost

Od: murka* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

chtěla bych pro přítele uzavřít "pojistku na blbost" a to do zaměstnání.

Jezdí ve skladu s vysokozdvižným vozíkem a jistota je jistota.
Na co si máme dát při hledání pozor? Chceme pojistku nejen na zboží, které by případně rozbil, ale i na vozík. Je to možné?
Popřípadě s jakými pojišťovnami máte dobré zkušenosti..
Díky

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sebod*
hodnocení

0x

Pojistka na blbost - většinou se vztahuje na vše, s čím zaměstnanec pracuje. Teda i na vozík. Vlastně lze vycházet z toho, co vše Vám může dát zaměstnavatel k náhradě. Je třeba si dát pozor na výší spoluúčasti a na výši plnění. To znamená, jestliže Váš přítel může způsobit škodu maximálně do výše půl milionu, tak je zbytečné se pojistit na milion. Já mám dobrá zkušenosti s pojišťovnou DAS.

 

veselka*
hodnocení

0x

Doporučuji vybrat si několik pojišťoven, které se tímto zabývají a kontaktovat je se svým požadavkem s tím, že máte zájem o návrh smlouvy. Pokud budete chtít, zástupci pojišťoven přijedou k vám, případně pošlou návrhy emailem. Všechny si je porovnáte a můžete si v klidu vybrat právě tu nejvhodnější.

 

fidonet*
hodnocení

0x

nevyslovujte DAS, prosím, nebo budu zvracet.

Pojistku jsem měl tu největší. Dokud platíte a nic nepotřebujete, je to paráda. Když potřebujete právní pomoc, radu, na vše mají předpisy co vše nemohou dělat a do čeho se nepustí. Pokud nemají předem jasné vítězství, tak do toho ani nejdou.

Chtěl jsem radu, ohledně závěti - nedělají. Rady ohledně zákonného práva, když má dítě ředitelské volno - nedělají. Pravní zastoupení u špatné reklamace - ano. ale až si sám necháte soudním znalcem vyčíslit škodu a předběžný názor na stav výrobku ( cena soudního znalce 10.000 kč ) - jinak nedělají ... a to jsme platil 8.000 ročně - šmějdi. Člověk předpokládá, že když už něco potřebujete, že se budou snažit Vás z toho vysekat. Prdlačky.

sebod*

Fidonet, tak to mě mrzí. Asi je to o lidech. My jsme měli autodopravu, jezdili jsme hodně do zahraničí. A tak jsme jejich služby kolikrát využili. Ale je to jak píšete, člověk musí pořádně prostudovat smlouvy, na co se pojistka vlastně vztahuje. My jsme měli to štěstí, že jsme narazili na jejich pojišťováka, který nám řekl jak klady, tak zápory. Věděl, že v nás má velké klienty a když nebude jednat fer, tak nás ztratí. Bohužel většina pojišťováků pracuje JEN kvůli okamžité provizi, tak se snaží prodat pojistku za každou cenu a tak zamlčí negativa. A pak když se něco stane, tak nám z toho jdou oči *ee*.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]