Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
člověk musí za svůj život absolvovat dosti prohlídek u lékaře. Třeba vstup do zaměstnání, ke studiu, k ŘP, ke zbrojnímu průkazu, ke zdrav. průkazu...Platí si je většinou sám.
Včera jsem byla na prohlídce, zda mohu i nadále řídit vozidlo. Zaplatila jsem 400 Kč. Manžel doma tvrdil, že on před časem zaplatil 550 Kč za totéž.
Zajímalo by mě proto, zda si může každý obvodní doktor udělat cenu "od oka" či zda jsou nějaké pevné ceny, kolik za tu prohlídku má požadovat.
Už to je zaplacené, bude to zase 3 roky sloužit, ale chtěla bych vědět, proč se u různých lékařů, jenom o jedny dveře dál, platí pokaždé jiná částka. Aspoň u nás. To není nijak přesně stanoveno? Děkuji - Jaga.
Jsem laik nevidím do toho, ale pochybuju že budu nějaká přesná tabulka. Nemáme komunismus a u všeho pevně stanovené ceny. V lékárnách jsou taky různé doplatky na stejný lék. Proč není všude stejná? Proč musím obíhat lékárny a shánět lék kde bude nižší doplatek nebo žádný. Praktici jsou snad normální podnikatele když to vezmu úplně dohola.
Opravdu, od oka – náš obvoďák bere 50 Kč bez účtenky, a bez většího zájmu odsouhlasí jen kontrolu zraku. Pro nás důchodce zřejmě stačí.
Pane Bože, bez stvrzenky! A vy jí nechcete? Už aby bylo EET i u lékaře, to se nám daňové odvody zvýší. Chápete, že si to bere do kapsy a nepřizná to do zdanění?. To je trestný čin. Bohužel, to dělá většina živnostníků a pak kde jsou peníze ve státní pokladně.
Tak je tedy lepší, když si to krade přímo ten, co nevydá stvrzenku a následně nepřihlásí do zdanění. Jaký je v tom rozdíl? Kdo krade, je mi jedno, ale oba případy jsou z mé kapsy spotřebitele.
Delino, jestli kradete vy, tak ok, ale neobviňujte lékaře, když o problematice evidentně víte prd staré Weipingerové. A pokud možno, až budete mít na kahánku, zkuste si nasbírat nějaké bylinky a hlavně nelezte k doktorovi. Krade.