Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak být atraktivním klukem?

Od: butkus odpovědí: 8 změna:

Poraďte mi prosím.

Na vztah s holkou nikam nepospíchám, ale nikdy jsem nic takového neměl. Zatímco moji spolužáci ano. Ale chtěl bych se začít více vybavovat s holkami a nebýt tím, za koho mě mají.
Jedna holka se mi totiž líbí, ale asi to nemá smysl řešit. Zřejmě se ji líbí někdo jiný.

Chtěl bych o sobě něco zdělit: Jsem student prvního ročníku gymnázia (resp. 3. ročníku, jelikož chodím na šestiletý) a zajímám se o matematiku, fyziku, chemii a biologii. Jsem fanoušek filmů jako jsou Rambo, Rocky, Indiana Jones, docela se mi líbí i Star Wars. Ale DC ani moc ne, natož Marvel. Lidi z mé třídy si ale mě zaškatulkovali do kategorie chytrý, nesociální a divný nerd či geek. To já ale nejsem, teda skoro... Mají mě za vysoce inteligentního člověka. Ale jsem pouze nadprůměrný. Jediné, co na mě sedí, je to nesociální. Ale chci to změnit. Ve sportech se mi nedaří špatně, ba naopak, jsem jeden z nejlepších (nejen dle mě) v naší třídě. Ale na sportovní kroužek už nějaký ten rok nechodím. Mám pár kilo nadváhu, ale tlustý nejsem (175 cm a 67 kg, kdy ale obvykle moji spolužáci mívají 50-58 kg). Poslední dobou si však hlídám stravu a už měsíce posiluji se svoji hmotností, nově i s jednoručkami.

Jsem ale spíše introvertní. Bavím se jen s pár kluky, ale ti se dost často baví s holkami. Měl bych to začít dělat taky. Ale jak začít?

Co bych měl na sobě změnit? Měl bych spíše působit inteligenčně průměrně nebo nejistě? Měl bych se více soustředit na sporty? Měl bych být stále slušný vůči autoritám? Tím nemyslím, že bych plánoval se stát drzým parchantem, ale spíše být více "free".

Když to shrnu: Jak bych měl vypadat sexy, jak mít charisma či vlastnostmi zapůsobit a hlavně, jak se s holkami začít bavit.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liki
hodnocení

6x