Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

GDPR - bankovní spojení, Skype jméno

Od: blabla* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den, pracuji jako lektor, momentálně jsem na rodičovské dovolené a chystám své webové stránky a dokument k GDPR. Patří bankovní spojení do osobních údajů? Jde mi o to, jestli je nutné uvést, že tento údaj zpracovávám, když mi klienti budou platit převodem na účet a já jejich bankovní spojení nebudu nikde uvádět, ani na faktuře, ani jinde, bude "pouze" vidět v mém internetovém bankovnictví a elektronických výpisech, které netisknu. Hledám všude možně, ale někde píší, že bankovní spojení je osobní údaj pouze u fyzických osob - podnikatelů, jinak není považováno za osobní údaj. A jinde zase píší, že je to citlivý osobní údaj. Skype kontakt na klienta je osobním údajem? (Pokud budu nabízet online výuku a bez poskytnutí Skype kontaktu nelze poskytovat služby) A dále mi není jasné, pokud jsem v době 25.5.2018 byla na rodičovské dovolené a stále v ní pokračuji, na "Prohlášení o ochraně osobních údajů", které zveřejním na webu, mám uvést platnost dokumentu 25.5.2018? I přesto, že jsem v tu dobu měla živnost přerušenou a stále mám?

doplněno 11.02.20 15:11:

A ještě by mě zajímalo, jestli mám uvádět do zpracovávaných údajů: název firmy, sídlo firmy/místo podnikání, IČ a DIČ, pokud mé služby využije nějaká firma.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

re4zon
hodnocení

4x
Neuveritelne, jak medialni masaz vsechny zblbla a kazdy je v nervu z nejakeho gdpr. Pokud v tom chcete mit poradek, doporucuju nejdriv nacist, co to je zpracovani osobnich udaju. Vy cislo uctu NEzpracovavate. A ochrana osobnich udaju se firem netyka, takze to taky nereste.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.