Nejste přihlášen/a.
Mam dotaz, v noci se mi stává tu a tam většinou epizodni období jen, že se probudím s celkem výraznou bolestí v rameni, nebo v jiných kloubech v noze... Nevim jestli je to kotník nebo upony na něm co leží
Hned po probuzení a daní se do pohybu to naprosto hned odezní.
Bolest nikdy nepocituji během dne, pouze me to obcas probudí v noci.
Muze to mit souvislost se slinivkou?
Děkuji za radu
Lekar me ma trochu už plný zuby tak se zkusím poradit tady. Děkuji
2x
Nejsem lékař. Vy se léčite se slinivkou? Nehledáte problém tam kde není? Obecně není známo, že slinivka je spojena s ramenem nebo kotníkem.
Pokud spíte na boku´= ležíte na rameni a noze, tak jí máte otlačenou, přeleženou. Při nějaké závažné nemoci by bolest hned po rozhýbání neustoupila. Spěte na zádech.
a radujte se z každého rána kdy se probudíte.
2x
Tyhle potíže mám už léta plus zažíívání a postupem času mě diagnostikovali autoimunní revmatologickou chorobu a s tím související idiopatický zánět zažívacího traktu. Potíže jsou epizodní, hlavně v noci a když mě to chytně, mám pocit tšžké chřipky bez teploty. Choroba chronická, nevyléčitelná. Naučila jsem se s tím existovat, i když je to někdy složité.
0x
Na naše játra, žlučník i na ledviny nepříznivě působí některé potraviny. V důsledku se jejich působení projeví na kloubech. Je potřeba vynechat tropické ovoce /pomeranče, kivi, mandarinky.../, smažená jídla, chipsy, uzeniny a tavené sýry, cukr a sladkosti a vše co obsahuje kyselinu citronovou, častá káva i černý čaj.
Tyto potraviny vesměs odvápňují kosti a zplodinami zanášejí klouby.
Slinivka s tím spíš nesouvisí. Někdo má ale vývod slinivky společný s vývodem žlučovodu a žluč tam může dráždit, zejména při konzumaci výše uvedených jídel.
A hodně pijte vodu s citronem nebo lžicí jablečného octa.
Změňte nejdřív stravu, životní styl. Jestli ale máte bolesti, tak k tomu navštivte lékaře.