Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co se vztahem, který ani nezačal

Od: saman* odpovědí: 1 změna:

Ahoj všem! Nikdy jsem v žádném diskuzním fóru se svýmy problémy nevystupoval, ale už to sám nevzládnu a byl bych rád za jakkokouliv radu. O co jde? Je mi 24, studuji na vysoké, jsem vedoucím turistického oddílu a mám moře dalších koníčků, jsem vtipný, zábavný, zajímám se o kde co, ale pořád nedokáži najít někoho koho bych měl rád. Vztah jsem nikdy s žádnou slečnou neměl a to co občas vypadalo že by mohlo začít ani nezačalo, už ani nevím proč. Možná jsem měl strach, nevím. Nevím proč mě někdo má rád, když nevím já sám co je na mě hezkého. Myslím že nevypadám zle, tedy mnoha holkám se líbím, říkají to ony, ale já to asi nijak neberu. Někdy v říjnu jsem poznal jednu slečnu, které jsem se líbil již nějakou dobu ( společné předměty na vysoké ) a mne napadlo ji jednou oslovit, protože se mi také líbila atd.. Trávili jsem následně mnoho času a vše vypadalo že bychom spolu mohli i chodit, ale vše se začalo nějak kazit, protože její kamarád, jehož poznala v červenci ji před silvestrem řekl že ji miluje. Což mne sice nepřekvapilo,, protože jsem se s ním párkrát setkal ( a není mi vůbec sympatický a nemám ho rád ) a asi jsem to i čekal. Ona zareagovala s tím, že s nikým nechce chodit, ani se mnou, neboť jsem se jí na to po té co to udělal on, zeptal i já. Asi to byla možná chyba, ale už jsem v tom chtěl mít jasno. Jinak ona s nikým nechtěla chodit, protože jí připadne že jakmile je to oficiální, jestli to tak lze říci, už jí to připadne jako samozřejmost. Po silvestru jsem jí nedokázal nikam pořádně pozvat, bylo zkouškové období a oba jsem toho měli hodně, ale myslím že se mezi námi dvěma i něco stalo. Nevím co, připadala mi odtržitá a také měla období kdy chtěla být sama. Ale nechápal jsem že ten její kamarád jí několikrát někam pozval a jí to nečinilo asi problém. Ale říkal jsem si, že pokud jí mám rád, tak jí musím dát čas a hlavně jí věřit. Ale před nedávnem jsme