Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nemáte někdo zkušenost s prací průvodčí/ho u ČD?
Několik let mám hodně náročné povolání. Rozhodla jsem se, že skončím. Hledám si tedy místo jiné. Nicméně ve svém oboru nechci (alespoň zatím) pokračovat. Prostě toho mám dost a potřebuji mít od těchto věcí klid. Jestli na chvíli nebo napořád nevím. Narazila jsem na inzerci na pozici průvodčí. Zaujalo mě to, protože nejsem člověk do kanceláře, který by potřeboval dělat od pondělí do pátku od 8 do 17. Jsem zvyklá být v pohybu a nerada sedím se třemi stejnými kolegyňkami den co den v tom samém kanclu - drby, nošení koláčů do práce, výměny receptů, řešení rodinných potíží atp. Mluvím plynule anglicky a docela slušně německy. Mám ráda kontakt s lidmi, usmívám se na ně a mám na ně trpělivost (nesnáším podmračené servírky, prodavačky atp. sama toto nedělám) - i když jsou leckdy otravní. Kdysi dávno jsem brigádničila na autobusech Student Agency, tak si trochu boj s klienty umím představit.
Neznám nikoho, kdo by práci průvodčí dělal, tak by mě zajímala osobní zkušenost. Nevím, jestli by to pro mě byla práce napořád nebo třeba jen na rok, než se mi začne stýskat po mém oboru.
Nevím, jesti si pozici průvodčí moc "nemaluji." Co všechno průvodčí dělá, co musí umět, jaké jsou směny... Jak je to s bezpečností atp.? Zkrátka můžete se o o zkušenosti s touto profesí podělit?
Jsem pozvaná na pohovor, ale přece jen bych ráda informace víc ze života.
Moc děkuji!
Vnuk studoval železniční průmku a v rámci praxe si musel odbýt kdejakou práci na kolejích - signalistu, výhybkáře, pokladního, operátora /hlášení vlaků/ či toho průvodčího.