Nejste přihlášen/a.
Dobrý den , jsem silně obézní a poslední cca 3 měsíce jsem nadměrně pil vodu a večer neustale močil v úterý jsem byl u lékařky a objednala mě na středu ráno na odběr krve a ranní moč takže podle moči mám vysoký obsah cukru v krvi řekla sestřička a rozbor krve bude známý dnes kdy mě sestřička rovnou objednala k paní doktorce . Obávám se že cukrovku 2 stupně budu mít , prosim co bude následovat až mi dnes praktická lékařka potvrdí cukrovku? Budu muset k Diabetologovi? Budu brát léky až se potvrdí cukrovka? navíc mám i astma ach jo děkuji . Navic ta neustálá žízeň prosím kdy to přestane?
první věc kterou se dozvíte, bude zhubnout. Kila musí dolů, protože naše tělesné orgány se od pravěku prakticky vůbec nezměnily a jsou nadimenzované na tělesnou váhu kolem 50-60 kg. Jestli jste silně obézní, vaše slinivka hladinu cukru v krvi docela obyčejně neureguluje, protože nedokáže vytvořit dostatek inzulínu pro tak velký objem krve. Pak se objeví cukrovka, které se neříká cukrovka druhého stupně, ale cukrovka druhého typu.
No a jinak vás můžu uklidnit. Kdo je obézní, ten ji má, i když o ní třeba ani neví. Ani vy nemáte cukrovku první den. Už s ní chodíte hodně dlouho. Vyhrát se nad ní sice nedá, ale remizu uhrajete. Pro začátek bude stačit dieta. Na čerstvé rohlíky, cukrovinky, koláče, zmrzliny, čokolády a oslazenou kávu asi budete muset rovnou zapomenout. Ale jak bude vypadat pokračování, to se dozvíte právě od vaší praktické lékařky.
Pěkný den,
já cukrovku zatím nemám i když na odběrech jsem nebyla,obézní jsem také,takže kdo ví. Ale mám zkušenost z rodiny s cukrovkou. U cukrovky 2.typu Vám budou předepsány léky,k píchání inzulinu se přistupuje až když je cukrovka hodně rozjetá. Také Vám bude doporučen vhodný stravovací režim a abyste zhubnul. Já se snažím zhubnout dřív,než cukrovku dostanu. Je to taková prevence cukrovky 2.typu.