Nejste přihlášen/a.
Na email odpovídám dle závažnosti a potřeby. Někdy tedy odpovím "ihned" (pokud jsem u PC a mám čas), někdy pokud email vyhodnotím jako "nehodný odpovědi" neodpovím nikdy (a klidně se to může týkat i pracovních věcí).
Jednou jsem potkal člověka, který tvrdil, že mu denně chodí tak 200 mailů..a řešení? "Většinu těch méně důležitých ihned smažu a odpovím na ně až pokud přijdou podruhé."
Na email se kouknu několikrát v mobilu. Když se mne někdo na něco ptá, odpovím co nejdříve. Většinou se nikdo na nic neptá, jen mi přeposílají kamakrádky nějaké zajímavosti, na to není potřeba odpovídat. To si prohlédnu a vymažu.
Připadá mi normální, když potřebuji rychlou odpověď, tak dotyčnému zavolám a zeptám se. Případně pošlu dotaz na gmail, na to se podívá hned, nebo sms případně. Ale do emailové pošty každý stále neleze, takže odpověd nemohu čekat ihned.
Dobrý den,
pro správné posouzení by bylo nejlepší zaslat celé znění Vašeho emailu, pak bychom snad dokázali rozklíčovat "důvod", který vede k tomu, že dotyčný nereaguje.
Pohled příjemce emailů - mám na sebe napojeno hned několik firemních emailových schránek, včetně té centrální (ve stylu info@firma.cz). Jedná se odhadem o cca 300 emailů denně, z čehož je cca 90% spam, 5% podvodné emaily, 2% žádosti o dar spolků, jednotlivců a různých zájmových skupin, a pouhé 3% jsou poptávky, objednávky, komunikace s kolegy a další (z pohledu firmy) důležité záležitosti.
Tudíž 95% emailů rovnou mažu, 3% vyřizuji do 24 hod. max, a 2% žádostí atd. posuzuji jednotlivě a rozhodně pro mne mají nižší prioritu. Pokud se rozhodnu, že danou věc podpořím, zabývám se tím nejdříve za týden (ve volnější chvíli, u kávy). Má to i postranní důvod, proč nejdříve za týden, vysvětlím případně na dotaz.
pohled odesílatele emailů - nabídky na poptávky apod. od "negarážových" firem obdržíte většinou do 24 hodin (vyjma komplexních/složitých řešení), odpovědi od zahraničních obchodních partnerů dle jejich národnosti do tří dnů, celkově veškeré reakce v obchodním styku probíhají do 36 hodin dle mých zkušeností. Problém je ve chvíli, kdy se obrátíte na složky státní správy (snad nelze paušalizovat), jako jsou odbory ŽP, ČIŽP a podobné, kde i přes nespočet urgencí nezmůžete naprosto nic (na některé záležitosti nejsou uvedeny lhůty) a tak čekáte na vyjádření i déle, než půl roku.
Závěr - Z vámi uvedeného se domnívám, že pronájem prostor nebude hlavní předmět podknikání firmy, na kterou jste se obrátila. Už jen z toho vyplývá nepřiřazení priority Vaší žádosti/emailu. Pokud Vám navíc dotyčný odpověděl, že email obdržel a nevyjadřuje se, znamená to ve většině případů, že nemá zájem a nehodlá se rozepisovat proč (akorát by mohl čekat pohoršenou reakci "co si to vlastně dovolil" a tak raději neodpoví vůbec). Pokud je navíc Vaše zpráva formulována spíše jako žádost o propůjčení prostor na jednorázovou akci, nejlépe ještě zadarmo, tak samozřejmě je to jeden z mnoha požadavků o "sponzorský dar", kterých firma obdrží týdně několik a přináší jí to akorát náklady, ztrátu času, atd. a Vaši zprávu tak nepovažuje vůbec za důležitou.
Jak kdy, od "hned" do 2 týdnů.
Hned odpovídám jen tehdy, pokud s protistranou něco aktuálně řeším. Jinak pracovní maily čtu obvykle 1-2krát denně a podle toho odpovím (třeba druhý den), doma si stahuji všechny své schránky obvykle jdou týdně (a pak hned, případně za déle, až několik dnů, odpovím). Některé své maily čtu i v práci.
Žádný můj mailový program (mailový klient) mě nesmí obtěžovat jakýmkoliv "vykřikováním" při příchodu mailu, až když chci, sám se podívám, zda něco nepřišlo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.