Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak často odpovídáte na emaily?

Od: email odpovědí: 17 změna:
Dobrý den, otázku jsem položila . Já jsem strašen netrpělivý člověk a osobně na mobilu kontrolují emaily snad každých 6 min. Ve čtvrtek jsem psala jeden na který čekám odpověď a už mám absťák. Pride mě neslušný když někdo neodpoví do 2 dnu. A tohle už bude týden. Nechci nikoho bombardovat a dotyčnému jsem už psala jeslti email došel . Prej ano . Přijde vám to normální?

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

9x
avatar jethro

Jak na který. Jsou e-maily, na které odpovídám hned. A jsou e-maily, na které neodpovídám vůbec, jsou i takové, které vůbec nečtu nebo je rovnou mažu.

A jsou e-maily, které mi končí ve spamu, takže o nich ani nevím.

lidus*

Mám to stejně jako Jethro.

 

hodnocení

4x
avatar gotrekzagary

Jak často? Spíš by měla otázka znít jak rychle...

To je různé. Na pracovní emaily v řádu minut až jednoho týdne. Záleží na důležitosti a oč se jedná, případně zadaný termín splnění požadavku.

Na soukromé obvykle v řádu minut až hodin, vyjímečně dnů.

No a pak jsou emaily na které neodpovídám vůbec.

 

hodnocení

0x

Úplně normální. Na jeden e-mail už přes tři urgence čekám už šest týdnů. Slušnost se stává sprostým slovem.

email
hodnocení

6t. To bych zešílela. Já odepisují hned.
nesf
Tak to vám nechci kazit den, ale ta odpověď už nepřijde. Dotyčný buď zemřel nebo jste pro něj absolutně nedůležitý.

 

kami*
hodnocení

0x
U mužů mi to normální přijde, neodpovídat hned. Ještě k tomu později patří ten udivený výraz. Vždyť jsem Ti říkal, že nerad píšu, že si moc často psát nechci..

 

hodnocení

0x
avatar anzionka
Mela byste spis mit v predmetu otázky jak rychle odpovídáte na emaily. Ja reaguji co nejdříve s ohledem na okolnosti. Průměrně to pak je od ihned cca do 3 dnů.
email
hodnocení

Byl to email ohledně pronájmu prostoru pro akci. A spěchám na to.

Mohl u adresáta skončit ve spamu. Pokud je to důležité a je to dlouho, zkuste jiný komunikační kanál. Třeba zatelefonovat. *mir*.

 

nesf
hodnocení

0x
Osobně se snažím odpovídat aspoň jednou za den, pokud to jde. Když nejsem na netu nebo přes víkend, tak to tak často nejde. Pokud vám někdo na původní mail neodpověděl týden a na dodatečný dotaz, jestli mail přišel, odpoví jen že ano. Tak to moc normální není. Takže jste dotyčnému očividně ukradená, protože to četl, jen seznal, že není potřeba odpovídat, nebo alespoň ne nijak rychle. Ale asi ne natolik ukradená, aby vás ignoroval úplně. To by vám neodpověděl vůbec, ani na ten druhý dotaz. Takže typicky nějaký nadřízený, učitel (většinou externí), ne úplně spolehlivý obchodní partner, ne moc dobrý kamarád nebo vedoucí absolventské práce. Si tak tipuji.

 

hodnocení

0x
avatar martincakl

Na email odpovídám dle závažnosti a potřeby. Někdy tedy odpovím "ihned" (pokud jsem u PC a mám čas), někdy pokud email vyhodnotím jako "nehodný odpovědi" neodpovím nikdy (a klidně se to může týkat i pracovních věcí).

Jednou jsem potkal člověka, který tvrdil, že mu denně chodí tak 200 mailů..a řešení? "Většinu těch méně důležitých ihned smažu a odpovím na ně až pokud přijdou podruhé."

 

hodnocení

0x

Záleží komu email adresuješ. Jestli je mu mail příjemný, a ty také, aso odpoví hned kdy si ho přečte. Pokud tvůj mail někoho otravuje a je pro něho otravný, neodpoví třeba vůbec. Ničí pozornost si přece nemůžeš VYNUCOVAT, najdi si jinou zábavu. Nebo napiš, odpovím ti hned! Pěkný zbytek týdne!

 

 

hodnocení

0x
avatar maky

Na email se kouknu několikrát v mobilu. Když se mne někdo na něco ptá, odpovím co nejdříve. Většinou se nikdo na nic neptá, jen mi přeposílají kamakrádky nějaké zajímavosti, na to není potřeba odpovídat. To si prohlédnu a vymažu.

Připadá mi normální, když potřebuji rychlou odpověď, tak dotyčnému zavolám a zeptám se. Případně pošlu dotaz na gmail, na to se podívá hned, nebo sms případně. Ale do emailové pošty každý stále neleze, takže odpověd nemohu čekat ihned.

 

pavelll
hodnocení

0x

Dobrý den,

pro správné posouzení by bylo nejlepší zaslat celé znění Vašeho emailu, pak bychom snad dokázali rozklíčovat "důvod", který vede k tomu, že dotyčný nereaguje.

Pohled příjemce emailů - mám na sebe napojeno hned několik firemních emailových schránek, včetně té centrální (ve stylu info@firma.cz). Jedná se odhadem o cca 300 emailů denně, z čehož je cca 90% spam, 5% podvodné emaily, 2% žádosti o dar spolků, jednotlivců a různých zájmových skupin, a pouhé 3% jsou poptávky, objednávky, komunikace s kolegy a další (z pohledu firmy) důležité záležitosti.

Tudíž 95% emailů rovnou mažu, 3% vyřizuji do 24 hod. max, a 2% žádostí atd. posuzuji jednotlivě a rozhodně pro mne mají nižší prioritu. Pokud se rozhodnu, že danou věc podpořím, zabývám se tím nejdříve za týden (ve volnější chvíli, u kávy). Má to i postranní důvod, proč nejdříve za týden, vysvětlím případně na dotaz.

pohled odesílatele emailů - nabídky na poptávky apod. od "negarážových" firem obdržíte většinou do 24 hodin (vyjma komplexních/složitých řešení), odpovědi od zahraničních obchodních partnerů dle jejich národnosti do tří dnů, celkově veškeré reakce v obchodním styku probíhají do 36 hodin dle mých zkušeností. Problém je ve chvíli, kdy se obrátíte na složky státní správy (snad nelze paušalizovat), jako jsou odbory ŽP, ČIŽP a podobné, kde i přes nespočet urgencí nezmůžete naprosto nic (na některé záležitosti nejsou uvedeny lhůty) a tak čekáte na vyjádření i déle, než půl roku.

Závěr - Z vámi uvedeného se domnívám, že pronájem prostor nebude hlavní předmět podknikání firmy, na kterou jste se obrátila. Už jen z toho vyplývá nepřiřazení priority Vaší žádosti/emailu. Pokud Vám navíc dotyčný odpověděl, že email obdržel a nevyjadřuje se, znamená to ve většině případů, že nemá zájem a nehodlá se rozepisovat proč (akorát by mohl čekat pohoršenou reakci "co si to vlastně dovolil" a tak raději neodpoví vůbec). Pokud je navíc Vaše zpráva formulována spíše jako žádost o propůjčení prostor na jednorázovou akci, nejlépe ještě zadarmo, tak samozřejmě je to jeden z mnoha požadavků o "sponzorský dar", kterých firma obdrží týdně několik a přináší jí to akorát náklady, ztrátu času, atd. a Vaši zprávu tak nepovažuje vůbec za důležitou.

 

hm*
hodnocení

0x

Jak kdy, od "hned" do 2 týdnů.

Hned odpovídám jen tehdy, pokud s protistranou něco aktuálně řeším. Jinak pracovní maily čtu obvykle 1-2krát denně a podle toho odpovím (třeba druhý den), doma si stahuji všechny své schránky obvykle jdou týdně (a pak hned, případně za déle, až několik dnů, odpovím). Některé své maily čtu i v práci.

Žádný můj mailový program (mailový klient) mě nesmí obtěžovat jakýmkoliv "vykřikováním" při příchodu mailu, až když chci, sám se podívám, zda něco nepřišlo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]