Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, po objednání na e-schopu jsem obržel zásilku se dvěmi lahvičkama pletového oleje. Jedna z nich byla rozbytá.Z venčí na balíčku nebylo nic vidět,bylo to zabaleno ještě v bublinkové folii. Nafotil jsem to a poslal jim to e-mailem. Okamžitě přišla omluva,že pravděpodobně se to poškodilo při přepravě a že mi peníze za poškozenou lahvičku pošlou na muj učet během několika dní.Čislo učtu jsem poslal obratem... jedná se o 500 kč. Už to trvá asi 10 pracovních dní.Jakou dobu mám čekat a co pak udělat,když peníze nepošlou?. Nechci to nechat jen tak už jen pro to,že se takhle mohou chovat i k jiným zákazníkům. Děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.