Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
já vím, já vím. Strašně omílaná otázka, na kterou je každý alergický, se spoustou "odpovědí" apod.
Jsem student SPŠ, co by si rád vydělal na jídlo a brigády a podobně bych opravdu nezvládal, nejsem z města, dojíždím poměrně z dálky. Odpověď na tuhle otázku jsem nikde nedohledal, protože buď to byla pouhá blbost a nebo to respondenti nevydýchali a začali být agresivní, tak jsem se rozhodl založit vlastní vlákno.
Nejlépe by se to mělo obejít bez nějakého počátečního vkladu a předimenzovaného talentu, bankovní účet mám.
Zajímalo by mě, jestli s tím máte někdo nějakou zkušenost, jestli něco existuje, tak jestli se to vůbec vyplatí a podobně.
Předem děkuji za každou odpověď.
Takže představy tazatele...Z domova u PC nohy na stole u sebe colu a bramburky.Vubec žádná investice,nulové riziko a vydělat hoooodně peněz.Učet tazatel má...ráno se jen kouknout jak se konto plní.
Najivnější představu o výdělku peněz jsem dlouho nečetl.Hochu vzbud se dohodni si brigádu (kterou nechceš to se musí makat) a zační třeba v Tescu doplnovat a přerovnávat zeleninu pak se uvidí.
Těmhle emočním výlevům jsem se chtěl vyhnout. Jestli to nevyznělo z otázky - jsem ochotný pro to něco dělat, klidně i investovat ale jako student opravdu nemám peníze, (obzvláště ty, se kterými bych mohl riskovat), s "hoooodně penězi" nepočítám, myslel jsem to jako přivýdělek na jídlo nebo podobné věci. Účet jsem zmínil proto, že ho některé tyto stránky mají jako kritérium, kapesné nedostávám a proto bych si jej rád opatřil sám. Brigádu bych si dohodl rád, to jistě, ale taky se musím po škole dostat domů, učit se a spát, víte? Vím, že takové alternativy existují a chtěl jsem slyšet pouhou zkušenost, nic víc, nic míň. Přeji krásný zbytek dne.