Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Silné bolesti žaludku po antibiotikách

Od: peky odpovědí: 12 změna:
Prosím, čím odstranit nebo alespoň zmírnit bolesti žaludku po užívání ATB? Měla jsem 3 tobolky, poté jsem informovala lékaře a ten mi ATB vysadil. Tu poslední třetí tobolku jsem měla ráno v půl šesté. Bolest je stále silná. Zkouším popíjet bylinky, nepomáhá.. Děkuji za každou radu.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Ledovou Colu, popíjet po douskach.

hodnocení

2x
Ten Helicid je účinný ale i na předpis je u něj doplatek. Zatímco kdejaký jiný omeprazol je bez doplatku. Účinná látka je stejná. Takže stačí zavolat doktorovi jestli by na vaše problémy omeprazol nepomohl a on vám pošle recept.

dolga*
hodnocení

1x

Skočte si do lékárny - Kupte si Helicid 10.

Vezměte 1x denně 1 tobolku. Nejlépe na lačno.

Pak paralen 500 - obojí Vás vyjde na asi 200 kč.

Paralen 500 - 2-3 x denně a to po jídle.

Máte to na 14 dnů.

Zítra už nebudete vědět o bolesti, v léčbě ale pokračujte aspon týden..

Když by to nezabralo, pak to není žaludek, ale podrážděný žlučník a lékař Vám napíše No - Spu.

Žlučník poznáte podle, že v krku máte pocit velice hořkých žaludečních štáv.

Když je to žaludek, máte pocit kyselosti.

Škoda, že jste nenapsala název anitibiotik...

Plus žlučníková dieta - google. Na pití heřmánek.

V případě Helicidu si můžete vzít i dvě tabletky, ráno a večer po jedné. Vředaři je tak berou - Helicid 20,

který je ale na předpis a zdarma.

doplněno 10.01.20 17:23:

Nejezte zelí, které nadýmá, ani ledovou Colu,

bolesti by se zvětšily, zvláště, pokud by to byl žlučník.

Když byste dostala teploty, tak pohotovost, píchnou Vám

injekci na bolest a vyšetří, jestli nemáte zánět žlučníku.

Když ano, tak skončíte na infuzích na interně.

Bolesti - žlučník,

která se na pravé straně pod žebrem šíří do zad...máte silný

pocit řemenu kolem pasu, který někdo utahuje k zbláznění bolestivě...

Žaludek, bolest,