Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výpověď ze zdravotních důvodu

Od: pavlapac odpovědí: 3 změna:
Dobry den, rada bych se zeptala.
Před půl rokem se mi stal úraz s okem - utrzeni sítnice. Podstoupila jsem komplikovanou operaci, kdy mi byl do oka vložen plyn, který se nepodařilo pri operaci udržet a následně musel být vypuštěn a vložen silikon. Po 3 měsících se silikon začal zakalovat a musel být vypuštěn také, následně jsem podstoupila druhou operaci a do oka mi byl vložen silikon znovu. Stále na jedno oko nevidím a mám problémy s orientaci, odhadem i zaostrenim zraku.
Byla mi ukončena neschopenka od me obvodní lékařky, která mi už od začátku dělala problémy s listkem na peníze a ostatně se me snažila uschopnit co nejdříve.
Pracuji jako prodavačka a tento zdravotní úraz se mi mohl stát i z důvodu tahání těžkých věci na prodejne, nebo ze špatného osvetleni kdy jsem musela pravidelně velmi namahat oči abych zaostřila na kasu. měla jsem z tahání těžkých věci vysoké tlaky v oku.
Po ukončení neschopenky jsem nastoupila do práce a po týdnu to vůbec nezvládam, jediné co mohu momentálně dělat je být za kasou a to i s velkými komplikacemi. Tahat těžké věci nemohu, protože bych si mohla utrhnout sitnici znovu. Kolegyně me problémy nerespektují a spíše mi škodí a stěžují si ze musí pracovat za me. Z tohoto důvodu za mnou přišla i vedoucí prodejny, ze me tu nadále nepotřebuji když nemohu nic dělat. Jsem v prodejně přes 13 let a toto je vděk ostatních.
Uvažují o výpovědi ze zdravotních důvodu, chci se zeptat jak se tato věc řeší a zda mám nárok na nějaké odstupné a na co si v tomto případě dávat pozor.
Děkuji za odpovědi.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

@pavlapac - Uvažují o výpovědi ze zdravotních důvodu, chci se zeptat jak se tato věc řeší a zda mám nárok na nějaké odstupné
Není to tak jednoduché, jak si myslíte. Pokud byste dala výpověď podle

ZP § 50